sweet sixteen!

torstai 7. helmikuuta 2013

Tänään 16v!! Eipä tunnu yhtään vanhemmalle taikka viisaammalle. Ennen oli synttärit muutenkin isompi juttu, nyt ne vaan hurahti ohi. Tein teille kumminkin tälläisen postauksen, jossa on kuvia minusta vuosien varrelta.

Huomatkaa, että tää on jo toinen postaus tälle päivälle. Joten muistakaa tsekata edellinenkin, jossette oo sitä vielä tehneet:)
 



Näin minusta tuli minä:

Äiti oli järkännyt pikku yllätyksen mulle. Istuin ihan normaalisti koneella, kun ovikello soi. Meen sitten avaamaan oven ja sieltä tuleekin Emmi! Pidettiin sitten perinteiset kakku kahvit ja mun mummo ja ukkikin tuli. Sen jälkeen kävästiin Emmin kanssa tallissa ja juoksutin Voiton nopeesti.




Ihana Janita teki mulle tälläsen kollaasin facebookkiin synttärien kunniaksi :D!

78 kommenttia

  1. Hyvää syntymäpäivää :D :D

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Hyvää synttäriä! :)

    Hauskoja kuvia nuo :D

    VastaaPoista
  4. Facebookissa jo onnittelin, muttei miksipä täälläkin (: Hyvää 16-v. synymäpäivää!! :)

    VastaaPoista
  5. Paaaaljon onneaa Tiia!!:)
    Rakastan tätä sun blogia :3

    VastaaPoista
  6. Heh, vähän kiva postaus! :D Onnea muuten (:

    VastaaPoista
  7. Susta tulee vaan kokoajan kauniimpi ♥!

    VastaaPoista
  8. Hurrrjasti onnea!! :) Oot tosi kaunis, etenkin tuo kuva missä seisot lumisateessa on älyttömän ihana!

    VastaaPoista
  9. Ihana postaus ja paljon onnea! Mun päivien kohokohta on aina et pääsen lukee sun uusia päivityksiä. (:

    VastaaPoista
  10. hyvää synttäriii Tiia!;) mul on huomenna synttärit:3

    VastaaPoista
  11. Oot ihana noissa kuvissa ;) Paljon Onnea!! :D

    VastaaPoista
  12. Palon onnea!!:) En tiiä mistä se on tullu mut mä on luullu tähän päivään asti et oot 17:D:D vaikka kyllähän tuolla selvällä suomenkielellä kerrotaan et minkä ikänen oot mut en vaan ollu lukenun esittelyy:D

    VastaaPoista
  13. Onnittelut! Ittelläni oli eilen 16v. synttärit :)

    VastaaPoista
  14. haha, sama päivä kun mun hyvällä kaverilla :)

    VastaaPoista
  15. Jee mun kollaasi pääsi tännekki! :D

    VastaaPoista
  16. Hyvää syntymäpäivää!:)
    Oot tosi nätti!:)

    VastaaPoista
  17. Hyvää syntymäpäivää!! :)

    VastaaPoista
  18. Onnea Tiia! :) Mun on kans pakko todeta, et jostain syystä oon pitäny sua aina vanhempana.. Taisiis tiedänhän mä että oot ysillä, kun yhteishakukin on sulla edessä jne, mutta en oo ikinä ajatellu että oot 16.. :D

    VastaaPoista
  19. Todella hieno postaus!:) Olit ihan sairaan sulone noissa kuvissa, missä oot ollu iha pieni:) ♥ Onnea vielä kerran!

    VastaaPoista
  20. Paljon onnee! :) Miekin oon ajatellut aina, että olisit ulkonäön perusteella ainakin 17 tai 18! :o
    Oot muuten melko saman näkönen siskos kanssa :D

    VastaaPoista
  21. Hyvää syntymäpäivää, Tiia! :)

    VastaaPoista
  22. Noniiin onneks olkoon vaan! :) pakko sanoo vielä että ai vitsit oon kade sun silmille ne on niin nätit! :)

    VastaaPoista
  23. Hyvää syntymäpäivää sulle Tiia :D

    VastaaPoista
  24. Hyvää synttäriä:-)ja oot kyl tosi kaunis<3!

    VastaaPoista
  25. Paljon onnea!:3 sussa on ollu aina aika samanlaiset kasvonpiirteet!:D

    VastaaPoista
  26. Hyvää syntymäpäivää! Eli onnea 16-w! Terkkuja Votelle <3

    VastaaPoista
  27. Hyvää syntymäpäivää! Eli onnea 16-w! Terkkuja Votelle <3

    VastaaPoista
  28. Paljon onnea Tiia!! Vähän myöhäiset onnittelut!!

    VastaaPoista
  29. mun velikin täytti just eilen kuusitoista ja ONNEAA!!!
    ja ihania nuo sun kuvat

    VastaaPoista
  30. Paaljon onnea sullekki:DD

    VastaaPoista
  31. Onnea! Kuin vanha oot viidennessä ja kuudennessa kuvassa? :)

    VastaaPoista
  32. Myöhästyneet synttärionnittelut sinne <3

    VastaaPoista
  33. onnea 16 wee/wuotias! kivoja kuvia! hauskoja! :D

    VastaaPoista
  34. Näytät niin samoille noissa kuvissa! Onnea!

    VastaaPoista
  35. Hei tämmöset myöhästyneet onnittelut!

    VastaaPoista
  36. VOITTO JA LILLI FANI8. helmikuuta 2013 klo 15.29

    hyvää syntymäpäivää TIIALLE!

    VastaaPoista
  37. hyvää syntymäpäivää tiia<3 aivan paras blogi sulla :-D

    VastaaPoista
  38. Hyvää Synttäriä!!!!!!!

    VastaaPoista
  39. onnee ny. ;) Ja Näytät ihan Siniltä:) Ja paljo sulla ja Pinjal on ikä eroo?:)

    VastaaPoista
  40. Onnea ja toi sun kaveri kuva on hauska!

    VastaaPoista
  41. Paljon onnea! Sain just samanlaisen hevoskortin mun syntymäpäivänä :D

    VastaaPoista
  42. Ooot iha sika nätti♥ Ja ihana toi kuva mis oot pieni ja sul on noi kiharat hiukset ;)♥ (kolmas kuva)

    VastaaPoista
  43. Onnee!!!! (myöhässä) Oot söpö noissa kaikissa kuvissa.. ;)) <3<3<3Tää blogi on BEST!! oot niin sulonen, oisinpa yhtä kaunis ku sä ;)

    VastaaPoista
  44. Susta on kyllä tullut kaunis nuori nainen! =)

    VastaaPoista
  45. vitsi oot tosi nätti varsinkin tosa lumisade kuvas!!♡♥♥♥

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.