#34 joulu tulee

keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Moi! Eilen oli estevalmennus, joka meni hyvin :)) Oon itse tosi tyytyväinen, näin askeleet melko hyvin ja lopuksi hypättiin vähän isompaa ja vaikka tulikin huonoon paikkaan, heppa vaan pomppasi <3 Voitto oli melko reipaskin ja välillä sai ihan pidättää kunnolla. Lillillä ja Pinjalla meni tosi hienosti, tuli kivoja lähestymisiä ja homma sujui.



Sunnuntaina naapurin Jaana ja äiti menivät heppasilla. Kävivät ihan vain humputtelemassa tien päässä ja minä olin mukana kuvaamassa.



Voiton satula on hiertänyt sen selästä osittain karvoja, käytiin nyt ostamassa siihen lampaankarva huopa ja pari päivää nyt ilman satulaa menoa, niin pitäisi sen parantua siitä :)

Oho meinasin unohtaa kertoa, että KuoR Cupissa (esteratsastus) Pinja oli kolmas Lillillä! Minä kuudes Lillillä ja Voitolla 14. Pena lähti tänään sitten toiselle tallille, joten lähdetään kohta muuttamaan tallia. Penan karsinasta yritetään väkertää Lillille hoitopaikka, Voitto pääsee Penan tarhaan ja järjestellään hyllyt uudestaan :)

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE :)) JOULULAHJOISTA TULEE SITTEN ERILLINEN POSTAUS <3

Lähetä kommentti

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.