Voita lippupaketti Helsinki Horse Fair -messuille!

maanantai 3. maaliskuuta 2014


Nyt olisia aika muistaa taas teitä lukijoita ja järjestää pieni pika-arvonta. Arvonta järjestetään yhteistyössä HIPPOLAN ja HORSE FAIR -messujen kanssa. Palkintona on lippupaketti Helsingin Horse Fair -messuille (8.-9.3.2014), joka sisältää lipun sinulle sekä ystävällesi.  

Arvonta alkaa nyt heti ja päättyy huomenna 4.3.2014 klo 17.00. Otan voittajiin heti sen jälkeen yhteyttä sähköpostilla, olkaa siis silloin hereillä sillä liput pitää saada nopeasti postiin, jotta ne ehtivät tulevaksi viikonlopuksi perille.

OSALLISTU NÄIN:
 1. Kommentoi sähköpostiosoitteesi ja kerro minkälaisen tapahtuman haluaisit Hippolan järjestävän seuraavaksi ja missä!
2. Arvonta on avoin vain niille jotka tykkäävät Hippolasta facebookissa, tykkäävät blogistani facebookissa tai ovat blogini rekisteröityneitä lukijoita.

ARPAONNEA KAIKILLE!


335 kommenttia

  1. jonna1997@msn.com
    1.Voisi järjestää etelä-savossa päin jonkun kivan tapahtuman :)
    2.Olen lukija ja tykännyt kummastakin sivusta.

    VastaaPoista
  2. Klinikka esteratsastuksesta :)

    hecent@hotmail.fi

    Molemmista tykätty ja lukija ollaan

    VastaaPoista
  3. luento/klinikka kenttäratsastuksesta:)
    lottavappu@gmail.com
    tykkäilty ja lukija olen(:

    VastaaPoista
  4. enninblogi@hotmail.fi
    Hippola voisi järjestää esteratsastusklinikan.

    VastaaPoista
  5. Eveliina_assi@hotmail.com
    Voisi järjestää jonkun kivan tapahtuman jossakin etelä-suomessa. En nyt oikein tarkemmin tiedä, että minkälainen. Ja tykkään kummastakin sivusta. :)

    VastaaPoista
  6. super1ninja1poni@gmail.com

    Joku tosi kiva heppa tapahtuma jossa on ratsastus-kisoja, myyntejä, leikkejä, pelejä, arvontoja, näyttelyjä, talutusratsastusta ja joku kiva heppakerho :) Vaikka jossain Helsingissä!

    Olen tykännyt Hippolan ja sinun blogisi facebook sivuista ja olen myös blogisi lukija :)!

    VastaaPoista
  7. nedeatu@gmail.com
    esteratsastuksesta klinikka!:)
    Tykätty ja rekisteröitynyt lukija

    VastaaPoista
  8. Joku leikkimielinen ratsastuskilpailu olis kiva xD
    pikkuponifani@gmail.com
    Olen lukija, ja tykännyt molemmista sivuista :)

    VastaaPoista
  9. alisaaa-@hotmail.com
    1. Joku esteklinikka tms.
    2. Olen tykännyt molemmista sivuista ja olen myös lukija.

    VastaaPoista
  10. Säpö: ilove1dforeverrrrrrrr@gmail.com
    Olisi kiva, jos seuraava tapahtuma olisi pääkaupunkiseudulla ja se voisi liittyä taas hyvään hevosblogiin, koska en sitä nyt viikonloppuna kerkeä nähdä. Tai sitten joku hevosen hyvinvointiin liittyvä.
    mun-blogiii.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin ja tykkään myös sivuista ja oon lukija :)

      Poista
  11. lina.hepat@hotmail.fi

    Leikkimielinen kisa olisi hauska tai jonkunlainen "tieto" juttu jossa oppisi paljon ja täällä pääkaupunki seudulla (:

    Olen rekistöröitynyt lukija ja olen tykännyt tämän blogin ja hippolan Facebookista. Toivottavasti onni potkaisisisi ois kyl mageeta päästä tonne! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku klinikka juttu olisi myös tosi kiinnostava, tai sellainen että pääsisi taas näkemään teitä isompien blogien bloggaajia :)

      Poista
  12. latte-jalle@hotmail.com
    1. Kouluklinikka
    2. Tykätty ja oon myös lukija

    VastaaPoista
  13. meri.tervo@gmail.com
    1. joku este tai kenttäklinikka pk-seudulla
    2. tykätty ja lukijana

    VastaaPoista
  14. xdhemuli@gmail.com
    1. Esteratsastus klinikka :)
    2. Lukija ja tykännyt molemmista sivuista.

    VastaaPoista
  15. sande.sanna@hotmail.com
    Esteklinikka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti olla rekisteröitynyt lukija että voi osallistua. :) (oon eri ano)

      Poista
  16. Klinikoita tai suurempia messuja lisää, joissa on paljon erilaista toimintaa ja esitystä sekä kojuja. Monipuolista tekemistä, välillä hieman pohjoisempaan kuin pk-seudulle, muuten ei mitään väliä paikasta! :)
    kashy-@hotmail.com , ja lukija olen. :)

    VastaaPoista
  17. rosa-immonen@hotmail.com

    Helsinkiin joku kiva tapahtuma.. Ja olen tykännyt Facebookissa blgistasi ! :)

    VastaaPoista
  18. rosa-immonen@hotmail.com

    Helsinkiin joku kiva tapahtuma.. Ja olen tykännyt Facebookissa blgistasi ! :)

    VastaaPoista
  19. Tiia.viljanen@hotmail.fi
    1. Esteratsastus klinikka
    2. Olen tykännyt molemmista sivuista ja olen lukijasi

    VastaaPoista
  20. henna.hautasuo@elisanet.fi

    Kenttäratsastusklinikka!

    VastaaPoista
  21. toivosin esteratsastus klinikoita myös (: ja jotain hippola bloggaajilta ja lukijoilta jotain miittiä.
    ilevanoja@gmail.com , olen lukija, tykkään äfbeessä (:

    VastaaPoista
  22. susanna.siiskonen@gmail.com

    Esteratsastusklinikka

    VastaaPoista
  23. sannam99@gmail.com
    Este- ja kenttäklinikka Kainuun lähellä/seudulla olisi mukava. Olen tykännyt kummastakin,

    VastaaPoista
  24. jussiponyy@gmail.com

    esteratsastusklinikka jossain johon kaikki pääsisivät..
    olen tykännyt molemmista sivuista ja olen lukija

    VastaaPoista
  25. Joo este- tai kenttäklinikka ois kiva :) Samalla vois olla sitten jotain yleisimmistä vammoista mitä voi sattua, ruokinnasta tms.

    Joo tykkään hippolasta ja oon lukija. Ja tykkään teistäki, ainaki FB'ssä.. :D

    wwilmas@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Olen lukija, oonakinnunen@gmail.com
    Etelä-suomeen uusi ratsastusklinikka tapahtuma

    VastaaPoista
  27. annimaria.rantanen@gmail.com
    Oon tykänny kummastaki sivusta ja oon blogin lukija.
    Ratsastusklinikka etelä-suomeen ja vaihtaisitte hevosia klinikan ajaksi ;)

    VastaaPoista
  28. Kainomaa.taru@gmail.com
    Tykkään facessa ja oon lukija :)

    Haluaisin jonkun "isomman" tapahtumaan tänne Pohjois-Karjalaan päin, tai edes vähän tänne pohjoisampaankin jotta itsekkin pääsisi :) Joku ratsastusklinikka ta isommat kisat :D

    VastaaPoista
  29. olen lukija, sanni.markkanen@gmail.com
    klinikka esteratsastuksesta :)

    VastaaPoista
  30. Olen lukija, kanelilaura@hotmail.com
    Pohjanmaalle tai tänne vähän pohjoisempaankin esteklinikka!

    VastaaPoista
  31. Olen lukija säpö:liidaigo03@gmail.com ois siistii jos sais klinikan esteratsastuksesta :))

    VastaaPoista
  32. Lukija, ninahakkarainen00@gmail.com ja ois kiva jos ois esteklinikka, espoossa tai helsingissä ;)

    VastaaPoista
  33. Esteratsastusklinikka.
    ilona-valtanen@hotmail.com
    Tykkään facebookissa.

    VastaaPoista
  34. emmi.huoponen@hotmail.com
    Messutapahtumat on omaan mieleen, Keski-Suomessa!
    Ja lukija :)

    VastaaPoista
  35. eveliina.rautio@edu.lappia.fi
    kun sais tänne pohjoisempaankin jotain :p suuria haaveita mutta jonkinlainen kouluklinikka :)

    VastaaPoista
  36. Natalie.keltto(at)hotmail.com
    HIppola voisi järjestää esteklinikan helsingissä päin! :) (luen blogiasi, sekä tykkään muistaakseni molemmista sivuista)

    VastaaPoista
  37. roskensilta@gmail.com
    Jonkinlainen ''tapaa blogaajat/vlogaajat tapahtuma'' (siis tietenkin hevosaiheiset)
    varmaan helsingissä tai turussa olis hyvä järjestää tällänen
    Olen rekisröitynyt lukijasi

    VastaaPoista
  38. fahlertia@gmail.com, olen lukija ja tykkään facebookissa teistä ja hippolasta. Olisi mukavaa päästä katsomaan teitä suosittuja hippolan bloggaajija jonkinlaisessa tapahtumassa tai esityksessä hevosten kera tietty. Ei väliä missä se on se koetus mikä lasketaan.

    VastaaPoista
  39. sirppa852@hotmail.com
    1. Messutapahtuma tai vaikka jonkinlainen esteklinikka Helsingin seudulla :)
    2. Tykkään molemmista Facebookissa ja olen lukija

    VastaaPoista
  40. viivuska-98@hotmail.com

    Esreratsastusklinikka vaikka Helsingissä

    Olen rekisteröitynyt lukija

    VastaaPoista
  41. erika.ahtiainen@hotmail.com
    - olisi mielenkiintoista, jos hippolan kautta saisi järjestettyä jonkin toisen yhteisön/järjestön kanssa jonkin hevostapahtuman. Myös se esteratsastusklinikka voisi olla kiva :) Ja sitten voisi jonkin tapahtuman yhteydessä olla ns kirpputori tai sellainen, missä hippolan jäsenet voivat myydä vanhoja heppatavaroitaan
    - olen rekisteröitynyt lukija sekä tykkään facebookissa sekä sinun blogisivustasi että hippolasta.

    VastaaPoista
  42. elli_09@windowslive.com
    Pohjois-savoon! Mielenkiintoisia voisivat olla erilaiset kurssit, mm. Maastakäsittelystä tai muusta vastaavasta. Niitä ei taida millään löytyä kuopion alueelta :(

    Tykkään molemmista fb ja olen lukija :)

    VastaaPoista
  43. iraniemisto@hotmail.com

    Tykkään kummastakin facebookissa ja olen blogin rekisteröitynyt lukija.

    Jotkut junnu-/ponikisat missä olisi iso expoalue jakaikenlaista hevosiin liittyvää tekemistä myös katsojille.

    VastaaPoista
  44. aino.varjos@gmail.com
    joku esteklinikka tai isompi tapahtuma
    Olen lukija ja tykkään facessa

    VastaaPoista
  45. ronjakatariina@hotmail.com

    Tykkään kummastakin ja olen blogin rekisteröitynyt lukija.

    Hevosten "missikisat" vähän nuoremmille ja joku esteratsastus klinikka! :)
    Tai sitten jonkunlainen heppakerho tai esim. maastakäsittely kurssi tms. :)

    VastaaPoista
  46. norppamoi@gmail.com

    Esteratsastusklinikka tai maastakäsittelyn ABC

    VastaaPoista
  47. helmi@mikkelinen.net

    Joku miitti tai "minimessut" olisi kiva :) !

    VastaaPoista
  48. mimmmi.p@gmail.com
    Esteklinikka!:)

    VastaaPoista
  49. silja.pitkanen@gmail.com

    Tykännyt olen mommista facebookissa ja olen rekisteröitynyt lukija:)

    Esteratsastus klinikka, messutapahtuma ja kilpailuja:)

    VastaaPoista
  50. henni.puttonen@gmail.com

    Olen lukija ja tykkään fb:ssä

    Joku tapahtuma, jossa voisi olla vaikka jonkun ratsastajan demo, myyjäiset ja muuta vastaavaa :)

    VastaaPoista
  51. Olen blogin rekisteröitynyt Lukija:)
    jonkinlainen "apassionatan" tapainen tapahtuma jossa koko klinikan väki olisi pukeutunut esim.keijuiksi
    ja esittäisitte esim. katrillin. Paikalla olisi myös kojuja ja bloggaajat voisivat antaa vinkkejä amatööri bloggaajille.Myös talutus ratsastus olisi mukavaa,juuri teidän hevosillanne esim.Voitolla:)
    Voisi olla myös arvontoja ja muuta kivaa,niin vauvasta vaariin saakka!!:)
    säpö: jensku202@gmail.com ja ei ole facebookia!

    VastaaPoista
  52. Ja tapahtuma voiisi olla Kaakkois suomessa:)

    VastaaPoista
  53. olen rekistöröitynyt lukija:)
    semmonen tapahtuma olis kiva jossain täällä etelä-suomessa, johon olisitte keksinyt jonkun esityksen esim. katrillin tai vaikka leikkimieliset estekilpailut hippolan porukalla!
    a.kakela@hotmail.com

    VastaaPoista
  54. iida.ks@pp.inet.fi
    Hippola voisi järjestää klinikan esteratsastuksesta tai kenttäratsastuksesta etelä-suomen alueella!!

    VastaaPoista
  55. Molemmista tykätty ja olen lukija, katjamarikaholopainen@gmail.com

    Kattava tietopaketti tai luento vikellyksestä tai muuta vastaavaa aiheeseen liittyen!

    VastaaPoista
  56. annniiinaaa@gmail.com

    Sit esteklinikka olis kiva tai joku kenttäratsastukseen liittyvä ! :)

    VastaaPoista
  57. hanna.kanerva998@gmail.com

    1) Esteklinikka pk seudulla ois kiva (:

    2) Olen tykännyt molemmista sivuista ja olen rekisteröitynyt lukija.

    VastaaPoista
  58. erika__sofia@hotmail.fi
    Joku esteklinikka, tai jotkut pienet kisat, ja uudellamaalla. :)

    VastaaPoista
  59. jonnaaa@windowslive.com
    klinikka esteratsastuksesta tai kenttä
    ja keski-suomessa päin tai lähellä keski-suomea

    VastaaPoista
  60. idaliina.heikkila@hotmail.com
    Ja etelä-Suomeen ois kiva saada joku esim esteratsastusklinikka ! :)

    Olen lukija ja tykännyt molemmista sivuista facessa :)

    VastaaPoista
  61. Milzjeah@gmail.com (pienellä m:ällä) ja oon tykänny molemmista ja oon lukia. _ois se suraava juttu olla sellane et etelä-savossa joku tapahtuma missä olis joku klinikka tai sitte sellane mis ois jotain hevosteoriaajuttuja,pelejä,arvontoja,se klinikka esteistvaik,sitte ne hippolaan kuuluvat bloggajat yms tulis esittäytymään ja siis niiku joku tälläne tapahtuma jossa on kaikkee kivoja juttuja:) ja sitte vois olla siel jotkut kilpailut hippolanväen välillä ja joku katrilli tai vastaava esitys

    VastaaPoista
  62. Esteratsastusklinikka Seinäjoenseudulla ois kiva :) Tykkään facebook sivuista.
    aggiiga@gmail.com

    VastaaPoista
  63. Koulu- tai esteratsastusklinikka Keski-Suomessa. Olen blogisi lukija ja tykkään myös blogin face-sivusta
    misufani@gmail.com

    VastaaPoista
  64. Esteratsastusklinikka tai ihan teoria tunti tampereen seudulla olis kiva!:)

    Oon blogin lukija, noora259@gmail.com

    VastaaPoista
  65. Esteratsastusklinikka Lahden suunnalla(: on tykätty molemmista ja oon lukijana!

    VastaaPoista
  66. esteklinikka tai leikkimeliset/vakavammat kisat ja oon rekisteröityny lukija

    aino.elli@gmail.com

    VastaaPoista
  67. Lehtimaki.emilia@gmail.com, olen rekisteröitynyt lukija.
    Pk-seudulle, eli espoo/helsinki jonkun sortin tapahtuma, esim. hippolan bloggaajien kesken kisat tai vaikka rastsastusklinikka.

    VastaaPoista
  68. Esteratsastusklinikka turussa :) varpeannika@gmail.com

    Tykkään ja luen :)

    VastaaPoista
  69. Jotkut hippola blogien pitäjien välinen esteratsastuskisa
    Oon lukija. Säpö: hepsukkahepo@gmail.com

    VastaaPoista
  70. Olen blogin rekisteröitynyt lukija
    1. venla2001@gmail.com
    2. Hippola voisi järjestää jonkun kivan tapahtuman, jossa olisi erilaisia myyntikojuja ja pääsisi itsekin hevosen kanssa kosketukseen tai vaikka hippolan bloggaajien väliset leikkimieliset kisat jossa olisi erilaisia ratsastuslajeja tai vaikka tehtävärata, mikä pitää suorittaa. Tapahtuma mieluusti Kymenlaaksossa.

    VastaaPoista
  71. wilma.vainio@hotmail.com
    vois olla semmoinen tapahtuma etelä-suomessa, että hippolan jäsenet tulis sinne ja niille pääis juttelemaan :)
    tykkään ja olen lukija

    VastaaPoista
  72. 1. kassu97@windowslive.com
    2. ravurista ratsuksi ohjelmaa ja ongelmahevosten koulutusta sekä raspaus/kengitys juttuja ja Porissa.

    VastaaPoista
  73. 1.helena.rautakoski@gmail.com
    2.koulu tai esteratsastusklinikka jossa opetettavat asiat ei olisi mitenkään tosi vaikeita vaan mahdollisimman moni voisi hyödyntää oppeja omassa elämässään. Ja etelä- suomessa kuten helsingissä

    VastaaPoista
  74. 1. emmahakkarainen98@gmail.com
    2. Luentoja/klinikkoja kilpailun aloittamisesta

    VastaaPoista
  75. liinu.blogi@gmail.com
    • esteratsastusklinikka (ois kuva jos sä olisit siellä voitolla)
    • joku miitti jossa ois kaikki hippolan bloggaajat

    VastaaPoista
  76. taija_asp@hotmail.fi

    Ja hippolalta lisää tämmösiä tapahtumia mutta vähän muuallekki ku hesaan. :)

    VastaaPoista
  77. aino.iituli@gmail.com

    Maastakäsittelykliniikka tai hevosen hyvinvointi-ohjelmaa, jossa opetettaisiin mm. hieromaan hevosta ja hoitamaan esim. niskajumeja kotioloissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. + olen lukija ja tykännyt sivuista facebookissa :)

      Poista
  78. anni.rantamo@gmail.com

    Oon tykänny ainakin blogin sovuista facessa, kai myös hippolan ja oon myös rekisteröitynyt lukija.
    Ois kiva jos ois jotain vikellykseen liittyvää tai kenttäratsastukseen. :)

    VastaaPoista
  79. taralyydia@gmail.com
    olen tykännyt fbeeessä molemmista ja helsingissä joku kouluratsastus klinikka olis tosi tosi kiva juttu!😊

    VastaaPoista
  80. ratilainenjohanna (at) gmail .com
    Hevosen kouluttamisesta jonkinlainen klinikka, tai maastakäsittelystä olisi kiva! :)
    Olen blogisi lukija :)

    VastaaPoista
  81. Essukka.94@gmail.com
    Olisi kiva jos järjestäisivät tänne pohjosenpaan jotain toimintaa :)
    Olen facebook sivusi tykkääjä :)

    VastaaPoista
  82. esteri.poni2@gmail.com
    Mukava olisi jos tänne Etelä-Suomeen päin tulisi jonkinlaista asiaa. Ja itseäni kiinnostaa tuo maastakäsittely, että sitä voisin ehdottaa.
    Olen blogisi lukija (:

    VastaaPoista
  83. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  84. petra.liukko@gmail.com

    Nyt juuri avatulle Pihlajavuoren hevosurheilu keskukseen voisi tulla pitämään kenttäratsastuksesta "luennon" ja näyttämään konkreettisesti maastoon millaisilla teillä esimerkiksi maastoesteet kannattaa hypätä.

    Tykätty on kummastakin!;)

    VastaaPoista
  85. esteratsastusklinikka ois kiva helsinkiin! :) oon tykännyt molemmista sivuista ja lukija. armi-00@hotmail.fi

    VastaaPoista
  86. Esteratsastusklinikka jyväskylään! :D oon tykännyt molemmista ja olen rekisteröitynyt lukija. hennuska01@hotmail.com

    VastaaPoista
  87. bettina.jawada@hotmail.fi

    Olen lukija ja tykkään sivuista.

    Joku klinikka tai joku tapahtuma Tampereella olisi kiva! :)

    VastaaPoista
  88. 1. f.l.mustarudolf@gmail.com
    2. Jyväskylään kesällä valmennus leiri, jota pitäisivät hippolan tiimi. Hippolan jäsenet olisivat isosia ja opettajia tai valmennusviikko.
    3. Olen blogisi jäsen. en omista facebookkia. :)

    VastaaPoista
  89. 1. mansikkamakisaara@gmail.com
    2. Esteratsastus klinikka TAI jos joku tällänen netissä oleva, niin jonkun huippuesteratsastajan kirjoittama juttu miten valmistautuu viikomlopun kisoihin (millasia reenejä edeltävät 5-6päivää) ja miten lämmittelee hevosen kisapaikalla (toki yksilöllistä, mutta peruspointit kertoisi)
    3. Tykkään ja seurailen molempia facessa

    VastaaPoista
  90. annimyl@suomi24.fi

    Olen tykännyt kaikista, olen lukija ja seuraan instassakin :)

    Haluaisin klinikkaa keskipohjanmaalle tai jotakin muuta. :) mutta keskipohjanmaalle! :D

    VastaaPoista
  91. inumaneko@gmail.com

    Toivoisin jotain luontaiseen hevosmiestaitoon liittyvää.

    Olen tykännyt kummastakin ja blogisi rekisteröitynyt lukija.

    VastaaPoista
  92. juliasuhonenn@gmail.com

    esteklinikka sellaisessa paikassa mihin kaikkilla on mahdollisuus tulla :)

    VastaaPoista
  93. sinddu_97@hotmail.com

    Jotain nuorten hevosten koulutukseen liittyvää :)

    Lukija ja tykännyt molemmista

    VastaaPoista
  94. linnea.niemi@saunalahti.fi
    Joku klinikka jostain ihan muusta hevostelulajista kun nämä kolme tavallisinta koulu, este ja kenttä.
    Olen tykännyt molemmista sivuista.

    VastaaPoista
  95. oona.tamminen@hotmail.com
    esteratsastusklinikka pk seudulle
    oon tykänny molemmista facebookissa ja oon kans rekisteröitynyt lukija :)

    VastaaPoista
  96. eerika.bonken@outlook.com

    1. Voisi järjestää Porin suunnalla jotkut kivat messut
    2. Olen blogin rekisteröitynyt lukija

    VastaaPoista
  97. elli.hagstrom123@gmail.com
    Klinikka vikellyksestä olisi kiva!
    Rekisteröitynyt lukija,en omista facebook tiliä.

    VastaaPoista
  98. manduli.97@gmail.com
    jonkun tunnetun valmentajan esteratsastusklinikka
    olen tykännyt facebookissa ja olen lukija

    VastaaPoista
  99. Jonna.kan96@gmail.com
    Esteratsastuskliniikka, esim. ouluun tai jonnekkin pohjoisemmaksi (:

    VastaaPoista
  100. Oletko itse tulossa sinne?:)

    VastaaPoista
  101. kipaa98@gmail.com
    Olis kiva joku nuorten hevosten koulutus :).
    Olen rekisteröitynyt lukija

    VastaaPoista
  102. idaa324@gmail.com
    Turun seudulle jotkut messut olisivat kivat :)

    Olen blogisi rekisteröitynyt lukija! (=

    VastaaPoista
  103. rosleinruusa@gmail.com

    Sama kun Kirsillä eli joku nuorten hevosten koulutus päivä :).

    VastaaPoista
  104. kata.riina.k@hotmail.com
    esteratsastus klinikka
    Olen rekistöitynyt lukija :)

    VastaaPoista
  105. inkarosa@outlook.com

    Esteratsastusklinikka pääkaupunkiseudulla olis aika kiva juttu :)

    Olen blogin rekisteröitynyt lukija sekä tykkään blogin fb-sivusta :)

    VastaaPoista
  106. birgittakoronen@gmail.com

    Noh.. ite asun täälä Harjavallassa joten lähin ois aina kivoin :) Poriin,nakkilaan tai johonkin. En tie mitään että pääsenkö helsinkiin jos sinne järjestettäis xD

    Oon tykänny molemmista fb sivuista :)

    Ja ehkä esteklinikka.. En oikee tie xD Oon kauheesti kiinnostunut shetlanninponeista ja kaikista poneista.

    VastaaPoista
  107. jessica.vanne123@gmail.com

    1. Esteratsastuskliniikka, taikka jonkinlaiset messut jonnekkin Etelä-Suomen alueelle olisi kivat! :)
    2. Tykkään molemmista facebookissa, ja sekä olen rekisteröitynyt lukija!

    VastaaPoista
  108. emma.vuoristo@gmail.com

    esteklinikka tampereen seudulle :)
    ja tykätty on plus lukija !

    VastaaPoista
  109. roksuti@hotmail.com
    joku esteklinikka olis tosi kiva !
    oon tykänny molemmista ja oon blogin lukija :)

    VastaaPoista
  110. enni.soini@gmail.com
    1. Esteratsastusklinikka/pääsis näkee teitä suosittuja bloggaajia
    2. Olen lukija ja tykännyt kummistakin sivuista :)

    VastaaPoista
  111. mona.vallden@hotmail.fi, olen rekistöitynyt lukija ja tykännyt blogisi facebook sivusta.
    Jokin maastakäsintyöskentely (''ongelmahevos'' esim. koppiongelma) klinikka/luento.

    VastaaPoista
  112. katainenlotta@gmail.com
    1. Joku kiva esteratsastus juttu Keski-Suomessa :)
    2. Olen lukija ja tykännyt molemmista sivuista :)

    VastaaPoista
  113. tiiatuomi.00@gmail.com
    Olen rekisteröitynyt lukija ja tykännyt molemmista sivuista :)

    Esteklinikka olis kiva tai sitten hevosten käsittely juttu

    VastaaPoista
  114. sanni.helkala@gmail.com
    musta jomkinlainen maastakäsittely juttu tai vastaava olis kiva
    esteratsastus klinikkakin kiinnostaa

    VastaaPoista
  115. heppasanu@hotmail.com
    1. Ongelmahevosten käsittelyklinikka
    2. Olen tykännyt kummastakin sivusta facebookissa. :)

    VastaaPoista
  116. Emilia.turunen@telemail.fi

    Miustaki esteratsastusklinikka ois kiva :)

    VastaaPoista
  117. juuliska88@gmail.com
    Olen lukija :)
    Olen myös tykännyt molemmista facebook sivuista :)
    Esteratsastusklinikka Varsinais-Suomeen :D

    VastaaPoista
  118. aino.m.honkamaki@gmail.com
    Olen lukija ja tykkäsin hippolan face sivuista:)
    Ja varusteopastus tapahtuma Tampereella olis kiva!

    VastaaPoista
  119. mette.moberg@hotmail.fi
    Olen lukija ja olen tykänny molemmista sivuista facebookissa :)
    Joku vikellysklinikka olisi kiva , etelä-suomeen! :)

    VastaaPoista
  120. heippi02@gmail.com
    olen lukia :)
    jonkinlainen tapahtuma toisen yhteisön kanssa tai varusteopastus

    VastaaPoista
  121. lillu99@windowslive.com
    Olen lukija ja olen tykännyt mollemista sivuista facebookissa :)
    Ja Hippola voisi järjestää este-/kenttä klinikan pohjois-savossa :)

    VastaaPoista
  122. Joku leikkimielinen maastakäsittely näytös! Paikkana kouvola/kotka :). Tykätty on!

    VastaaPoista
  123. noora.rautiainen98@hotmail.com
    Olen lukia ja tykännyt voitto kotiin- facebook sivusta :)
    Joku nuorten hevosten koulutus juttu tai isot estekilpailut taikka sitten valjakkoajoa keski-suomeen :)

    VastaaPoista
  124. tiia.porkola@gmail.com
    Lukija ja olen tykännyt voittokotiin fb sivusta
    Esteratsastus klinikka tai yli 130cm luokkia.

    VastaaPoista
  125. Ongelmahevosten käsittelyä ja niiden kanssa toimiminen, mieluiten viellä Varsinais-Suomen suunnille. :)
    riinamoi@windowslive.com
    Lukija ja hippolasta tykkään facebookissa.

    VastaaPoista
  126. kaisa.kataja@nic.fi

    1. Satulasovitus klinikka tai muu vastaava :)
    2. Olen tykännyt kummastakin fb-sivusta sekä olen rekisteröitynyt lukija

    VastaaPoista
  127. s.kurvi98@gmail.com
    Pääkaupunkiseudulla joku esteratsastus ''juttu''
    Olen lukija ja tykkään ainakin Voitto kotiin fb-sivusta
    -Suvi

    VastaaPoista
  128. iidaemppuu@gmail.com

    Tykätty on ja lukia oon!
    Olis kiva saada johonkin Ypäjälle jonkun este- tai kouluklinikan! :)

    VastaaPoista
  129. esteratsastus klinikka :)
    eevi.prittinen@gmail.com

    VastaaPoista
  130. susanna.lignell@gmail.com

    Varsojen käsittelyä Etelä-Suomen alueella mieluusti.

    Luija, en omista facebookia.

    VastaaPoista
  131. Olen lukija:) siirinboxi@gmail.com
    Tapahtuma, jossa hippolan väki kilpailisi leikkimielisesti esim. esteillä jonkun radan ja palkinto olisi joku pieni esim: hööksin lahjakortti:D tapahtuma olisi kiva jos olisi Tampereella tai siinä lähistöllä:)

    VastaaPoista
  132. KisuPimu@hotmail.com

    Joku maastakäsittely klinikka pk seudulla :-)

    Tykätty kummastakin!

    VastaaPoista
  133. lelutikru@gmail.com
    Olen tykännyt molemmista jutuista facessa ja olen lukija.
    Etelä-Suomen alueelle esteklinikka tai maastakäsittely juttu.

    VastaaPoista
  134. Klinikka/luento esteratsastuksesta mielellään pääkaupunki seudulle. :)

    tessatessukka@hotmail.com

    VastaaPoista
  135. ada.littman@gmail.com
    Olisi ihan huippua nähdä Hippolan bloggaajia ratsastamassa toistensa hevosilla, mutta se voi tietysti olla vaikeaa järjestää. Esteratsastusklinikka olisi myös todella kiva. Myös tuli mieleen, että Hippolan bloggaajat voisivat mennä ratsastuskouluun tunnille, mitä voisi sitten yleisö tulla seuraamaan. Olisi varmasti mielenkiintoista seurata, kun esimerkiksi Aira Toivola pitäisi Hippolan bloggaajille istuntavalmennusta.
    Hehe, tulipahan ideoita. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minun kannaltani paras tapahtumapaikka olisi pääkaupunkiseudulla, joten jonnekin sinne siis itse toivoisin tapahtumaa! :D

      Poista
  136. jerkak@hotmail.com
    Oilisi kiva joku sellainen tapahtuma jossa kaikki hippolan blogien pitäjät tulisivat vaikka tampereelle,kertomaan itsestään ja heidän hevosensa olisivat mukana ja näyttäisivät koeratsastuksen hevosellaan niin kaikki näkisivät millainen hevonen oikeasti on.

    VastaaPoista
  137. roosar1@hotmail.com

    Olisi aika kivat jotkut leikkimieliset kisat. Tapahtuma olisi kiva lohjan lähistöllä:)

    Tykkään hippolasta facebookissa ja blogi facebookistasi. Olen rekisteröity lukija.

    VastaaPoista
  138. Jonkinlainen maastakäsittely ''klinikka'', ja joku oikea hevoskuiskaaja luennoitsemaan, ja tämä pidettäisiin etelä-pohjanmaalla. :)

    ella.rautio@hotmail.com

    VastaaPoista
  139. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  140. Ylikoskioona@gmail.com
    Olen tykännyt kaikista sivuista :)
    Uudellamaalla ,joku nuorten hevosten koulutukseen liittyvä :) !

    VastaaPoista
  141. 1. Heppap@gmail.com
    2. Joku kiva esteratsastuskilpailu :)

    VastaaPoista
  142. nea.janss@gmail.com
    Olen lukija :)

    Jokin kurssi olisi kiva, mihin voisi sisältyä luento tai pari, sekä mahdollisesti joku käytännössä kokeilu-osuus tai sitten vain havainnollistava näytös. Kurssille aiheita voisi olla esimerkiksi hevosen maastakäsittely, hevosen elekieli, arki oman hevosen kanssa, ratsastajan kehitys alkeista eteenpäin, oikean istunnan vaikutus hevoseen, miltä oikea istuntoa tuntuu ja näyttää, yms.

    VastaaPoista
  143. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  144. pihlatamminen@gmail.com

    Jonkilainen maastakäsittelyjuttu jossain Etelä-Suomessa.
    Olen tykännyt kummastakin sivusta, sekä olen blogin lukija :D

    VastaaPoista
  145. 1. aadakaroliina@hotmail.com
    2. Olen lukija & tykännyt ainakin voitto kotiin facebook- sivusta :)
    3. Helsingin lähettyvillä, joku hippolan järjestämä vähän isompi seura- tai aluekisa poniratsastajille. :)

    VastaaPoista
  146. miiia-95@hotmail.com
    esteklinikka on ehdottomasti se mitä haluaisin nähdä!
    Olen lukija sekä tykkään molemmista fb sivuista!

    VastaaPoista
  147. 1. milla.vallas@hotmail.com, joku tapahtuma Kokkolan lähellä jossa ois jotain hevosen maastakäsilletyy tai muuta sellasta
    2. Molemmista tykännyt olen ja lukijana olen myös :D

    VastaaPoista
  148. Olen lukija

    senni.tolonen@gmail.com

    Maastakäsittelyä Etelä-Suomessa ! :-)


    VastaaPoista
  149. Olen lukija!

    lovespeppi@gmail.com

    Klinikan (este)

    VastaaPoista
  150. 1. vuokko.toivanen@luukku.com
    2. tykkään molemmista fb sivuista
    3. jonkun vikelystapahtuman, koska niitä on Suomessa harvoin (kisoja 3 vuodessa) eikä laji ole Suomessa kovin tunnettu, vaikka hyviä harrastepaikkoja on paljon. :)

    VastaaPoista
  151. 1. Lillukka0@gmail.com
    2. Klinikka este-/kenttäratsastuksesta.
    3. Olen lukijasi, tykännyt myös molemmista sivuista. :)

    VastaaPoista
  152. olen sun lukija ja tykkään noista molemmista faces:)

    emmakoirat@hotmail.com

    ja ois kiva jos se ois hesas taikka jossai tääl pohjois-suomes:) ja aiheena ois kiva este-ja kouluratsastus taikka maastakäsittely :)

    VastaaPoista
  153. tykkään molemmista ja oon lukija.

    iida.tissari@gmail.com

    Ja olis tosi kiva tietää este-ratsastuksen isompien ja pienempien luokkien eroja. Ja esim kansallistason ja seuratason eroja jne.
    Tai sitten joku maastakäsin aihe,

    VastaaPoista
  154. minnjuska@gmail.com
    maastakäsittely Keski-Suomeen
    lukijana ja tykätty :)

    VastaaPoista
  155. Settisfani@gmail.com
    oon lukua ja voiska järjestää Tampereella jonkinlainen hevos tapahtuma😊

    VastaaPoista
  156. 1.nanne.kaleva@suomi24.fi
    2. tykkään hippolasta facessa :)
    3. esteklinikka olis mielenkiintonen :) ja semmosessa paikassa mihin mahdollisimman moni hippola blogin pitäjä vois osallistua!

    VastaaPoista
  157. seela.poni@gmail.com
    Lukija
    Etelä-Suomeen ratsastusklinikka, missä olisi myös mahdollisuus tavata bloggaajia.

    VastaaPoista
  158. vouti.heidi@gmail.com

    Esteratsastus klinikka jossain Tampereen seudulla. :)

    VastaaPoista
  159. lauriina.matilainen@gmail.com
    Tykkäsin kummistakin sivuista/ olen rekisteröitynyt lukia
    Olisi kiva jos Keski-Suomessa järjestettäisiin jotkut kisat. Ja arpoisit sinne liput kahdelle...:)

    VastaaPoista
  160. foreveryoungflowerandyou@gmail.com
    Ei oikeastaan väliä, mikä klinikka, ehkä eniten toivoisin kenttäratsastusklinikkaa, siinä saisi yhdistettyä kummatkin päälajit järkevästi. Tähänkin mennessä kaikki tapahtumat on järjestetty pääkaupunkiseudulla, joten nyt hieman pohjoisempaan? Esimerkiksi Ypäjällä olisi klinikoiden järjestämiseen vaadittavat tilat.

    VastaaPoista
  161. Poks01@hotmail.fi
    Esteratsastusklinikka, pohjois-pohjanmaalla :D

    VastaaPoista
  162. nella.ylikangas@gmail.com
    Lukija
    Tampereen seudulle klinikka jossa olis myös bloggaajia:)

    VastaaPoista
  163. En voi osallistuu, ku isosiskon konffis 9.3

    VastaaPoista
  164. hilma.ahonen@hotmail.fi
    1. Esteklinikka tai maastakäsittely tapahtuma jossain pääkaupunki seudulla :)
    2. Tykätty molemmista

    VastaaPoista
  165. ennitj@gmail.com
    1.Leikkikisat hevosille ja ratsastajille tai maastakäsittelyä :)
    2. Olen tykännyt molemmista!

    VastaaPoista
  166. s.kastari@hotmail.com
    1. Esteklinikka tai kouluklinikka jonnekkin Kuopion seudulle.
    2. Tykätty molemmista!

    VastaaPoista
  167. formulaponi@hotmail.fi
    Jonkun erikoisen klinikan esim. Vikellys tai sitten kisa esteissä :)
    Olen tykännyt molemmista ja rekisteröitynyt lukija :)

    VastaaPoista
  168. ida.kuivasniemi@gmail.com
    Jokin isompi tapahtuma Helsingissä missä olisi klinikka/klinikoita ja jotain bloggaukseen liittyvää tapahtumaa :)
    Oon rekisteröityny lukija ja oon tykänny molemmista :)

    VastaaPoista
  169. Loppanadam@gmaiI.com
    1. Esteratsastusklinikka etelä-suomeen. Siellä saisi kysellä asioita ja vastauksena saisi ammattimaisia ja helppoja vastauksia
    Olen rekisteröitynyt lukija :)

    VastaaPoista
  170. auroraa@live.fi
    oon blogin lukija :)
    Tapahtuma jossa esiteltäs kaikenlaista hevosista ja ratsastuksesta ,ihmisille jotka ovat kiinnostuneet, mutta eivät tiedä mitään siitä ja samalla vois olla vaikka este- ja koulukisat ja kaikkee muuta kivaa :D

    VastaaPoista
  171. mea.manninen@wippies.fi

    1. Bloggaukseen tai Hippollan toimintaan liittyvä tapahtuma, jossa kerrottaisiin Hipoolan ja blogien välisestä yhteistyöstä ja muusta toiminnasta.
    2. Olen lukija ja tykännyt molemmista sivuista :)

    VastaaPoista
  172. pukelo@netti.fi

    tykkäsin sivuista! :)
    Etelä-suomeen jokin hauska tapahtuma!! :)

    VastaaPoista
  173. piamjantunen@gmail.com

    1.Olisi kiva jos olisi enemmän isompia western kisoja, tapahtumia joissa on vikellystä tai horse fairin tyylisiä messuja Kuopiossa, Savonlinnssa tai Mikkelissä.:)
    2.Olen lukija ja tykännyt molemmista sivuista.

    VastaaPoista
  174. apsu02@gmail.com

    Jokin tapahtuma esim. "hippola messut" että siellä olis bloggaajia ja hevosia ja kerrottais hippolasta jne :)

    VastaaPoista
  175. Kerttu.Hakkarainen@hotmail.com

    1. Toivoisin että Hippolassa järjestettäisiin kilpailut ,joissa olisi teema liittyen hevosten historiaan ja siellä voisi olla erilaisia esityksiä ja kilpailuja teemaan liittyen.

    2.Olen tykännyt molemmista Facebook sivuista :)

    VastaaPoista
  176. ponskuu@gmail.com
    Joku Este-klinikka.
    Olen lukija ja tykkään molemmista sivuista facebookissa.

    VastaaPoista
  177. jenni.olsbo@gmail.com

    Oon blogin lukija ja tykänny kummastaki facebook sivusta.

    Hippola vois järjestää jonkun tapahtuman vaikka messu keskuksessa tai ypäjällä , siellä vois olla erinlaisia mini kursseja ,opetus pätkiä silleen että ulko puolisetkin voisivat jotenki osallistua siihen :DD
    ja tietenki te bloggaajat olisitte siellä tyylii pitää jonkun ohjelma numeron yms :)

    VastaaPoista
  178. ansapajatie@gmail.com.

    Hippola vois järjestää jonkun kivan esteratsastus tapahtuman Keski-Suomessa, ja joitain kivoja hevosmessuja. :)

    VastaaPoista
  179. moona_mantyvaara@hotmail.com
    Klinikka jossa olisi joku hieman kuuluisampi valmentamassa, ja myös vaikka joku ns. miitin tapainen.
    Lukija ja tykkään molemmista sivuista! :)

    VastaaPoista
  180. anninkuumalinja@gmail.com
    Olen rekisteröitynyt lukija ja tykkään kummastakin sivusta fb !
    Joku samankaltainen tapahtuma ku viimeeks, et sais tulla kattoo teit ja siel ois muitaki bloggaajia :)

    VastaaPoista
  181. jeni.keinanen@hotmail.com

    Oon blogin lukija, lisäksi tykkään fb sivuista.
    Joku tapahtuma vaikka Kuopiossa! Vaikka vikellykseen tai maastakäsin teoriaa ja sit jotain esteisiin liittyen:)

    VastaaPoista
  182. milla.kayhty@hotmail.com
    1. Esteratsastusklinikka Lappeenrantaan, täällä ei oo ikinä mitään:/
    2. Olen lukija ja tykkään molemmista

    VastaaPoista
  183. omppu-punainen@hotmail.com

    Joku monipuolinen hevostapahtuma, jossa olis näytöksiä,lajeja,klinikkaa yms..:)

    VastaaPoista
  184. wikberg.jenny@gmail.com

    jonkinlainen maastakäsittely tapahtuma, ei aina vaan esteklinikoita, välillä sitä peruskäsittelyä yms ja jossain etelässä :)

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.