Supercoolit kengät + alekoodi!

tiistai 12. huhtikuuta 2016


Hevosblogiin ei ehkä ole sopivaa omistaa kokonaista postausta tennareille, mutta mä nyt teen sen silti. Olisin muuten ujuttanut nämä jonkin muun postauksen sekaan, mutta mulla on teille kiva alekoodi, joten ajattelin jakaa sen nyt heti tässä samalla. 

Inspiraatiota kevääseen -postauksessa vähän jo vinkkailin, että olen näitä maailman cooleimpia Björn Borgin kenkiä jo vähän katsellut ja pitäisi enää valita väri. Hopea vai kulta. No kuten huomaatte päädyin hopeisiin ja täytyy sanoa, että ennoo hetkeen ollut näin innoissan kengistä :D! Mä käytän nykyisin ainoastaan Niken lenkkareita eikä nämäkään kovin kauaksi lenkkarikategoriasta hypänneet, tosi mukavat jalassa!

 Huomiota nämä on kyllä herättäneet. Aina kävellessä saa pitkiä katseita kohti jalkoja, jonka lisäksi monet on ihan kehuneet, että siistit kengät! Mitä mieltä te olette näistä, hot or not? Laittelen teille jossain vaiheessa asukuvaakin, mutta oon lähinnä yhdistänyt näitä simppeleihin Adidaksen leggingseihin tai ihan mustiin farkkuihin.


Ja sitten siihen kivaan osioon eli alekoodiin! 
House of Brandonilta saa nyt kaikki kevään uutuudet ja normaalihintaiset tuotteet
 -15% koodilla SMMR16
Voimassa 17.4.2016 saakka. Alennus ei koske DR. DENIM ja CALVIN KLEIN merkin tuotteita, eikä jo alennettuja tuotteita ja lahjakortteja.
 Näistäkin kengistä saa nyt tosiaan tuolla koodilla -15%! Mä tilsin nämä koossa 40, joka oli kyllä vähän iso eli jos arvotte kahden koon välillä, ottakaa se pienempi! 39 olisi ollut mullekkin parempi, mutta en malttanut vaihtaa niitä pienempiin, vaikka vaihto onkin tosi helppoa House of Brandonilla.
*Kengät saatu House of Brandonilta  ja postaus sisältää mainoslinkkejä*

13 kommenttia

  1. Kiva postaus! Ihanan kengät sulla! :)

    VastaaPoista
  2. HOTTT!!! Mä kans tilasin noi vihdoin viimeviikolla kultasina ja en malta odottaa et ne tulee.. <3 ja näille kengille voi todellakin omistaa yhden postauksen vaik ois kuin heppablogi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vitsi haluan kyllä nähä miltä ne kultaset näyttää livenä, oon blogeissanin nähny vaan näitä hopeisia nimittäi!:)

      Poista
  3. Hot ne on niin ihkut 👟😍

    VastaaPoista
  4. Noi kengät on ihanat💞mut mä en saa ostaa 😢Kiva postaaus taas Tiia👍

    VastaaPoista
  5. Vau, hienot! :o :D Mä tykkään kun blogissa on monipuolisesti heppajuttuja ja myös näitä vaate-, urheilu- yms. -juttuja :)

    VastaaPoista
  6. Hei Tiia! Mulla ois sellanen kysymys että riittäskö meillä taito vuokraamaan kesäks kaksi hevosta kun minä ja siskoni ollaan ratsastettu 2vuotta ja äiti ja toinen sisko on kiinnostunu hepoista? Omistajalta saatais myös tukee ja apua.siskoni on myös ollu töissä tallilla ja hakee myös hevosalalle. Kivat kengät muuten😎

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvälle, jos tosiaan omistajakin on mukana hommassa :)

      Poista
  7. Itse en lämpeä noille kengille, mutta nämähän ovat makukysymyksiä:)

    VastaaPoista
  8. HOT!😍💕 Ainoa huono puoli on se, että valkoinen likaantuu helposti;)

    VastaaPoista
  9. HOT! Aivan ihanat kengät, pitäisköhän tilata itekin... :)

    VastaaPoista
  10. Todellakin hot! Aivan ihanat kengät. Itse kamppailen vielä, että otanko kultaset vai hopeet..

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.