#309 Ripari

sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Nyt on ripari käyty ja juhlat pidetty. Tässä vähän kuvia riparista, tavoistani poiketen tulee täysin hevoseton postaus, mutta ei jää tavaksi. Lupaan että lähipäivinä tulee kunnon heppapostausta:) Otetaan tässä joku päivä, ehkä jo tänään rippikuvat Voiton kanssa.

Aloitan nyt lähipäivinä tuon kirpparin tarjousten käsittelyn.

Mun ja Emmin huone

  
Päiväohjelma



 Isosten näytelmä juhannuksena







lentopallo joukkueet tiimi pukeutuneina:D

 Minä ja Emmi katsomassa lentopallo pelejä

 Eteinen:D

 Tähän raamattuun liittyi kauhutarina, jota mentiin yöllä tonne Hyvikseen kuuntelemaan sitten joku tuli sinne huoneeseen Alba päällä ja kauhumeikit kasvoilla, voitte arvata että pikkusen pelästyttiin:D Käytiin vielä tutkimassa seuraavana päivänä tota paikkaa.

 Vilma, Emmi ja minä

Ennen konffista minä ja Vilma

Minä, Emmi ja Vilma


 Juhlista. Lokki, Emmi, Minä ja Vekki

 Minä ja Pinja

Armi nukkui mun matkalaukuissa kun tulin kotiin:D

21 kommenttia

  1. Teuvon Kuvat Noormarkusta kävi täällä ja toivottaa hyvää kesän jatkoa.
    www.ttvehkalahti.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Teillä ollu ihan erinlaista riparilla ko meillä!Vaikuttaa paljon mukavemmalta! Teijän huoneetki ollu paaljon kotosampia! o:
    Sulla on tosi nätti mekko ja muutenki kaaunis tyär! :-)

    http://pokerijaelli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. millä riparilla olit ku se kesti kaks viikkoo ? :)

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Mistä oot ostanu ton mekon? :D Ihanat mekot teillä kaikilla!

    VastaaPoista
  6. Onnittelut naimaluvasta! Tuli ikävä riparille kun katto noita kuvai, kävin itse talvella. Nätit tytöt ja nätit mekot! :---)

    VastaaPoista
  7. Pinjalla on samanlaine mekko mut vaa pinkki ;) Haloselt siis ostettu? ;)

    VastaaPoista
  8. vaaude vähän hieno toi sun mekko! pinjalla myös! mutta sun mekkos on kaikista hienoin noista kaikista!ja teijä kengät<3

    VastaaPoista
  9. heei, olit kuulemma aholansaaressa riparilla(: niiin, olikohan siellä Suvi-niminen isosena tai siis jonakin teologina tai muuna seurakunta työntekijänä?(: Se on joillaki ripareilla ollut siellä töissä, en tiiä onko tuolla sun riparilla. Sen onvaan siis serkku(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meidä leirillä ei ollu suvia, kolmos leiristä joka oli samaa aikaa en tiiä:)

      Poista
  10. heei, mulla oli samanlainen rippimekko kun sulla, mutta se oli lilan värinen :D

    VastaaPoista
  11. Lisää tälläsiä postauksia! Hei tee joku lidfestyle blogi!! Mä ainakin lukisin sitä!=)

    VastaaPoista
  12. Oi ihana postaus ja oot kaunis! :) tuli itekin taas ikävä riparille, nimim. ripari käyty jo vuosi sitten ja isosenakin jo oltu, mutta aina vaan haluis uudelleen :D

    VastaaPoista
  13. ahahh, tulee kyllä ihan mieleen oma ripari! :D itseasias just eilen oli konffis.
    itteeni vaan harmittaa ku kesti vaan viikon, ois kelvannu tollai kahen viikon ripari :D

    VastaaPoista
  14. Mitkä pelikortit noi on jotka on tossa?Ite tulin just äsken riparilta ja siellä ei saanu ees olla pelikortteja :/ Mut ihan hauskaa siellä oli,mut vielä on ratsastusleiri eessä :)

    VastaaPoista
  15. onks teillä koira??? vai mikä toi on joka nukkuu tos matkalaukus? :)

    VastaaPoista
  16. huippu postaus, ihan mahtava mekko sulla! :)

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.