Suomen suurimmat hevosmessut Tampereella!

maanantai 17. maaliskuuta 2014

Moikka! Tänä(kin) vuonna teemme Pinjan kanssa yhteistyötä Hevoset -messujen kanssa. Ennen messuja tulee pari postausta, muistellaan viime vuotta, tutustutaan tämän vuoden ohjelmaan ja ehkä jopa arvotaan lippupaketteja kuten viime vuonna ;) Aloitetaan nyt muistelemalla vähän viime vuoden messuja, jotka olivat meidän ensimmäiset Hevoset -messut missä olimme. Vieläkin voi muistella tapahtumaa lämmöllä, vaikkei kaikkia ohjelmanumeroita voinutkaan silloin toteuttaa tautivaaran takia (mulla on dementia, en muista yhtään mikä herkästi tarttuva hevostauti sillon jylläsi..) 

Messut pidetään siis Tampereella 5-6.4.2014 ja me olemme Pinjan kanssa tulossa näillä näkymin molempina päivinä. Siellä siis nähdään, jos olet tulossa!


Halliin oli viime vuonna rakennettu ratsastualue, jota ympäröivät katsomot. Hieman oli tungosta katsomoiden ulkopuolella kuten kuvastakin huomaa. Tällä kertaa tiloja on kuitenkin laajennettu uuteen E-halliin, joten mukaan mahtuu enemmän ihmisiä sekä itse tapahtumaa!


Lauantaina että sunnuntaina oli viime vuonna heti aamusta ratsastusklinikat. Toinen Stella Hagelstamin kouluratsastusklinikka ja toinen meitäkin valmentavan Sanna Backlundin klinikka. Tänä vuonna vuorossa on koulu- sekä kenttäratstusklinikka. Klinikat pitävät Terhi Stegars sekä viime syksynä nuorten Euroopanmestaruuden kenttäratsastuksessa voittanut Elmo Jankari. Toivotaan, että klinikat ovat tänäkin vuonna yhtä laadukkaa, sillä se oli yksi mun lemppariohjelmanumeroista.


Näytteilleasettajia oli paikalla paljon ja tarjoukset olivat melko hyviä!


Tänä vuonna hypätään kolme esteluokkaa, joista yksi Six Bar -korkeushyppykilpailu! Agrimarket Tammer Trophy -esteratsastuskilpailun sallistujina ovat mm. Sanna Backlund, Eveliina Talvio (joka kirjoitti tänne vähän aikaa sitten postauksen, sen voi tsekata täältä.) Ohjelmassa on myös paljon muutakin kuin esteratsastusta ja klinikoita. Täältä voi katsella ohjelmaa etukäteen, mutta kerron omia suosikkejani vielä vähän myöhemmissä postauksissa.

Loppuun vielä videofiiliksiä viime vuoden messuilta:



Kuinka moni aikoo tulla ?
Mitä piditte viime vuoden messuista?

ps. Huomasittehan, että Hippoksen välissä oli lippu näille messuille!
                                                                    

164 kommenttia

  1. Saatetaan tulla kaverin tai äidin kanssa :)

    VastaaPoista
  2. ite viime vuonna kanssa ekaa kertaa ja oli kyllä niin kivat messut et tänä vuonnakin tulossa :)

    VastaaPoista
  3. Ite oon kaverin kans tulos molempina päivinä :)

    VastaaPoista
  4. Mä oon tulos lauantaina :)

    VastaaPoista
  5. Tullaan kaverin kanssa lauantaina:) toivottavasti nähdään Tiia & Pinja! :)

    VastaaPoista
  6. Mää aion tulla:)) toivottavasti nähään siellä!!:)) voinks mä ottaa kuvan sit meistä (jos nähää:))??)

    VastaaPoista
  7. Lauantaina oon tulos. Olis kiva nähdä :)

    VastaaPoista
  8. Siis täh, tuliko Hippoksen välissä ihan lippu tuonne, vai vain esittelylappu missä kerrotaan ohjelmasta siellä? Itselleni tulee Hippos mutta en katsonut sitä vielä tarkemmin..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se lappu mikä siellä välissä on lippu tai oikeastaan kutsu, vaikkei siltä näytäkkään :D Moni vissiin heittää sen vaan roskiin, vaikka sillä pääsee toisena päivänä sisään!

      Poista
    2. Aijjaa vautsi, onneksi se on vielä tallella! :D

      Poista
    3. Milloin tämä hippos lehti on tullut ?

      Poista
    4. Viime viikolla tuli jos jäsenmaksu on maksettu:)

      Poista
    5. Kiitos Tiia kun kerroit tuon että siinä tuli lippu, en oo aikasemmin tajunnu vaan viskannut sen esitteenä roskiin..! Nyt, vaikka asun täällä kauempana, tuli isommat mahikset päästä käymään siellä :D

      Poista
    6. Mutta ainiin! Siinä kutsussa lukee "täytetty kutsu oikeuttaa kertakäyntiin messuilla.", eli en tiedä, mutta onko siellä ollut aikaisemmin mahd. lähteä välillä pois ja tulla myöhemmin uudelleen, mutta tuolla lipulla ei vissiin voi tehdä niin ?

      Poista
    7. Me ainakin tehtiin niin, että lähdettiin, mutta meillä oli ehkä rannekkeet tms. En tiedä siis tai en muista :D

      Poista
    8. Jotkut leimat sie pistettiin jos lähti alueelta :)

      Poista
    9. Tiia ja pinja toivottavasti tuutte sunnuntaina koska minäkin tuun! Melkeen itkisin onnenkyyneleet jos näkisin teijät!! Haluun niin kovaa nähä teidät! Jos nähään niin haluaisin yhteis kuvan ja nimmarut.

      Poista
  9. Mä en tiedä olenko tulossa, luultavasti en, kun olin jo helsingissä messuilla ja tampereelle on niin pitkä matka. Viimevuonna tuo tungos ja tila olivat mielestäni huonot, hallissa oli tosi huono ilmanvaihto ja itse sain siitä päänsärkyä. Viimevuonna lempiohjelmaa oli valjakkoajokilpailu! Ja taisi olla muuten herpes joka viimvuonan jylläsi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, EHV-1, eli abortteja (ja neurologisia oireita, halvaantumisia) aiheuttava herpesvirus jylläsi viime vuonna. T: Panikoiva, jonka ensimmäinen kasvattivarsa oli silloin vielä mahassa asustamassa, enpä uskaltanut messuillekkaan silloin tulla. Harmi, kun tänä vuonna ei pääse muista syistä :/

      Poista
  10. Ollaan tulossa mahdollisesti aika isolla porukalla tulossa lauantaina! (:

    VastaaPoista
  11. Lauantaina ollaan tulossa! Jos siellä näkee teidät niin saako tulla pyytämään kuvaa, jos uskalletaan? :D

    VastaaPoista
  12. Tulossa ehkä ollaa! Sain 2 ilmaislippuu hippoksesta. (:

    VastaaPoista
  13. Tuun molempina päivinä :) ja Se oli hevosherpes joka jylläsi !!

    VastaaPoista
  14. Kiva postaus!:)
    Kivaaettä olet menossa sinne!:)

    VastaaPoista
  15. Evis ei välttämättä hyppää siel :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Netissä niin luki ainakin silloin kun tän postauksen tein :)

      Poista
  16. Itse olen tulossa lauantaina, ja ai että kuinka kovasti odotan näkevän teidät, ja kenties yhteiskuvaankin uskaltaudun... ;) mutta toivottavasti nähdään siellä! :)

    VastaaPoista
  17. Oon tulossa vaan sun takia koska oot nii hyvä bloggaaja! ♡♡♡☆

    VastaaPoista
  18. Olen tulossa kavereiden kanssa. Me tullaa moikkamaan teitä :) Teettekö tänä vuonna video sieltä?

    VastaaPoista
  19. Toivon mukaan tuun, liput mulla ois kun sain Hippoksesta ! :--)

    VastaaPoista
  20. En tuu kun on niin kaukana :/ vähänkö hämmästyin kun tuossa luki: ".....vaikkei kaikkia ohjelmanumeroita voinutkaan silloin toteuttaa tautivaaran takia (mulla on dementia..." kun en muistanut mikä se dementia olikaan niin luulin että sulla ihan oikeesti on se :D

    VastaaPoista
  21. Oon tulossa molempina päivinä:)

    VastaaPoista
  22. Tuun lauantaina jo klo9 ja lähen vasta klo7 kunpa nähtäisiin, osallistun kepparikisoihin

    VastaaPoista
  23. Ollaan tulossa lauantaina :D Tuletteko hevosten kanssa vai missä teidät voisi siellä nähdä? :) Oot ihana ja haluaisin kuvan sun kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsotaan järkkääkö Hippola jotain tapaamista, muuten vaan hengaillaan siellä ettei oo mitää tiettyy paikkaa:)

      Poista
  24. Viime vuonna oli tosi kivat messut, odotukset korkeella! Oon tulossa ainakin lauantaina!

    VastaaPoista
  25. Näillä näkymin lauantaina ollaan tulossa!

    VastaaPoista
  26. Olen ehkä tulossa, en osaa vielä sanoa kumpana päivänä ja riippuu siitä, että saanko täältä Etelä-karjalasta kyytiä tampereelle :/

    VastaaPoista
  27. Toivottavasti tää mun viesti ei tuu tuhatta kertaa ja et nyt tulis oikeesee postauksee XD ni siis mun ponii pyydettii edustaa rotuansa tonne hevoset-messuille, mitäköhän siitäki sitte tulee ku kauhee vilske siellä kuten viimeki vuonna ja mun poni on tosi villi ja ylienerginen kisapaikoillaki ja toi on iha eritilane .. :D mut kiva postaus!

    VastaaPoista
  28. Tulossa lauantaina:) saako sua tulla moikkaamaan?:)

    VastaaPoista
  29. Mä ainakin oon tulossa ,mutta en tiiä uskallanko tulla juttelee :D

    VastaaPoista
  30. Mä oon tulossa, mutta en varmaa uskalla tulla juttelee D:D

    VastaaPoista
  31. Eikä! Tuntuu että pakko päästä, mutta Tampereelle on kuitenkin aika pitkä matka. Paljonko liput maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikuiset 15€

      Opiskelijat ja eläkeläiset (voimassa olevalla kortilla) 12€

      Lapset 7-15v. (ikä todistettava) 12€
      Lapset alle 7v. aikuisen seurassa maksutta

      Kahden päivän ranneke 20€

      Poista
  32. Mäkin oon tulossa, en malta oottaa et bongaan teidät sieltä ja nään elmon !!!

    VastaaPoista
  33. Mää oon ehkäpä tulossa, lippu on kyllä hommattu

    VastaaPoista
  34. Tuun ehkä, riippuu saadaanko kyyti. Haluaisin kyl kovasti kun viimevuonnakaan ei päästy, mut kattoo ny :) kiva postaus!

    VastaaPoista
  35. Joo ollaan kai tulossa sinne :) Sain ittelle ilmais lipun hippoksesta:)

    VastaaPoista
  36. Saako teidän kanssa ottaa yhteiskuvia? :) ja oon tulossa la tai su

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ostetaanko liput ovelta ? :)

      Poista
    2. Saa ottaa. Voi niitä kai oveltakin ostaa, en oikein tiedä, tuolla sivuilla lukee varmasti selkeästi :)!

      Poista
  37. Olis tosi kiva katsastaa Tampereenkin hevosmessut. Itse oon vaan käyny nyt kahtena vuotena Helsingissä, mutta tänä vuonna olin kamalan pettynyt messuihin ja näillä perustein en enää ensi vuonna sinne edes lähde.
    Harmi vaan että Tampereelle on semmonen 300km matka yhteen suuntaan. Ohjelmat kuulosti nimittäin ainakin jo tämän postauksen jälkeen paljon mielenkiintoisemmalta mitä Helsingissä oli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mekin ollaan käyty vaan Tampereella kun se Helsingin ohjelma ei koskaan oo kovin mielenkiintone ollu.

      Poista
  38. Mä vihdoin pääsen sinne ja tuun mun yhen kaverin kaa ja äitin:) Toivottavasti nähää.

    VastaaPoista
  39. Voisko joskus sini tulla kirjottaa tänne jotain?:) en pääse ku asun oulussa:/ mut varmaan joskus!:) ainaki toivon:)

    VastaaPoista
  40. OMG!! Mä olin teijän kaa samass hotellis ja kerrokses! Ihan vieres! Kuulin teijän äänii.... XDXD Ja luuletko/luuletteko että on hienoo saada lukioilta lahjoja? EI OO!XP Ette ees kiittäny.. Törkeitä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä me ainakin kiitettiin kun toi Anni anto paketin, kuuluu ihan videollakin :D Muilta ei muistaakseni saatu mitään, niin en ymmärrä missä ei muka kiitetty.

      Poista
  41. Olen tulossa! :) jos nähdään siellä niin voinko ottaa meistä yhteiskuvan?? Toivottavasti nähdään!

    VastaaPoista
  42. Itsekkin sain lipun hippoksen mukana, mutta jää käyttämättä kun on tuo Tampere niin kaukana. Mielummin meen täällä pohjosessa Oulun koiramessuille :D

    VastaaPoista
  43. Olis mukava tulla sinnekkin näkemään teitä ja kattelemaan messuja, turhan kaukana ):

    VastaaPoista
  44. Ollaan tulossa lauantaina , vaikka matka on aika pitkä.. :D

    VastaaPoista
  45. Olin niin innoissani suunnitellut lähtöä heppamessuille pienen kaveriporukan kanssa, mutta sitten kun tajuaa että riparin opiskelupäivät on just noina kahtena päivänä :o Oltiin niin murheen murtamia... Mutta ensi vuonna sitten uusi yritys :)

    VastaaPoista
  46. Tullaan mun kaverin kaa molempina päivinä:) toivottavasti nähää:D

    VastaaPoista
  47. Mä olisin ihan innoissaan menossa kattoon SRLn järjestämää hevosalan viestintäjuttua mut se on 13-17 eli just kun mua tarvitaan jossain :D eipä siinä mittään, yritän keksii muuta :) millä porukalla ootte tulossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tullaa varmaa perheen kaa tai mä, Pinja ja äiti ja ehkä pari kaveria :)

      Poista
  48. Mä oon menossa sinne :)

    VastaaPoista
  49. Suunnuntaina oon tulossa :) toivottavasti nähdään :)

    VastaaPoista
  50. Kuka toi tytti oli ja kiva postaus

    VastaaPoista
  51. Lauantaina olen menossa! :) Saa nähä törmätäänkö, viime vuonna menitte Pinjan kanssa ohi, mutta tajusin sen sitte liian myöhään :D

    VastaaPoista
  52. Viimme vuoden messut olivat kyllä tosi kivat ja olen tulossa tämäkin vuonna! :)

    VastaaPoista
  53. Voiko paikanpäältä ostaa liput vai pitääkö ne ostaa ennakkoon/tilata jostain? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä voiko paikan päältä ostaa, uskoisin ainakin että voi!

      Poista
  54. Mä oon tulossa, olin viime vuonnakin ja oli tosi kivaa! Kannattaa mennä, ootan jo innolla noita messuja :)

    ida-adalmiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  55. Eveliina ei kylläkään ole osallistumassa six bariin. En tiedä mistä tuollaista tietoa olet saanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitin, että estekilpailuun. Vähän huonosti sen tuossa ilmaisin, korjaan nyt.

      Poista
  56. Saako teitä tulla moikkaamaan siellä hevos-messuilla? :D

    VastaaPoista
  57. Eveliina sano ettei hyppää siellä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu voi hyvin olla näin, netissä vaan edelleen lukee, että on varmistanut osallistumisensa jo, joten siksi laitoin tuon :)

      Poista
  58. Onko Pinjalla ja Tiialla I phone neloset vai vitoset

    VastaaPoista
  59. Itse olen tulossa sinne:) Eli siis teillä ei ole mitään tiettyä aikaa ja paikkaa milloin teitä saa moikata? Ja moneltako tulette tai aiotte lähteä? Mietin vaan etten yritä tulla moikkaamaan liian myöhään... :D Itse olen tulossa sunnuntaina ja ollaan varmaan koko messujen ajan, katotaan. No, jospa nähtäis jossain vaiheessa ees nopeesti, oon nimittäin haaveillu jo tosi pitkään näkeväni teidät!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ainakaan tällä hetkellä, katsotaan järjestääkö Hippola jotain sellaista:) En tiedä vielä yhtään aikoja..:D

      Poista
  60. Hyvä ett muistit kertoo lipun olevan hippoksen välissä, koska harmittelin että en pääse sinne, mutta nyt mieli muuttu :DD kiitos!

    VastaaPoista
  61. Ollaan tulossa, ja ootteko järjestelly taas jotai lukija tapailua mun äidin kanssa meidän osastolle? :) Tulee varmasti tosi kivat messut taas!

    VastaaPoista
  62. eihä evis itekkää oo viel varma et hyppääks siel nii mite sä voit tietää? :o mut oks sulla mitää ostosuunnitelmii? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en ymmärrä miksi hän sitten on varmistanut osallistumisen,. En tiedä miten asia on, ei tehdä tästä numeroa, en tiedä kuka olet kun noin varma olet. Messujen sivuilla kuitenkin lukee:"Kilpailuun osallistuu 24 ratsukkoa. Varmistuneet osallistujat: Eveliina Talvio" jnejne.

      Ei oo mitään :)

      Poista
  63. ... Mä niin haluisin joskus tonne messuille! .. Mä en oo koskaan päässyt mihinkää messuille.. Haluisin joskus päästä :/

    VastaaPoista
  64. Tuli mieleen,että jos tahtoo kuvata siellä messuilla,ni saako mennä siihen kaiteen viereen vai pitääkö istua siellä istuma paikoissa? En itse ole ennen käynyt kyseisillä messuilla niin siksi kysyn :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsomon edessä kaiteella ei saa olla, mutta siellä päädyssä taisi saada olla:)

      Poista
  65. EI liity tähän postaukseen, mutta kun katsoin noita erikoispostauksia, niin tuli vaan mieleen, että mihin kohtaan html-koodeissa se videon upotus isona koodi laitetaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se laitetaan sinne postauksen html-koodiin sinne kohtaan minne haluut sen videon.

      Poista
  66. Mä oon tulossa ja haluisin nähä teijät ja jutella, mut en tiiä uskallanko tulla jutteleen. :D Toivottavasti uskallan, ois ihan mielettömän upeet nähä teijät siellä! :) ootte niin ihania!!!! :)

    Otatteko hepat mukaan messuille tai ratsastatteko siellä? :)

    -Pinja

    VastaaPoista
  67. Mistä liput voi ostaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, saako niitä paikanpäältä..? Mitä jos ne loppuu, voiko niin käydä? :/

      Poista
    2. Ilmeisesti paikanpäältä, kun netissä ei mitään ostopaikkaa ollut? Voin kysyä näitä juttuja seuraavaan postaukseen.

      Poista
    3. Jos vain viitsisit niin oliss kiva:)!

      Poista
  68. Olen tulossa jos saan kamuni mukaan. Olisi ihan todella hienoa ja kivaa nähdä teidät!!!!!:D Muistaakseni Se tauti oli hevosherpes?! Kai!! Kauanko Tiia olet ratsastanut? Ja tosi hieno blogi!!!😃

    VastaaPoista
  69. Sain hippos-lehden mukana 2 lippua ja kysyn nyt äitiltä että pääsenkö sinne.
    Olis kiva nähdä teidät :p

    VastaaPoista
  70. Minä sain vain yhden:(!

    VastaaPoista
  71. Mä näyn tos ekassa kuvassa! :D ja mä ainakin oon tulossa! :) ja tykkäsin viimevuoden hevosmessuista kans:)

    VastaaPoista
  72. ei olla tulos, vaikka haluisin.. :( Muutes saitko Tiia sen mun s-postin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain, en ole ehtinyt tekemään sille vain mitään vielä :)

      Poista
  73. Paljonko ne liput maksaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikuiset 15€

      Opiskelijat ja eläkeläiset (voimassa olevalla kortilla) 12€

      Lapset 7-15v. (ikä todistettava) 12€
      Lapset alle 7v. aikuisen seurassa maksutta

      Kahden päivän ranneke 20€

      Ryhmälippu 12€ verkkokaupasta etukäteen tai paikan päältä (ryhmässä vähintään 10 henkilöä)
      Ryhmäliput voi ostaa ennakkoon täältä. »

      K-Plussa -kortilla 2 € alennus
      Vain normaalihintaisesta (15 €) lipusta.

      Poista
  74. Moi! (: Annatteko sä ja Pinja siellä messuilla nimmareita jos joku kysyy? :D Meinaa meen sinne messuille ja yritän teijät sieltä bongata! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, voidaan me antaa jos joku nyt meijän nimmarit haluu..:D

      Poista
  75. Moi ! Mä oon 10 v , Veera ja mä tuun sinne jos äitillä on vapaata. Olisi ihana nähdä sut ja Pinja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeksi nyt vaan mutta tämä on tiian blogi pinjan blogiin voit mennä tästä http://bonbonponi.blogspot.fi/

      Poista
    2. Miksi hänen sinne täytyisi mennä?

      Poista
  76. Tossa aijemmin jo kerroin et bongaan teijät (: Oiss niiin ihanaa nähä teijät ku seuraan teijän blogeja iha hulluna :D Ps. Oon 11v, Viivi

    VastaaPoista
  77. Mäkin sai 3 kutsua Hippuksen mukana, mut en pääse. :-( Ei rahaa ja mä kävin jo Horse Fairissa. Ensi vuonna jätän väliin ja tulen. No onneksi kutsut meni joillekin jotka voi käytää ne. Miten niiden kutsujen kanssa pitäisi toimia? Siis miten ne toimii? Ihan vain seuraavaa kertaa ajatellen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne pitää vaan täyttää ja sit tulla sen kaa ovelle:)

      Poista
  78. Tahtoisin niiin kovasti tulla mutta koulu ja muu arki pitää kiinni ja sitä paitsi en omista lippujakaan;( mutta odotan innolla postausta sieltä!!:)

    VastaaPoista
  79. No ei täältä korvesta minnekkään pääse :D

    VastaaPoista
  80. Viime vuonna en ollut koska oli muita menoja. Mutta tänä vuonna Lauantai aamusta tullaan oletteko te siellä Lauantaina???

    VastaaPoista
  81. Saako teille antaa esim. kirjeet siellä heppa-messuilla? Niihin ei tarvitse vastata tai mitään sellaista.

    VastaaPoista
  82. Mennään molempina päivinä sinne ja tuolla lukee sallistujat:)

    VastaaPoista
  83. En pääse kun viikonloput heppailua mutta jos voisit tehdä jonku näköstä videota sieltä hotellista ja sun kahdesta päivästä ja kuvio paljon koska haluaisin tietää mitä siellä tapahtuu ja sillee tänä vuonna ja olis kiva jos sannan klinikasta tulos videota!:)

    VastaaPoista
  84. Ollaan tulossa! Toivottavasti tänäkin vuonna nähdään 😊

    VastaaPoista
  85. Olen tulossa molempina päivinä :)! Ja ainakin edelliset messut olleet hyviä :)

    VastaaPoista
  86. Tulossa ollaan, Kylämäenhevostilalta on orejakin tulossa esittelyyn. :)

    VastaaPoista
  87. Oon ehkä tulossa. Näin unta et asuit mun serkun naapurissa ja että olit sen paras kaveri. :D

    VastaaPoista
  88. Ollaan kaverin kanssa tulossa kai sunnuntaina :)

    VastaaPoista
  89. Miten muokkaat videosi (esim. Voice of fortuna ja Bon Bon "Lilli" :);)? Toivottavasti vastaat, olisi nimittäin tosi kiva tietää ;):)

    www.monenlaisiaystavia.blogspot.fi Suurin unelmani oman ponin jälkeen on että liittyisit lukijaksi ;D!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän että et liity, mutta haaveensa kaikilla :);)

      Poista
    2. Muokkasin ne elokuvatyökalulla, en oikeastaan mitään ihmeellistä niihin tehnyt :) Laittelin siirtymäefektiä ja tekstejä:)

      Poista
  90. Itse huomasin liput :D Yritän kinua itseni sinne

    VastaaPoista
  91. Yritän päästä tulemaan jos porukat päästää:)

    VastaaPoista
  92. Ostetaanko ne liput sieltä??

    VastaaPoista
  93. Tosi kiva postaus :)

    VastaaPoista
  94. tuun molempina päivinä ja tuun moikkaan jos näen teitä:D

    VastaaPoista
  95. Tulen myös messuille molemmiksi päiviksi ja tulen myös moikkaamaan jos satutaan paikalle :)

    VastaaPoista
  96. Mä yritin ettii hippoksen välistä pari päivää sitte mut en löytäny sitä lippuu!? Tuleehan se kaikille ja olikse alussa vai keskel se lippu?

    VastaaPoista
  97. Mistä teidät vois noin suurinpiirtein löytää siellä ??? Kun haluisin nähä teidät :)

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.