Voita liput Tampereen hevosmessuille

perjantai 28. maaliskuuta 2014


Lupailin teille jo aikaisemmin yhteistyökumppanimme Hevoset -messujen kanssa järjestettyä arvontaa ja tässä se nyt olisi! Lisää messuista voitte lukea aikaisemmasta postauksesta. Hevoset -messut järjestetään siis Tampereella 5-6.4.2014. 

Palkintona on 3 kpl messulippuja. Toivottavaa olisi, että osallistujat ovat blogin rekisteröityneitä lukijoita ja tykkäävät messuista Facebookissa. Muistathan kommentin yhteydessä jättää sähköpostiosoitteen, jotta saan yhteyden sitten voittajaan. Osallistuminen alkaa nyt heti ja päättyy 1.4.2014 klo. 18.00

 Arpaonnea!
Jos arpaonni ei suosi tällä kertaa lippuja voi ostaa ovelta. Kannattaa huomioda, että kahden päivän ranneke on vain 5 euroa kalliimpi kun yhden päivän lippu. Mekin tullaan Pinjan kanssa molempina päivinä! Kahden päivän ranneke siis 20e ja yhden päivän lippu 15e.


                                                                       

251 kommenttia

  1. EKA!!!!!!! JULKAISTU 43 SEKUNTIA SITTEN :#

    VastaaPoista
  2. Aika monelle tullu lippu jo hippoksen mukana =) Ois kiva nähä siel!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mutta ei kaikki kuuluu seuraan ja se lippu oikeuttaa vain yhden päivän sisäänpääsyyn. Lisäksi meidän perheessä on kolme ihmistä ja saatiin vain yksi lippu. Joten eiköhän nää jollekkin tule tarpeeseen :)

      Poista
    2. Meille ainakin tuli lippu sekä mulle, että siskolleni :o

      Poista
    3. Oli kuulemma ollut hämminkiä ja joillekkin lähti useampi lippu ja toisille taas ei yhtään lippu:/

      Poista
    4. Mä kuulun näihi jotka ei saanu lippuu :(

      Poista
  3. Oon rekistöröityny lukija ja tykkään sivusta:) mun s-posti osote on: emmakoirat@hotmail.com:)

    VastaaPoista
  4. Oon lukija ja tykkäsin fb sivusta.
    essukka.94@gmail.com

    VastaaPoista
  5. Oon rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin fecebookissa!
    Sähköposti: emilia.turunen@telemail.fi

    Ois tosi kiva voittaa noi liput :)

    VastaaPoista
  6. Lukija oltu jo pari vuotta ja messujen facebook -sivuista tykkään!

    elli.toiviainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. minneee00@gmail.com
    Rekisteröitynyt lukija en ole, sillä vanha kone ei pyöritä kunnolla, mutta päivittäin kuitenkin vierailen :)

    VastaaPoista
  8. memmeri98@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Mullakin tuli jo hippoksen mukana,toivottavasti näen teidät siellä,olen suuri fani!

    VastaaPoista
  10. Tiia.viljanen@hotmail.fi
    Lukija ollaan ja tykätty fbs

    VastaaPoista
  11. Oon rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin siitä facebookissa :)
    erika__sofia@hotmail.fi

    VastaaPoista
  12. Noora.auramaa@gmail.com
    Rekisteröitynyt lukija olen ja olen tykännyt messun sivuista :)

    VastaaPoista
  13. Olen lukija ja tykkään messut sivuista fasessa! S-posti on ada.tahkola@gmail.com

    VastaaPoista
  14. lalli.ahonen@gmail.com

    -luetaan ja tykätty:))

    VastaaPoista
  15. Oon lukija ja tykkään sivuista facebookissa😊
    amanda@alasentie.fi

    VastaaPoista
  16. Lukija olen ja sivuista oon tykänny. :)

    susanne.mathlin@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Lukija olen ja tykätty facebookissa :) Toivottavasti arpaonni suosis kun ei mun Hippos oo vieläkään tullu saati se lippu..

    emma.vuoristo@gmail.com

    VastaaPoista
  18. Olen lukija ja tykännyt fb:ssä:) s-posti elli.paukkunen@hotmail.com

    VastaaPoista
  19. Lukija olen ja tykkäykset kunnossa!:)
    Nea.numminen@elisanet.fi

    VastaaPoista
  20. Oon lukija ja tykkäsin fb sivusta :) jeminako@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. tiiti.talala@hotmail.com

    Olen lukija ja tykätty on! :D

    VastaaPoista
  22. Tykätty ja lukija:) nellakka@gmail.com

    VastaaPoista
  23. hennahuhtikuu@gmail.com
    Tykkäsin ja lukija:))

    VastaaPoista
  24. Tykkäsin ja lukija :) ak.inkeri.j@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Tykkäsin ja olen lukija (:

    s-posti on
    susumix99@gmail.com

    VastaaPoista
  26. Tykkäsin ja olen blogin lukija. :> kuutamooo@gmail.com

    VastaaPoista
  27. mirkaphiltunen@gmail.com :))
    Luen blogia, mutta koneen sähköpostilla. Puhelimessa on eri
    ja tykkäsin sivusta.

    VastaaPoista
  28. tykkäsin ja olen lukija :)
    aino.varjos@gmail.com

    VastaaPoista
  29. Tykätty on ja olen rekisteröitynyt lukija! :)
    annimyl@suomi24.fi

    VastaaPoista
  30. No kokeillaas arpaonnea. Ikinä ei voi tietää miten käy. :)
    Olen siis lukija sekä tykkäsin messun facebook sivusta.
    Kuurasusi@hotmail.fi

    VastaaPoista
  31. Noniin saas nähä miten käy:)

    Sonjuskaaa@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Olen rekisteröitynyt lukija ja facebookissakin tykätty heppamessujen sivusta.
    Toivottavasti tällä kertaa arpa onni suosisi! :)

    jasmin.huttunen@pp.inet.fi

    VastaaPoista
  33. kanelilaura@hotmail.com

    VastaaPoista
  34. Olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin facebookissa messujen sivusta :)

    veera12010@hotmail.com

    VastaaPoista
  35. Tykkäsin ja olen lukija. :)
    rii.mii_97@hotmail.com

    VastaaPoista
  36. Tykätty ja lukija
    vuorinen.laura@hotmail.com

    VastaaPoista
  37. viivuska-98@hotmail.com

    Ja oon rekisteröityny + tykkään fb sivusta!

    VastaaPoista
  38. Senni98@hotmail com
    -rek.lukija
    -fb sivusta tykätty :)

    VastaaPoista
  39. Oon lukija ja tykkäsin facessa!:)
    a.kakela@hotmail.com

    VastaaPoista
  40. Rekisteröitynyt lukija olen, mutten voi facebook sivusta tykätä, koska en ole facebookissa :)
    lispe2001@gmail.com

    VastaaPoista
  41. Rekisteröitynyt lukija olen, facebookkia en omista! :)
    Hevoshullu2001@hotmail.com

    VastaaPoista
  42. Olen lukia ja tykkään sivusta (:
    oona.loimulahti@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Olen lukija ja tykkään sivusta fb:ssä! =)
    jenna.salo95@luukku.com

    VastaaPoista
  44. lovedessu1@gmail.com


    Nähdään hevosmessuilla jos nähdään :D

    VastaaPoista
  45. En voi osallistuu:( Sillä en saa lupaa ja en omista fb:tä :(

    VastaaPoista
  46. tykätty (äidin nimel) halonen.mea@gmail.com

    VastaaPoista
  47. Olen rekisteröitynyt lukija ja tb:tä en omista.
    katripekarinen@gmail.com

    VastaaPoista
  48. * Tykkäsin fb sivusta
    * Oon sun blogin lukija
    * annimaria.rantanen@gmail.com

    VastaaPoista
  49. tykätty ja lukija (:
    tia.nikkila@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Olen lukija ja tykkäsin!
    kaltsuko@gmail.com

    VastaaPoista
  51. Tykätty on ja olen lukija! :)

    aino.iituli@gmail.com

    VastaaPoista
  52. Tykkäsin ja olen blogisi rekisteröitynyt lukija!

    rosa.nykanen10@gmail.com

    VastaaPoista
  53. Lukija olen, ja tykkäsin!:)
    milja.miljaleinonen@gmail.com

    VastaaPoista
  54. Ois ihana voittaa yks lippu :* tykkäsin sivusta ja olen rekisteröitynyt lukija :). katainenlotta@gmail.com

    VastaaPoista
  55. Rekisteröitynyt lukija oon ja facebookissa tykätty.

    mea.manninen@wippies.fi

    VastaaPoista
  56. Olen lukija ja tykkäsin sivusta.
    mette.moberg@hotmail.fi

    VastaaPoista
  57. Olen lukija ja tykänny oon.
    texi98love@hotmail.com

    VastaaPoista
  58. Lukija ja tykkäsin fb
    ylikoskioona@gmail.com

    VastaaPoista
  59. Olen lukija :)
    tiiarehmonen@gmail.com

    VastaaPoista
  60. Lukija ja tykätty :)
    xdhemuli@gmail.com

    VastaaPoista
  61. Oon lukia ja tykkään fb sivusta.

    milzjeah@gmail.com

    VastaaPoista
  62. Olen rekisteröitynyt lukija.

    annariikka.sahra@gmail.com

    VastaaPoista
  63. phillipsnalle@gmail.com

    Oon lukija ja tykkäsin heidän facebook sivuista :)

    VastaaPoista
  64. Tonne ois kiva päästä. Oon lukia ja sun blogi on paras.
    lindholmannaelina@gmail.com

    VastaaPoista
  65. Olen lukija ja tykännyt facebook-sivusta :) laurajohannatapio@gmail.com

    VastaaPoista
  66. Lukija ja tykätty ! sinddu_97@hotmail.com

    VastaaPoista
  67. Lukija ja tykätty on :) matildakokko@gmail.com

    VastaaPoista
  68. Olen lukija, ja tykännyt fb:ssä :)
    heppanoppa@live.fi

    VastaaPoista
  69. Olen lukija ja tykkään sivusta.
    jh.halme@gmail.com

    VastaaPoista
  70. Olen lukija ja tykännyt sivusta.
    iida-sofia@windowslive.com

    VastaaPoista
  71. Olen lukija ja tykännyt fb sivusta.
    vilma.ahtiainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  72. Lukija ja tykätty sivusta :)
    pikkuhemuli@gmail.com

    VastaaPoista
  73. olen lukija ja tykännyt fb sivusta!

    annina.makinen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  74. Oon lukija ja tykkään fb.sivusta.
    laura.ahtonen13@gmail.com

    VastaaPoista
  75. Olen lukija tykkään fb sivusta. jerkak@hotmail.com

    VastaaPoista
  76. En tarvitse lippua kun meille niitä tuli satoja määriä postissa, kun olllaan siellä näytteilleasettelijoita :) mutta on hyvä että arvot näitä, kuitenkin niille ketkä niitä tarvitsevat! Toivottavasti näkyillän siellä!

    VastaaPoista
  77. oon lukija ja tykkään fb sivusta
    anuahola2010@hotmail.com

    VastaaPoista
  78. Haluun niin nähä teijät!!♥
    oon lukija ja oon tykännyt sivusta!
    inkku1234@gmail.com

    VastaaPoista
  79. Olen lukia ja tykännyt fb sivusta
    anni.juulia.hakala@gmail.com

    VastaaPoista
  80. Olen lukija, sekä tykännyt Facebook sivusta. :)
    aggiiga@gmail.com

    VastaaPoista
  81. Olen lukija ja tykkäsin fb sivusta tottiloveyou@gmail.com

    VastaaPoista
  82. Olen lukia ja tykkösin fb sivusta
    alice.reinius@gmail.com

    VastaaPoista
  83. -elli.hagstrom123@gmail.com
    -Olen rekisteröitynyt lukija,minulla ei ole fb:tä joten tykkääminen jäi:)

    VastaaPoista
  84. eerika.bonken@outlook.com

    Oon blogin rekisteröitynyt lukija, mutten ole facessa, joten en tykännyt

    VastaaPoista
  85. Olen lukija, mutta en saa vielä fb:tä :(
    hertta55@gmail.com

    VastaaPoista
  86. Olen lukia ja tykännyt facebook sivusta :)
    aada.shet@hotmail.com

    VastaaPoista
  87. Olen lukija ja facebook-seuraaja :)

    aukku-97@hotmail.com

    VastaaPoista
  88. Tykkäsin facebookissa ja olen viralinen blokin lukija ja sähköpostini on kirtsu.irri@gmail.com

    VastaaPoista
  89. sarah2010@live.fi
    Olen lukija ja seuraan sinua facebookissa!
    Tykkäsin siitä messujen sivustosta facebookissa!!

    VastaaPoista
  90. Olen virallinen lukija ja tykkään fb:ssä. sähköpostini on juliakorpinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  91. oon rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin messujen sivusta facebookissa :)

    jenni.anko@hotmail.com

    VastaaPoista
  92. Olen lukija ja tykkäsin fb:ssä// roosa.hirsimaki@gmail.com

    VastaaPoista
  93. Facebookin poistin mutta tykkään silti!:) mamma.raisala@gmail.com

    VastaaPoista
  94. lukija ja tykätty fb:ssä :) s.posti on iidaemppuu@gmail.com

    VastaaPoista
  95. noorakrista.ratilainen@gmail.com

    Oon rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin Facebook sivusta :) toivottavati arpa-onni suosisi edes tällä kertaa kun olis niin mahtavaa nähä teijätkin :) koska oon teijän Super fani:D Mut toivotaan muillekki onnea!

    VastaaPoista
  96. Rekisteröitynyt lukija, tykkään facebook-sivusta :)

    ssuvimannistoo@hotmail.com

    VastaaPoista
  97. Ollut kauan lukija ja tykännyt facebooksivuista, menen vaikka arpaonni ei suosi.

    heidiemilia.01@gmail.com

    VastaaPoista
  98. lukijana olen ja tykkään sivusta :)
    vepeltonen@gmail.com

    VastaaPoista
  99. Olen lukija ja tykkään facebook-sivusta :)
    jennaharkin99@gmail.com

    VastaaPoista
  100. Olen rekisteröitynyt lukija sekä olen tykännyt facebookissa!
    sinttifulii@gmail.com :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sekä olen silti tulossa molempina päivinä vaikka en nyt lippuja voittaisikaan:)

      Poista
  101. Olen lukija ja tykkään gb sivusta!
    nea.ponit@gmail.com

    VastaaPoista
  102. Ei tule mulle hippos -lehteä joten täällä ei yhtää lippua...
    kassu97@windowslive.com

    VastaaPoista
  103. rekisteröitynyt lukija ja tykkään fb-sivustosta.

    juujut@windowslive.com

    VastaaPoista
  104. olen lukia ja tykkään sivusta Facebookissa
    minka.harjapaa@gmail.com

    VastaaPoista
  105. oon lukija ja tykkään sivusta fbssä.
    noora.sb@hotmail.com

    VastaaPoista
  106. noora_lev@hotmail.com

    VastaaPoista
  107. Lukija ja tykkään! ;)
    s.kurvi98@gmail.com

    VastaaPoista
  108. lukija ja tykkään :)
    essi.hakkanen@gmail.com

    VastaaPoista
  109. Oon lukija ja tykkään facessa :)
    taru.taipale@luukku.com

    VastaaPoista
  110. Olen Lukija ja tykkään fb sivusta :)
    Inka-96@hotmail.com

    VastaaPoista
  111. Olen lukija ja Fb:ssä tykkääjien lisatalla
    Heli@kalves.com

    VastaaPoista
  112. Olen lukija ja tykkään fb sivusta
    sinif@luukku.com

    VastaaPoista
  113. Tykkään facebookissa ja oon lukia lollypop@outlook.com

    VastaaPoista
  114. Oon lukija:)
    jenskuli1239@gmail.com

    VastaaPoista
  115. tykkään facebookissa ja oon lukija :-)
    maria-leino@hotmail.com

    VastaaPoista
  116. Oon lukija ja tykkään facebookisa :)

    Ssssarkkuliini@gmail.com

    VastaaPoista
  117. Tykätty fabossa ja olen rek. lukijasi.

    dropdeaddiva@live.fi

    VastaaPoista
  118. Onko siis ihan pakko pakko olla lukija? :< mut tykkäsin facessa ! Ja tää ei oo mun oma s-posti mut kai äitinkin käy? Eli: nina.salo-kallioinen@pp1.inet.fi

    VastaaPoista
  119. Tykkäsin facebookissa ja olen lukija :)

    aino.pollari@hotmail.com

    VastaaPoista
  120. tykkään ja oon lukija

    tuuli.luimul@gmail.com

    VastaaPoista
  121. Tykätty & lukija

    idaa324@gmail.com

    VastaaPoista
  122. iita.leinonen@opit.info Ps. en ole lukia mutta luen säännölisesti sinun blogiasi :)

    VastaaPoista
  123. Huomasin muutes, että nyt lähiaikoina on ruvennu yleistymään hevosblogeissa tollaset "kollaasibannerit"... :D Keneltäköhän idean kopsannut?;)

    VastaaPoista
  124. Oon rekisteröitynyt lukia.
    Ja tykänny fb sivusta.
    poni.fani76@gmail.com

    VastaaPoista
  125. Oon lukija ja tykänny fb sivusta:) siirinboxi@gmail.com

    VastaaPoista
  126. lukijana & tykätty ! jansk-u-@hotmail.com

    VastaaPoista
  127. lukija sekä tykätty :) jassunlife@gmail.com

    VastaaPoista
  128. olen rekisteröitynyt lukija ja tykkäsin Facebookissa =)
    janika1998@gmail.com

    VastaaPoista
  129. olen lukija ja tykätty on myös facessa :)
    nipsu1235@gmail.com

    VastaaPoista
  130. Oon lukija ja tykkäsin fb :))

    eveliinu8@gmail.com

    VastaaPoista
  131. jemina.takala01@gmail.com

    Tykkäsin fb

    VastaaPoista
  132. oon lukija ja tykännyt sivusta :)
    essi.kapiainen@hotmail.com

    onko teillä yhteensä arvottavana nyt 6 lippua vai onko sulla ja pinjalla yhteinen arvonta? :)

    VastaaPoista
  133. Oon tietääkseni rekisteritynyt lukija ja tykkään Hevoset-Messut jutusta :) essye3@gmail.com

    VastaaPoista
  134. Rekisteröitynyt lukija ja tykkään pian facessa :)
    sini1998@luukku.com

    VastaaPoista
  135. rekisteröitynyt lukija ja tykkään facebookissa :)
    nea.saunamaki@gmail.com

    VastaaPoista
  136. Oon lukija ja tykkäsin:)
    sonzuuu@gmail.com

    VastaaPoista
  137. paavilainenvenla@gmail.com

    VastaaPoista
  138. Lukija olen ja aikoja sitten tykännyt face sivusta. :)

    johran20@gmail.com

    VastaaPoista
  139. Lukija olen,
    Tykätty on (:
    Meinirlol@gmail.com

    VastaaPoista
  140. Rekisteröity ja tykätty :)
    fluffygoblins@gmail.com

    VastaaPoista
  141. Pääseekö sillä hippoksen kutsulla ilmaiseksi yhdeksi päiväksi ?

    VastaaPoista
  142. roksuti@hotmail.com

    tykkäsin ja oon ollu lukija jo pitkään :)!

    VastaaPoista
  143. Oon lukenut sun blogii jo aika pitkään :) Ja tykkäsin .
    mirjami.hyvonen@luukku.com

    VastaaPoista
  144. sandra.viitanen@suomi24.fi

    VastaaPoista
  145. Tykkäilty yms
    Rossukka@windowslive.com

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.