#57 tulevan viikon ohjelma

maanantai 7. maaliskuuta 2011



Moi! Eilen olin äidin kanssa Korholassa kilpailutalkoissa. Oltiin siellä joskus vähän ennen kymmentä ja lähdettiin sit joskus kuudelta, jonka jälkeen sit vielä liikutettiin omat hepat. Mutta oli kyllä hirmu kiva kattoo kerrankin kaikkien suoritukset, itse jos starttaa niin ei ehi nähä kun muutaman.. Minä olin siis radalla liputtamassa + nostelin puomeja yms. ja äiti oli tornissa kellottamassa. Kotona isi oli tehnyt tallityöt ja vieny heptakin sisälle, ei ollu löytäny päitsiä mistään niin oli sit loimista "taluttanu" ne sisälle ;> Illemmalla minä juoksutin Voiton ja äiti ratsasti Lillillä. Molemmat hepat oli hirmulaiskoja..

Tähän nyt suunittelen alustavasti tämän viikon ohjelman.

Ma 7.3 vapaapäivä
Ti 8.3 Tuomaksen estevalmennus Voitolle + Ellu saattaa ratsastaa Lillillä (??)
Ke. 9.3 Ellun kouluvalmennus molemmilla hepoilla
To 10.3 Kotona maasto/kentällä
Pe 11.3 vapaapäivä tai jotain kevyttä
La 12.3 kotona kentällä tai maastossa
Su 13.3 Voitolla kisat ja Lilli lähtee mukaan seuraksi

Lähetä kommentti

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.