Snapchat Q&A -video

lauantai 12. syyskuuta 2015

Innostuin kuvaamaan jokin aika sitten vastausvideon, jossa vastasin teidän snäpissä laittamiin kysymyksiin. Mun snapchat (@tiiasuomalainen) ei tosiaan ole normaalisti julkinen, joten oli oikeastaan tosi hauskaa tehdä tätä videota ja nähdä teidän snäppejä! Moni kysymys liittyi hevosiin, joten ajattelin tämän videon olevan ihan kiva täällä blogissa, vaikka nykyään en monia videoita heppablogin puolella ollenkaan ainakaan omana postauksenaan julkaisekkaan.

 Kertokaa mitä piditte tälläisista videoista ja bongasitteko kenties itsenne videolta!

23 kommenttia

  1. Toiha oli just kiva! Miten muuteb saat snäppiin kaks riviä tekstiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistiosta kopioi kaksi riviä. Pystyy ainaki iphoneilla laittaa useamman rivin. Omalla samsungilla en itse pysty

      Poista
  2. tää oli superkiva! :)

    VastaaPoista
  3. Olipa kivan aidon tuntunen video, kun et etukäteen tiennyt kysymyksiä :)

    VastaaPoista
  4. Olisi tosi kiva jos voisit tehdä joskus Pinjan kanssa samantapaisen videon minkä teitte sillon jokunen kesä ja videon nimi taisi olla joku yhteinen pitkä videopostaus. Siinä siis laitoitte mm. niitä laitumen aitoja.

    Ja vielä kysymys: Muistatko yhtään kauanko olit blogannut kun sulle alkoi tulle noita tilaajia niinkun eniten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää joku päivä kuvailla yhteinen videopostaus taas, ei tosiaan kesällä tullu niitä montaa :)

      Mä en yhtään muista, räjähdysmäisesti ne kasvoi tuossa pari vuotta sitten.

      Poista
  5. Tää oli kiva!
    Voisitko kertoa miten saat mobiiliversioon tähän tekstin taustaksi valkoisen? Haluaisin tehdä kollaasin ja laittaa sen blogiin, ja se näkyisikin internetversiossa hyvin, mutta mobiiliversiossa valkotaustainen kollaasi+vihreä tekstin tausta ei näytä hyvältä..

    VastaaPoista
  6. tosi kiva video! tee joskus uudestaan :) ja kiitti ihan sikana siitä jäälatte ohjeesta sillä oon tehnyt sitä nyt tosi monena päivänä.

    VastaaPoista
  7. Moi,mä oon ratsastanut jo 8v oon 14v poika ja saan settiksen perään antoon ja välilllä
    olen meidän tunnin paras ratsastaja.Vaikka meidän
    tallilla settikset on huonoiten koulutettuja.

    VastaaPoista
  8. Tosi kiva video, tykkäsin! Vähän ohi aiheesta, mutta mitä oot Backlundin valkuista muuten tykännyt, että onko sanna millanen valmentajana, onko tiukka ja paljonko antaa palautetta; kritiikkiä/positiivista. Ensi kuussa olisi valkka tulossa ja nyt jo jännittää :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään ihan tosi paljon. Sanna sanoo asiat suoraan ja antaa ehdottomasti enemmän palautetta virheistä yms. mitä listaa positiivisiä juttuja, mutta mulle sellanen ainakin sopii. Ja siis kyllä sieltä niitä positiivisäkin asioita aina irtoaa :)

      Poista
  9. Hirmu kiva video ja olet tosi paljon positiivisempi ollut viime aikoina videoissasi ☺️

    VastaaPoista
  10. En katsonut videoo kokonaan et en tiedä kysyttiinkö, mut mitä Voitolle kuuluu?

    VastaaPoista
  11. Tosi kiva video�� Olisi kyllä pari kysymystä:

    Käytetäänkö Voitolla usein suojia, pinteleitä tai bootseja?

    Silloin kun Voitto oli saikulla, ratsastitko Lillillä?

    Vuoden 2012 joulukalenteri oli ihan paras! Teettekö tänä vuonna joulukalenterin???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voitolla on aina suojat, maastossa bootsit ja joskus suojien tilalla pintelit.

      En muista, en varmaan siis :D

      Katsotaan tuleeko joulukalenteria tänä vuonna, ehkä :)

      Poista
  12. Tää oli tosi kiva:)! Tosta peräänannosta just oon itse kans huomannut saman asian.Mä oon itse saanut kerran hevosen peräänantoon vaikka olen ratsastanut vain 2 vuotta mutta sekin oli puoliks vahinko:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on iha sama. Oon ridannu 2v ja saanu pari kertaa peräänantoon:D Mut kysymys: Eiks peräänantoo sanota joskus asetukseks? En siis tarkota sitä asetusta mis näkyy sierain ja silmä ja hepan kaula menee kaarelle

      Poista
    2. Ei. Peräänanto ja asetus ei tosiaankaan oo synonyymejä

      Poista
  13. Moi! Kiva vidi. Mie kysyin pati viikkoa sitten blogi juttua, sitä että mistä saa ilmaisen blogin? Ja sain siihen vastauksen ja nyt mulla on blogi, kiitos siitä sulle!
    http://minjajaelaimet.blogspot.fi
    Mun blogi

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.