#74 pikaiset kuulumiset

maanantai 11. huhtikuuta 2011

Moi! En ole ehtinyt päivitellä, eikä ole hirveästi asiaakaan ollut. Minä olin eilen katsomassa kilpailuja ja kuvasin urhollisesti jokaisen ratsukon sinä aikana kun olin paikan päällä. Tuloksena se, että olen nyt kipeä.. Pakko yrittää parantua viikonlopun aluevalmennuksiin. Tänään naapurin Jaana ratsastaa Voitolla ja toivottavasti olen itse huomenna siinä kunnossa, että voin hypätä estevalmennuksessa :>

Rupeankin tässä suunittelemaan jotain eríkoispostausta ;)


Pinja ja Lilli

Lähetä kommentti

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.