Oletko katsonut jo nämä videot?

perjantai 25. lokakuuta 2013

Lukijoita on kolmessa vuodessa kertynyt jo huimat 6000, uskomatonta ja kiitos ihan jokaiselle! Olisi kiva kuulla, löytyykö joukosta niitä jotka ovat meidän menoa seuranneet useamman vuoden ajan tai jopa ihan alusta asti? Siellä lukijoissa on varmasti myös paljon porukkaa, joille blogini on melko tuore tuttavuus. Teiltä on varmaan jäänyt katsomatta monia meidän videoita, päätinkin koota suositummat videot yhteen postaukseen.Kaikki videot ovat melko vanhoja, joten uusille lukijoille varmaan useampikin aivan tuore video. Viinkoloppu vierähtääkin hyvin näitä katsellessa ;)



 Näitä vanhoita videoita katsellessa alkaa vähän mietityttämään, miten noloja pätkiä sitä onkaan tullut jaettua tuhansille tai jopa kymmenille tuhansille katsojille..:D

Kaikista katsotuin video on ensimmäinen elokuvamme Isintyttö. Videota on kohta katsonut 60 000 kertaa, mikä on oikeasti ihan käsittämätön luku. Löytyykö joukosta joku, joka ei ole kyseistä videota koskaan nähnyt? Nyt taitaa olla sitten korkea aika katsoa;)


Kohtuullisesti on katselukertoja kertynyt myös meidän uusimmalle elokuvalle, joka oli jatkoa joulukalenterille. Tämän onkin moni varmaan nähnyt, sillä melko uusi video kyseessä


Yllättävän paljon on katselukertoja myös ihan tavallisilla videopostauksilla, laitan alle nyt kolme melko vanhaa ja suosittua videopostausta.




Kolmanneksi katsotuimpana on mun ensimmäinen varustepostaus videon muodossa. Varustepostausta multa toivotaan usein, joten tein jokin aika sitten uuden version. Uuden version voi katsoa tästä klikkaamalla, alla oleva on se top kolmosessa oleva eka varustepostaus.


Vanha tallin esittely video on myös yksi katsotuimmista, kuvasin viime keväänä kuitenkin uuden järjestyksen yms. hiukan muutututtua. Uuden voi katsoa klikkaamalla tätä ja vanha video on upotettuna alapuolelle.



Tehtiin Pinjan kanssa joskus ilkeisiin kommentteihin kyllästyneinä pieni takaisin näpäytys videon muodossa. Tälle tulee toivottavasti pian jatkoa!



Tein vähän aikaa sitten tämän 5 parasta kommenttia, johon moni on varmasti törmännyt ainakin vloggaajien kanavilla. Mitä mieltä muuten olette bloggaajan rankka elämä vai tälläinen perinteinen video?



Mielenkiintoa herättävän otsikoinnin takia on tälle mun huikeelle temppuvideollekkin tullut paljon katselukertoja.



Joulukin lähestyy pian ja sen mukana mahdollisesti myös joulukalenteri, vielä on harkinnan alla millainen joulukalenteri tulee vai tuleeko ollenkaan. Joku vastaavan tyyppinen alla olevan olisi kiva tehdä, mutta mitään noin noloa me ei enää kyllä kuvata. Jos saadaan joku kiva idea niin ehkä sitten tulee myös joulukalenteri, katsotaan katsotaan ;)

89 kommenttia

  1. Nuo ideot on parhaita<3

    VastaaPoista
  2. Sun ja Pinjan videot on ihan parhaita<3!:D
    Tehkää Joulukalenteri tänäkin vuonna?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lopussa juurin kerroin, että ei olla vielä ihan varmoja:)

      Poista
    2. Ei oo varmaan aina ihan mitään unelmahommaa toi bloggaamine mut ainakin mun ja varmaan monen muunkin mielestä 1. voitto on tosi hyvin koulutettu ja osaatte ratsastaa ihan vitun hyvin 2. ootte molemmat tosi kauniita 3. teidän blogit on KAIKISTA parhaimipia !!!

      Poista
  3. Noi oli tosi kivoja! Ja tietty paras oli isintyttö!!! Hyvä että laitoit noita sillä minä en ollut katsonut yhtäkään! :)

    VastaaPoista
  4. Sulle ja Voitolle seuraavaan videoon; Juha Tapio - Mä tykkään susta niin että halkeen ;) Ihan paras blogi sulla! Ois kiva, jos tekisit taas jossain vaiheessa kuvapostauksen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi voisi olla ihan hyvä biisi, kiitti vinkistä:)

      Poista
  5. tosi hyviä nää kaikki videot ite oonjo varmaan 20krt kattonu kaikki ku ne on niin hyviä :D paras blogi sulla :) !!

    VastaaPoista
  6. Olin katsonut kaikki videot jo aiemmin, osaatte kyllä tehdä niin hyviä videoita. Toivottavasti tulee joulukalenteri tänäkin vuonna :)

    VastaaPoista
  7. Jos ette tee videomuodossa niinkuin edellisenä vuonna, niin voisitte tehä esim tekstipostaus"luuukut" joka päivälle ja pikku videoita sun muuta :) ?

    VastaaPoista
  8. Kyllä nuo bloggaajan rankksa elämä -videot ovat omaa laatuansa! Aivan mahtavia!

    VastaaPoista
  9. toi sun vanhavarustepostaus oli eka minkä katoin sulta. aattelin eka et oot kauhee pissis, joka esittelee sen hoitohepan varusteita. mutta nyt ajattelen jo ihan muuta :D....

    VastaaPoista
  10. Oon seurannu sun blogias siitä asti kun sulla oli jotain 500 lukijaa :D Toi Irmeli joulukalenteri oli kyllä ihan paras (:

    VastaaPoista
  11. Mä itseasiassa löysin teidän blogit ton ISINTYTTÖ videon kautta :)

    VastaaPoista
  12. Teijän videot on kyl ihan huippuja, viimevuoden joulukalenteri varsinkin :D

    VastaaPoista
  13. Mun mielestä se bloggaajan rankka elämä on paras! :D

    ~Riia

    VastaaPoista
  14. Tuo viimevuoden joulukalenteri oli ihan huippu! (:

    VastaaPoista
  15. Tiia pliis!! Aivan varmasti teet joulukalenterin, teethän? :))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos saadan hyvä idea joka on mahdollista vielä toteuttaa, niin tehdään. Ei niitä kumminkaan ihan tosta noin van kuvata:)

      Poista
    2. Kysykää lukioilta joulukalenteri ideoita!!! Varmasti tulee paljon ideoita!!

      Poista
    3. Viimeksi kun kyselin ideoita elokuvaan, ei oikein tullut mitään hyvää. Tosin voisihan sitä kokeilla uudestaan:))

      Poista
  16. Miä oon kattonu melkein kaikki teijän videot ja ei voi kyllä muuta sanoo ku että ootte parhaita:)♥

    VastaaPoista
  17. Mä en oo koskaan kattonu suurinta osaa näistä vaikka oon sun blogia puolisen vuotta seurannut :D

    VastaaPoista
  18. Miä oon kattonu melkein kaikki teijän videot ja ei voi kyllä muuta sanoo ku että ootte parhaita:)♥

    VastaaPoista
  19. Ehdottomasti bloggaajan rankka elämä!!! Se on ehkäpä koskaan paras kattomani video! :)

    VastaaPoista
  20. Toi 5 parasta kommenttia oli ihan sikakiva :D

    VastaaPoista
  21. Säälittävää... Esim se kalenteri joka on täynnä teidän hevosten kuvia :D varo että kusi ei nouse päähän

    VastaaPoista
  22. Oon kattobu varmaa kaikki kaks kertaa ja ton yhteiaen videopostauksen viis kertaa varmaa!:)♡

    VastaaPoista
  23. Mulla ei oo jääny kattomatta mitään sun videoa:) oon kattonu kaikki kummaltakin kanavalta:)

    VastaaPoista
  24. kun tutustuin sun blogiin, niin kattelin aina ajan kuluks sun kanavan videoita ja kaikki on tullu katottua! ihan huikeita mun mielestä:-)
    ois tosi kiva tollanen joulukalenteri taas:-)

    VastaaPoista
  25. Oon ite lukenut tätä blogia iha hirveen pitkään! Sun blogi on mun mielestä yks parhaimmista! Toivottavasti tulee ainaki jonkunlainen joulukalenteri!

    VastaaPoista
  26. toivottavasti teette joulukalenterin, ne on tosi kivoja :)

    VastaaPoista
  27. Oon lukenu nyt vuoden :D Mun mielestä nämä jotka Tiia mollaa on aika kateellisia, joskus sitä innostuu kun toisetkin kiusaa ja sitten mennään liian pitkälle! Ettekö te huomaa mitä Tiia tekee tämän blogin eteen? Teidän takia! On tehnyt arvontoja, upeita videopostauksia ja kuvapostauksia! Sitten te tulette ja vähän niinkuin pudotatte Tiian työn nolliin! Ja sitten on niitä jotka haukkuu Tiiaa ja Voittoa! Tiia rakastaa Voittoa koko sydämestään ja te väärentelette sitä! Ettekö ymmärrä että toisilla on tunteet? Olen puhunut... (ei liittynyyt aiheeseen mutta) Olet ihana Tiia ;) <3

    VastaaPoista
  28. Pinjalla ja Voitolla an tapahtunut paljon kehitystä!!!

    VastaaPoista
  29. ois kiva jos tekisitte joulukalenterin (: Jatkoa irmelille? (:

    VastaaPoista
  30. Tossa viime vuoden joulukalenterin trailerissa lukkee että by bonbonlilli.blogspot.com :D

    VastaaPoista
  31. Mieluummin bloggaajan rankka elämä :)

    VastaaPoista
  32. Näin ekaa kertaa ton 5 parasta kommenttia ja kuolin aahahha kui hyvä!!

    VastaaPoista
  33. Ite en tynkää bloggaajan rankasta elämästä, koska idea on kopioitu suoraan justimusfilmssiltä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä:o mistä videosta muka?

      Poista
    2. Tosta niitten idea videosta. Muistaakseni tossa bloggaajan rankka elämä 1 kuvauksessa lukee youtubessa et idea saatiin justimuksen videosta tms. :)

      Poista
    3. Haha aijaa miks mä en enää ees muista mistä justimuksen videosta me saatiin se, dementia vissii ku oon itekki kirjottanu tonne sen..:DDD

      Poista
  34. Oon seurannu sun ja pinjan blogeja kohta vuoden, ja oon nähny melkeen kaikki noi videot :) ne on tosi hauskoi ja ootte ihan parhaita :D jadeslifestyle.blogspot.fi

    VastaaPoista
  35. Teidän on pakko tehdä joulukalenteri ne on aina niiiin super hyviä !!!! :)

    VastaaPoista
  36. Etkö voisi tehdä samanlaisia asukollaaseja myös Horzen ja Hööks:in vaatteista/varusteista? Olisi kiva nähdä mitä niistä itsellesi ottaisit, vaikket oikeasti sieltä mitään ostaisikaan mutta mitä voisit edes ajatella laittavasi päällesi tai olevan sellainen jonka voisit itsellesi kuvitella. Sillä kaikilla ei ole varaa kl:n vaatteisiin ja muutenkin olisi kivaa tietää mitä ottaisit halvemmilta merkeiltä :)

    VastaaPoista
  37. Olen seurannut sun blogia niiltä ajoilta kun teillä oli kenttä vasta tekeillä, eli useamman vuoden :) Blogisi on säilyttänyt tasonsa mielestäni yllättävän hyvin, eikä sun asenne ole mun mielestä muuttunut juuri niistä alkuajoista, kun lukijoita oli paljon vähemmän ja blogi ei ollut näin suosittu. On ollut mielenkiintosta seurata teidän kehittymistä ja henkistä kasvua ylipäätään. Jatkakaa samaan malliin :)

    VastaaPoista
  38. Oon nähny nuo kaikki:D Eka video jonka teiltä katsoin oli tuo sinun ja pinjan yhteinen postaus:) Mut oon seurannu sun blogia nyt vuoden!

    VastaaPoista
  39. Ite oon nähny melkeen kaikki videot noista, toi yks varustepostaus on jääny näkemättä :) Ja olis tosi kivaa saada uus ''Bloggaajan rankka elämä'' ! :)

    VastaaPoista
  40. Tehkää joulukalenteri! Ne on aina parhaita! :)

    VastaaPoista
  41. Oon kattonu kaikki videot muuten paitsi niitä rata-videoita en oo kattonu:)
    toivottavasti keksitte jonkun idean joulukalenteriin,koska ne on ihan parhaita!:D

    VastaaPoista
  42. Löysin sun blogin riinan ja rullen blogi kautta kesällä 2011 :) eli melko kauan olen teidän menoa seuraillut!

    VastaaPoista
  43. olis kiva jos esittelisit ne voiton loimet niinku siinä yhessä joulukalenterissa, ku esitelly niitä loimia siinä varustepostausssa ja teille on kumminkin tullu nii paljo uusia loimoa(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu voisin tehdä uuden esittelyn joku päivä:)

      Poista
  44. oon lukenu sun blogia suurinpiirtein vuoden.?. ja videoitasi katsonut sitäkin kauemmin! :)

    VastaaPoista
  45. minä olen seurannut teitä jo 2vuotta, eli melkein koko ajan:) Ja olen myös katsonut kaikki nuo videot mitkä tuohon laitoit! Minä rakastan teidän elokuvia, ja muitakin videoitanne! :) on ilo seurata teitä!(: toivottavasti et lopeta videoitten tekoa, tai blogin kirjoittamista:) hyviä jatkoja!

    VastaaPoista
  46. Jee, ihanaa että teit tällässeen! (: Oon seuraillu teiän menoa vasta jotain puolisen vuotta, nii monet noista videoista oli sellassia mistä en oo lainkaa kuullukkaan! Tosi kiva ja hyödyllinen postaus! :D

    VastaaPoista
  47. onko tolla ellalla blogia? jos on nii linkkaa

    VastaaPoista
  48. aahahahahhahaa muistan kun osallistuin johonki sun valokuvauskilpailuun youtubessa ja vielä pärjäsinki siinä joskus mooonta vuotta sitte ! :DD haha huikeita aikoja

    VastaaPoista
  49. ite alotin sun ja pinjan blogin seuraamisen jo 2011 alku puolella. :) Vieläkin oon kummankin blogin lukijana ja tuun pysymään vielä luultavasti niin pitkään kun kirjotatte.
    www.emppujapollet.blogspot.com

    VastaaPoista
  50. Tää postaus oli ihan super hyvä yks parhaist katoin kaikki videot mihin kännyllä pääsin en päässy kaikkiin

    VastaaPoista
  51. minun mielestäni se "pitkä videopostays" on ehdottamasti teidän paras videopostaus, ties kuinka monta kertaa sen olen katsonut :D

    VastaaPoista
  52. Postaukseen liittymättömänä; voisitko tehdä videon tai kuvapostauksen siittä, miten teet sun ulkoasusi blogiin. Ihan alusta alkaen, aina mallinvalinnasta taustavärien, fonttien ja HTML-koodien muokkailuun? :) Olis mielenkiintoista nähdä miten sä teet nämä, kun ovat aina niin hienoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti vaikka haluaisin neuvoa teitä, en tee sitä. Musta on kiva tulla omaan blogiin, joka eroaa muista. Jos tekisin ohjeet niin kohta olisi monessa muussakin blogissa samoja elementtejä mitä täällä :)

      Poista
  53. huhuh, kohta, joulukuussa on 1,5 kk kun oon teidän blogia ja videoita stalkannu! Aika se menee...

    VastaaPoista
  54. voi eiii muistan noi kaikki videot ihan ulkoo ! :D en voi uskoo, et oo seurannu sun blogii jo yli vuoden ...

    VastaaPoista
  55. mikä skootteri sulla on? mikä merkki ja malli? :D

    VastaaPoista
  56. Eikä, nuo '5 parasta kommenttia' ja 'Bloggaajan rankka elämä' -videot oli ihan parhaita! :D Repesin yhessä kohtaa ääneen :DD Muhun iski tuo tyyli että veditte ihan överiksi, ihan huippu ku väännätte vitsiä tommosista ilkeistä kommenteista! Niin sitä pitääki, eikä ottaa niitä tosissaan ja murehtia. Hyvä tytöt, pitäkää tuo ! :)

    VastaaPoista
  57. Huikeesti onnea jättimäisestä lukijamäärästä! (: Itse näin jonkun varustepostausvideosi joskus pari vuotta sitten. En siitä sen enempää välittänyt enkä jaksanut edes blogiasi raahautua katsomaan.
    Suunnilleen puoli vuotta sen jälkeen löysin blogisi, ihastuin ja jäin seuraamaan. Nyt oon siis teitä noin puolitoista vuotta seurannut ja suunnileen vuoden aktiivisesti niin että luen kaikki postaukset ja stalkkailen teitä Facebookissa ja Instagramissa :D

    Sellaista tuli mieleen, että voisitko joskus tulevaisuudessa tehdä sellaisen postauksen että kerrot vähän sinun ja Voiton viikkorutiinista että mitä teet maanantaisin/tiistaisin/jne yleensä sen kanssa, menetkö koulua esteitä vai valkku. Toki nuo asiat tulee ihan normipostauksissa selville mutta olisi kiva tietää ne myös "listattuna" että mitä yleensä viikoittain puuhailette (: Toivottavasti tajusit, huh tulipas pitkä kommentti!

    VastaaPoista
  58. Voi ei kyllä joulukalenteri pitää olla!!! Saman lainen kuin 2012!! Se oli paras

    VastaaPoista
  59. Oon seurannut sun blogia aktiivisesti viime joulukuusta kun joulukalenteri alkoi. Varmaan kaksi vuotta sitten katsoin ensimmäisen videosi youtubesta :)
    Toivottavasti tänä vuonnakin tulee joulukalenteri ;)

    VastaaPoista
  60. Tehkää joulukalenteri! Ja oon kattonu kaikki noi videot. :)

    VastaaPoista
  61. tosta bloggaajan rankka elämä ois kiva saada kakkos osakin! :)

    VastaaPoista
  62. oon lukenu sun blogia jo reippaasti yli vuoden :)

    VastaaPoista
  63. Tää tulee tosi myöhässä, mut olin sun lukijana eri käyttäjällä jo joskus niinä aikoina ku sulla oli vaan joku 200 lukijaa. Oon kattonu teidän videoitaki alusta saakka :)

    VastaaPoista
  64. Sun ja Pinjan blogeja aloin seuraamaan Isintyttö-elokuvan kautta, ja ihania blogeja on ollut kumpikin! Tekstiä ja kuvia tulee melkein joka päivä, ja videoitakin usein, mikä on aina kivaa vaihtelua normaaaleihin postauksiin.
    Jensku ♥ Voitto kotiin & Bon Bon

    PS. Toi viime vuoden joulukalenteri oli paras! Tehkää samanlainen .)

    VastaaPoista
  65. Bloggaajan rankka elämä ehdottomasti! :)

    VastaaPoista
  66. Tiia ei noi joulokalenterivideot mitää noloha oo! Ne on just hauskoja ja niitä on kiva kattooo:D

    VastaaPoista
  67. Löysin sun blogin vasta ihan hiljattain ja tämä on ehdottomasti paras mitä luen! Videoissa olet/olette pinjan kanssa jotenkin aitoja ja omia itsejänne :) Tää oli hauska postaus, ja bloggaajan rankka elämä video oli super hyvä! Oot ihana keep on going <3

    VastaaPoista
  68. mielummin uus bloggaajan rankka elämä osa ku tollanen normi! :-)

    VastaaPoista
  69. tää on just niitä parhaimpia blogeja! Ei kantsi välittää noista tyhist ja ilkeist kommeneteist ku ne on vaa kateellisii sulle!:D Oot taitava ratsastaja!:DDD

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.