#150 Oi, osaisinpa ratsastaa

maanantai 22. elokuuta 2011





pro :D Voitto se vaan lähti kiipeemään ihan pohjasta ton yli..





Moi! Tänään oli siis se Sannan valmennus Pikkupihalla. Olin ihan paniikiissa kun paikalla selvisi, että siinä mun ryhmässä oli Salla Aario ja muitaki vähän parempia ratsastajia kun minä :D Onneksi Sanna osaa pitää eritasosille hyvänkin tunnin, joten tunti sujui ihan hyvin, vaikka mentiinkiin mun mielestä aika isoja ja vähän vaikeempia tehtäviaä, mitä se minun tasonen ryhmä meni meidän jälkeen.

Valmennuksen jälkeiset fiilikset oli surkeet, mutta ne parani vähän kun tajusin, että olin oikeesti aika taitavien ryhmässä ja en tietenkään voi ratsastaa yhtä hyvin kun ne?!

Tehtiin aluksi verkkaa sileellä, jossa Sannakin kehu, kuinka ollaan kehitytty. Taivuteltiin ulos ja sisälle, sitten takaosaa ulos ja sisälle yms. Voitto kulki melko kivasti (: Kun alotettiin hyppämään, niin alko ongelmat.. Voitto oli tosi hieno ja pelasteli mua vähän liikaakin ja kipus ihan pohjasta esteitten yli, hieno ukkeli<3 Tultii ekana aika pienenä (mulle normi kokosena) tota jumppajuttua. Tulin liian isosti sisään ja sit otin liikaa kiinni ja vika jäi lyhyeksi ja kaikkea mahollista. Mentiin muutenkin vähän liian ääripäästä toiseen, eka liian kovaa sitten liian hiljaa. Mun täytyisi rueata kevyemmäksi kädellä ja siksi testataankin huomenna uutta kuolainta.

Sitten ruettiin tulemaan tuota rataa mikä tossa on. Kiellettiin eka kerran tohon kolmoissarjan pystylle ja sit siitä seuraavalla yli ja sitten taas kielsi kun tultiin sitä takasin päin. Muut meni sitten siinä välissä ja mulle laskettiin siihen 80-90cm ne esteet. Vika roundi oli taas kiva ja meni ihan hyvin (: Löyty etäisyydetkin paremmin ja silleen.

Nyt sain Martalta sovitettavaksi semmosen kumisen happymouth kuolaimen, kun semmonen ois nyt kuulemma hyvä meille (: Jos menee sillä hyvin niin ostetan itellekki sit semmoset ainakin estekuolaimiksi.







Sitten ostettiin pakastin meidän kylmäysjutuille talliin (:

Jätin Tahkolle sen mun raipan ja oli pakko ostaa uus. Tää on melkein samanlainen, muttei yhtä hieno ja vähä pitempi.

Lähetä kommentti

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.