Kuvia joulu- ja tammikuulta

torstai 17. tammikuuta 2013

Moi! Tässä nyt tää puhelimen tyhjennys postaus.

 Ihan ekoja kertoja maneesilla saikkuilun jälkeen.

Piäis taas joku päivä jaksaa raahautua ihan tohon takapihalle treenaileen suksilla temppuja. Ennen joulua tuli melkeen joka päivä laskettua.

Multa pyydetään paljon huonepostausta, en kumminkaan semmosta aio tehdä. Mun huoneessa kun ei oo muuta esiteltäväää kun sotkua..

Riparikavereiden kanssa pikkujouluja. Emmi, Vilma ja Marikki

En muista missä Pinja oli, mutta ratsastin Sinin avustuksella molemmat hepat.


Joku sano että näytän hamsterilta, oon nyt sen kanssa samaa mieltä.

Suitsisopin ikkuna oli niin ihanan näkönen ennen joulua, että oli pakko ottaa kuva!

Hennan ja Pinjan kanssa mäkissä ennen joulukalenterin vikan osan kuvauksia.

Menin Voitolla kentällä kun Pinja ja Henna kuvailivat joulukaleneria pellolla.

Meidän kouluporukka! Just oltiin saatu todistukset ja kaikki innoissaan alottelemassa joululomaa.

En tykkää oikeen yhtään pipareista, mutta koristelu on sitäkin hauskempaa. Ennoo vieläkään raaskinu syöttää kellekkään noita kun tuli niin hienoja koristeluita joihinkin.

Paras joululahja!

Uutta vuotta viettämässä Aholansaaressa. Ihmiset tykkäs leikkiä mun puhelimen kameralla, kun mulla oli varmaan sata kuvaa tuolta reissulta. Ja itse otin yhden..:D


Valvottiin ihan liikaa ja tässä aamu fiiliksiä, kaikkia vähä väsytti..!

Kuva fbn arvausleikkiin, mikä on uusi varuste? Ja kuukauden sponsorituote olikin rintaremmi.



Emmin hieno piirustus, jonka se löys jostain :DD

Instagramissa saavutin 500seuraajaa. Teemu sitten pilas mun ilot ku lähetti mulle ton kuvan :D

Saatiin Suitsisopista heppanameja testaukseen, näistä tulossa jonkun postauksen yhteydessä vähän juttua:)!
Uutta facebookin profiilikuvaa

Oon ihan rakastunu toho jugurtti jäätelöön. Niin hyvää!

Viime enkun tekstistä 5-, nyt vähän paremmin. Hyvä minä!

Näytän ihan kummalle:D Mutta matikantunnilla Janita ja Henna.

Tytöt reippaana kuntosalilla. Uusi juoksumatto oli huikee!

Oon käyttäny nyt ahkerammin sykemittarii. Tässä tallireissun keskisykkeitä.

Olipas kiva luistella ja pelata kunnolla liikunnassa! Tein kaks maalia;)

Oon ihan rakastunu Gossip Girliin ja varsinkin Chuckiin!

Käytiin kouluvalmennuksen jälkeen palauttelevalla kävelyllä. Pitkästä aikaa laitoin SportTrackerinkin päälle.


39 kommenttia

  1. Onko toi joku teidän koulun kuntosali....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei, toi on kuopiohallista jos oikein muistan.. :DDD
      sori ano!(:::

      Poista
    2. joo kuopio hallista, ei meidä koululta nyt sentää:D

      Poista
    3. Hyvä! En ois kyllä millään kestäny jos jollain koululla ois jotain muuta ku ällöttävän hikinen ja nihkeee kuntosali.. :D

      Poista
  2. Oot niin kaunis !! :) <3

    VastaaPoista
  3. "hamsterikuvan" yläpuolella oleva on iha YYBER HYVÄ KUVA susta! 8) Oot kyl tosi nätti :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä!!:) toosi nätti oot!!:DDDD

      Poista
  4. Olet kuin äitisi nuorena samannäköinen tyttönen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olen kuullut:) Kuka muuten olet kun tunnet äitini?

      Poista
    2. Samaa Länsipuiston koulua kävimme ja olen kyllä jutellutkin äitisi kanssa, oma tyttäreni seuraa blogiasi.

      Poista
  5. Koska teet vastaus postauksen? :)

    VastaaPoista
  6. Mistä tota jogurtti jäätelöö saa ;b

    VastaaPoista
  7. Mistä tota frozen joghurttia saa :D? tai siis mikä liike sitä myy

    VastaaPoista
  8. Tämä on vähä outo kommentti, mutta nauti joka hetkestä lukiossa ja tuosta ikäkaudesta. Antaisin niin paljon, jos voisin elää uudelleen tuon vaiheen elämääni. Elämän ihaninta ja huolettominta aikaa ystävien ja perheen kanssa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiia on vielä peruskoulussa

      Poista
    2. Muistin ihan että lukiossa. Mutta peruskoulu sama juttu :)

      Poista
  9. Ei Tiia oo lukiossa :D (?)

    VastaaPoista
  10. aaa, mäki shippaan chuckii ja blairii :D <3

    VastaaPoista
  11. Kivoja kuvia! Sinun ja Pinjan blogit on niin parhaita:) Ja tietysti Lilli ja Vote on myös parhaita ja sulosia<3

    VastaaPoista
  12. mulla on niin ikävä uv! paluu betoniinxd

    VastaaPoista
  13. Laita Faceen toi kuva joka on ton "hamsteri kuvan" yläpuolella:)) Oot tosi nätti!:DD

    VastaaPoista
  14. heh meillä on samanlaiset iphone-kuoret!:D

    ps:sori ano:D

    VastaaPoista
  15. Haha mukavaa että joku muukin on ihan koukussa johonkin sarjaan, itsehän olen katsonut vampyyripäiväkirjoja ihan fiiliksissä viimeaikoina:D tosin nyt on tylsää kun olen katsonut neljännenkin kauden niin pitkälle kuin mitä olen jaksoja löytäny....:( jatkuispa jo!:p

    VastaaPoista
  16. Banneriarvonta!
    www.hubertusrose.blogspot.fi

    VastaaPoista
  17. Kuinka pitkä toi toisiksvikan kuvan kävelylenkki on noin?

    VastaaPoista
  18. Tiia oot nätti!

    Sori ku oon ano:)

    VastaaPoista
  19. Meillä oli noita kappale juttuja (esim. pyramidi ympyrälieriö) koulussa ihan ennen joululomaa :D oon vitosella :DD

    VastaaPoista
  20. Tiia olet tosi kaunis<3

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.