Tavataan Hevoset 2013 -messuilla!

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Ollaan menossa tänä vuonna siis ekaa kertaa Hevoset 2013 -messuille, jotka ovat Tampereella  6.–7.4.2013. Odotan innolla, ohjelmassa on nimittäin vaikka mitä mielenkiintoista! Meillä on ollut tapana kierrellä parit tälläiset isommat kisat vuodessa perheen kanssa. Tällä kertaa vähän monipuolisempaa Hevosmessujen merkeissä, kun ihan tavalliset kilpailut. Ohjelmassa on nimittäin paljon muutakin mielenkiintoista kun kilpailuja.

Eniten odotan varmaan  Agrimarket Tammer Trophy –esteratsastuskilpailua. Kilpailut, varsinkin esteratsastuksessa ovat aina niin mielenkiintoisia. Kilpailussa on mukana Suomen 25 huippuratsukkoa mm. valmentajamme Sanna Backlund! Kilpailu on kaksi päivänen ja se hypätään 130-140cm korkeudella. Toivottavasti tulee jännä uusinta ja muutenkin mielenkiintoinen kilpailu. Ja tietysti me toivotaan Sannalle voittoa;)
Agrimarket Tammer Trophy –esteratsastuskilpailussa ratsastaa myös valmentajamme Sanna Backlund. Tässä Sanna hyppäämässä Kuopiossa.

Mielenkiintoista ohjelmaa on jokaiseen makuun, eikä pelkästään esteratsastusta. Lauantaina on Stella Hagelstamin kouluratsastusklinikka, jota on varmasti mielenkiintoista seurata vaikka kouluratsastus onkin omaan silmään vähän tylsää katseltavaa. Tälläinen opetusklinikka on kumminkin asia erikseen. Sunnuntaina on onneksi vuorossa esteratsastusklinikka, jonka pitää sitten Sanna Backlund. Sannan valmennuksia on tullut seurattua ja kuunneltua monesti, joten voin luvata teille, että on varmasti tulossa tosi mielenkiintoista katsottavaa ja kuultavaa.

Hevoset 2013 -messuilla esitellään myös monia minullekkin aika vieraita lajeja, kuten valjakkoajoa ja matkaratsastusta. Ihanaa nähdä vihdoin livenä myös oikeita minihevosia! Työnäytös alueella oli sielläkin monta mielenkiintoista opetustapahtumaa satulan sovituksesta hevosen klippaamiseen. 

"Hevoset-messuilla on hyviä messutarjouksia ja monipuoliset ostomahdollisuudet."   

Kuva: Katri Pajukoski / Tampereen Messut Oy

Käykääpä katsomassa täältä  minkä näytöksen tai ohjelmanumeron juuri sinä haluaisit nähdä. Tuosta linkistä (kuten sivupalkin bannerista) klikkaamalla pääsee tutustumaan tarkemmin ohjelmaan, lippujen hintoihin yms. 

Kuinka moni muu on tulossa messuille tai suunitellut tulevansa? Oliko joku viime vuonna ja mitä piditte? Olisi tosi kiva tavata meidän lukijoita ja ehkä me saadaan arvottua parille onnekkaalle liput kyseiseen tapahtumaan, joten kirjoitelkaapas tuohon minkä ohjelmanumeron juuri sinä haluaisit nähdä!
  
ssäpä pieni kooste tapahtuman laajasta valikoimasta. Tarkempaa esittelyä saatte vielä myöhemmin useampaankin otteeseen!

95 kommenttia

  1. Minä olin viime vuonna :) oli iha positiivinen yllätys miten paljo siel oli kaikkea; ainaki shoppailtavaa ;) suokkiorien esittely oli kans mielee :)

    VastaaPoista
  2. me ollaan kaverin kanssa lauantaina tulossa(: tullaan varmaan sitten moikkailee jos nähdään:D

    VastaaPoista
  3. Tuun varmaa kaverini kans molempina päivinä:) Ei oo viä varmaa:)

    VastaaPoista
  4. Minä olin viime vuonna, ja taas tulossa! (---:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä tämä laittaa anonyyminä?! :---o

      Poista
  5. Mini-Landsmótia toivottavasti päästäisiin katsomaan!:)

    VastaaPoista
  6. Mä tuun sunnuntaina kaverin kanssa ja tullaan moikkaamaan jos nähään teiät :) Tuutteko muuten lauantaina ja sunnuntaina?

    VastaaPoista
  7. mä oon ollu messuilla kahtena viime vuotena ja siel on aina ollu tosi kivaa! Himo paljon hyvii messu osastoja ja ohjelmaa. Oon tänäki vuonna tulossa varmaa molempina päivinä, ku asun nii lähellä:)

    VastaaPoista
  8. Asun ihan pyöräilymatkan päässä joten tuun molempina päivinä :) odotan jo innolla myös tota kisaa ja Sannan klinikkaa sillä hän on myös valmentajani :D ja tietty shoppailua aamusta iltaan ;)

    VastaaPoista
  9. ois makia päästä katsomaan tuota esteratsastuskilpailua! (:

    VastaaPoista
  10. ihanaa hevosmessut<3 oon ollut siellä parina viime vuotena ja aina yhtä huippua ! Rahaa menee ihan riittävästi, koskaan ei olla tultu kotiin tyhjin käsin ja ohjelmanumerot on toinen toistaan kiinnostavampia. Voi moikata, jos teitä siellä nähään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hevosmessut on niin parasta! :) Tullaan seuran porukalla^ sinne tod.näk sunnuntaiksi. Oon ollu ekana, kolmantena ja nyt neljäntenä vuonna. Osteltavaa tai muutenvaan ihailtavaa riittää paljon ja kaikille ja ohjelmatkin/klinikatkin ovat tosi mielenkiintosia.
      Tykkäätte varmasti ja saatanpa moikata jos nähdään! :D

      Poista
  11. Ehdottomasti messuille tulossa oon molempina päivinä! Oon ollu siellä kans parina viime vuotena, enkä kyllä jätä välistä nytkään :)Paljon mielenkiintoista ohjelmaa ja armotonta shoppailua odotettavissa siis tänäkin vuonna :)

    VastaaPoista
  12. Millon toi siis on ?

    VastaaPoista
  13. Olin viime vuonna ja tänäkin vuonna olis aikomus mennä :) kiinnostavimmat ohjelmanumerot ovat mielestäni kouluratsastusklinikka ja toi tammer tropy estekisa!!! Viime vuonna oli tosi mukavaa:) erityisen kiva oli nina Fagerströmin esteklinikka!! :)

    VastaaPoista
  14. Olin viimevuonna tai toissavuonna(en muista) ja oon varmaan tulossa tänäkin vuonna :D Tykkäsin kyllä siellä olla, mutta rahaa tarvis olla älyttömästi :D

    VastaaPoista
  15. Itte haluaisin käydä kattoo ton Uusi Agrimarket Tammer Trophy -esteratsastuskilpailu :) Jos vaan ois pikkasen lähempänä niin tulisin varmasti:)

    VastaaPoista
  16. Toi olis ihan kiva nähdä tuo Agrimarketin Tammer Trophy, koska sieltä voisi saada ihan kivoja kuvia. Ja sitten Pas de Deux olisi kiva nähdä, koska en oo vielä koskaan nähnyt ilmielävää Friisiläistä enkä Vuonohevosta :D

    VastaaPoista
  17. Joka kerta tuolla oltu. Kiva tapahtuma ja paljon kateltavaa :)

    VastaaPoista
  18. Minä oon kanssa käyny parina viime vuotena ja tänäkin vuonna menossa :)

    VastaaPoista
  19. Haluaisin nähä ton Agrimarket tammer trophyn , en oo ikinä käyny tuolla vielä :)

    VastaaPoista
  20. Haluaisin nähdä stellan kouluratsastusklinikan todella kovasti;)!

    VastaaPoista
  21. En oo koskaan käynyt, ois tosi mahtavaa nähä tuo Agrimarket Tammer Trophy. :)

    VastaaPoista
  22. Mua kiinnostaa eniten kans esteratsastuskisat. Ollaan kans ajateltu et mentäis mut äiti ei ehkä suostu kun oltiin just apassionatassakin:-)

    VastaaPoista
  23. samat kisat kiinnostais :D tuolla on kyllä aina ollut kivaa, viimevuonnakin menin vaikka olin kuumeessa :D

    VastaaPoista
  24. Olin itse eaiintymässä vuonna 2011,viimevuonna jäi väliin ja nyt oon taas menossa,kylläkin vain katselemaan ja ostelemaan ;)

    VastaaPoista
  25. Tänä vuonna olis suunnitteilla mennä tonne jos meijän seura sinne retksen järjestäisi :) Olin viime vuonna, ja oli kyllä kiva! Siellä oli esiintymässä Kari Vepsä, joka näytti miten opettaa hevonen menemään koppiin jos se sitä pelkää, sekä muuta. Sitten siellä oli kahden ravihevosen hoitajan välinen jonkinlainen kilpailu. Ja paljon muuta mukavaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite tykkäsin Kari Vepsästä. Oon menossa tänäkin vuonna jos pääsen :)

      Poista
  26. Mä olin viimevuonna ja oli kyl sika kivaa :) Ja oon muuten menossa tänä vuonnakin. Toivottavasti nähdään :)

    VastaaPoista
  27. juu, noi Agrimarket Tammer Trophy -esteratsastuskilpailu kiinnostais :) siis jos pääsisin, mut ei oo lippui :(

    VastaaPoista
  28. Agrimarket Tammer Trophy -esteratsastuskilpailut olis kiva nähä :--)

    VastaaPoista
  29. Olin viimevuonna, ja menen ehottomasti tänäkin vuonna. :) Tosi kivat messut, tykkäsin oikeastaan kaikesta. Eikä hintakaan ole paha!

    VastaaPoista
  30. Noi on ihanii riimuis??
    Aidotko ostaa voitolle tuolta tai kenellekkään hevoselle?:D

    VastaaPoista
  31. ihana tää sun blogi ja ihana toi banneri ! (: On kiva, kun on kuvalliset postaukset ja aina kivasti asiaa täynnä :D♥

    VastaaPoista
  32. Ois itekki kiva mennä mutta kauheen pitkä matka... Varmaan rahaaki pitäs olla ihan älyttömästi... Hauskaa matkaa sulle ja kaikille muillekkin jotka ootte menossa =D

    VastaaPoista
  33. Maksaako tonne pääseminen jotain? :'D

    VastaaPoista
  34. Oon menossa! Maksaa maksaa.. Pinja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu sainkin jo tietää (: Ja meen kyllä varmaan :-)

      Poista
  35. Itekkin oisin halunnut tulla, mutkun matkaa on niin paljon, mut ois ollu kiva nähä niitä pikku poneja ja se esteratsastus, mutta kivaa matkaa!!:)

    VastaaPoista
  36. Niin siis minä päivinä tuutte? (: Itsekkin tulen, ja olen tullut useampana vuotena, kun lähellä asutaan!

    VastaaPoista
  37. Mää oon menossa tuonne myös ja oon ollut siellä jo kaksi peräkkäistäkin kertaa!:) Täytyy sanoa että on kyllä hyviä ohjelmia siellä jne. Toivottavasti voisin nähdä teidät edes vilaukselta!:)

    VastaaPoista
  38. Ite oon luultavasti tulossa kaverin kanssa:) kolmena vuonna oon jo käyny joten noista messuista on tainnut tulla jo perinne:D

    VastaaPoista
  39. eihä toi liput maksa ees åpaljoo mitäää :DDDDD mut olin viime vuon ja tänä vuonnna tulossa varmaa lauantaina

    VastaaPoista
  40. juu meen varmaan kaverin parin kanssa : ) ja olin viime vuonna ja tosi kivat messut oli!

    VastaaPoista
  41. Itse olin viimevuonna ja tänäkin vuonna oon menossa! :)

    VastaaPoista
  42. en ole ollut enkä tänä vuonna pääse, mutta ehkä vielä joku vuosi..! kuvaatteko siellä mitään videopostausta tms? ;)

    VastaaPoista
  43. Ite voisin kyllä mennä tonne, pitää kysellä jos saisi jonkun kaverin messiin! :) Ja messuilla aina parasta on shoppailu ja itekkin haluisin tota kouluklinikkaa kattoa :)

    VastaaPoista
  44. Itse olen ollut varmaan viimeisenä 2-3 vuotena joka kerta käymässä, ja olen kyllä joka vuosi ollut tosi tyytyväinen messuihin! Menen tänäkin vuonna käymään, ja munkin mielestä tuo Agrimarket Tammer Trophy- kisat kuulostaisi kivalta.:)

    VastaaPoista
  45. Itse haluaisin nähdä tuon agrimarketin järjestämän estekilpainun ja esteklinikian:)

    VastaaPoista
  46. Haluaisin agrimarketin järjestämän estekilpailun ja esteklinikan katsomaan!

    Molempien lukija.

    VastaaPoista
  47. Ensikertalaisena ollaan tulossa koulupäivän muodossa messuille ja kouluratsastusklinikkaa odotan kovasti ! (:

    VastaaPoista
  48. Agrimarket Tammer Trophy kilpailua odottelen!
    Innolla odotan myös messutarjouksia:)

    VastaaPoista
  49. Olen tulossa ja olin viime vuonnakin kun asun aikas lähel mutta tuun moikkaan jos uskallan:D

    VastaaPoista
  50. Itseäni eniten kiinnostaisi tuo Agrimarket Tammer Trophy ja myöskin "Miten pääseteroon kilpailujännittyksestä?" :)

    VastaaPoista
  51. viimevuonna ei muistaakseni päästy mut tänävuonna ollaan varmaan menossa. ite haluisin ainaki tota kouluklinikkaa mennä kattoo :)

    VastaaPoista
  52. Jokaisena vuonna ollut, ja tottakai pakko tänäkin vuonna tulla:) viimevuonna olin myös itse esiintymässä:) ohjelma näyttää vielä kovin tyhjältä viimevuosiin verrattuna:o no ehkä sitä tulee vielä lisää :) tai sitten noi ohjelmat kestää kauan...

    VastaaPoista
  53. Ootteko molempina päivinä? Ja en oo tulossa juttelee hehe:d eiku en uskallaXd

    VastaaPoista
  54. Varmasti yks mun vuoden kohokohdista aina on hevosmessut! Jokasena vuonna oon ollut, enkä oo ikinä pettyny! Mäkin innolla tota Tammer Thorpyä menos kattoo ;)

    VastaaPoista
  55. Oon tulossa parin kaverin kanssa ;) tuun nykäsemään hihasta jos nähään (: !

    VastaaPoista
  56. Voisiko joku kertoa miten pystyy tekemään blogin pelkkä osoitekkin riittää missä sen voi tehdä?

    VastaaPoista
  57. Haluisin mennä innolla kattoo sunnuntain ohjelmaa, mutta en välttämättä pääse :(

    VastaaPoista
  58. Oon menos ja oon ollu monta kertaa aikasemmin ja oon pitäny kyl tosi paljon !! Toivottavasti nähään siel. :D

    VastaaPoista
  59. Eniten kiinnostaa Agrimarket Tammer Thorpy :)

    VastaaPoista
  60. Kyllä pariin kertaan on tullut jo oltua ja aina on ollut kyllä mukava reissu! :) Kyllä varmaan tuo kouluratsastusklinikka kiinnostaisi ja sitten nuo Agrimarket Tammer Trophy -estekilpailut

    VastaaPoista
  61. Sulla on ihana blogi ja Pinjalla myöskin!! :)

    Onko pikkusiskolla öö.. Sinillä? blogii!!??

    Ja miten sait noin paljon lukioita blogiin'?? kun mulla on vaan jotain.. 3
    !!??

    Ja toi sun ihme turpaan tuli... postaus sai mut eka luulemaan kuvasta että sua on lyöty koulussa... ja näyttää aika pahalta se silmä.

    VastaaPoista
  62. Mä oon tulossa toisena päivänä kaverin kanssa :) Monena vuonna on tullu käytyä ja kivaa on ollu!

    VastaaPoista
  63. En oo ikin Ollu :cc toivon että pääsen<3

    VastaaPoista
  64. Meiltä tulossa huutosakki ja ratsukko tänäkin vuonna rats.kouluoppilaiden olympialaisiin!

    VastaaPoista
  65. Itte oon kiinnostunu tosta kouluratsastusklinikasta, tuuppari kun enempi oon.. :D Toi valjakkoajoki kuulostaa tosi kivalta.. Ja tietenki se Agrimarket Tammer Trophy estekisat ois kiva nähä! Ihan kaveriporukalla ois tarkotus sinnepäin suunnata!

    VastaaPoista
  66. Mäki haluunn :D Jos mä pääsen tulee Ootan myös sitä esteratsastusta :)

    VastaaPoista
  67. Oon ehkä menossa sinne! (: Ja niin muuten hyvää nimipäivää Voitolle! <3

    VastaaPoista
  68. oon menossa sinne vrm molempina päivinä ja olen ollut 3 viime vuonna ja aina on ollut hienot messut :)

    VastaaPoista
  69. Olen ehkä tulossa, muutes tuuttekote teijän koko perheen kanssa sinne messuille vai? -ja tuleeko muutes teillä Voitto tai Lilli mukaan ku olis kiva nähä ihan livenä... Sanoppa sitten Tiia Voitolle & Lillille Hyvää ystävänpäivää!♥

    VastaaPoista
  70. Hyvää nimipäivää voitto ja ollaan ehkä tulos ja hyvää ystävänpäivää

    VastaaPoista
  71. hyvää nimpparia voitto!!

    VastaaPoista
  72. olin viime vuonna ja tykkäsin, vaikkakin menin kyllä siinä mielessä huonona päivänä, että oli ihan julmetusti porukkaa ja ahdasta :D

    VastaaPoista
  73. Olin viime vuonna ja taas menossa! =)

    VastaaPoista
  74. Mistä Tiia toi sun kypärä on ostettu? Mulla on kypäräetsintö menossa taas kerran. Mulla on 4 kypärää, mut käytän niistä vaan kahta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on satulavyöstä ostettu:)

      Poista
    2. En tiedä paikkaa, mutta onko sillä nettisivu tai joku tällänen?

      Poista
  75. Nyt pitäsi olla tullut teille yksi kirje joten voit käydä hakemassa!:)

    VastaaPoista
  76. Oon tulossa kavereittenkaa tonne messuille! :)

    http://aadanheppaelamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  77. Miten sait tänne blogiisi noin paljon lukioita????
    tarvin ton tiedon!!

    Ja onko sinillä blogii??

    p.s. sun blogi on hieno ja banneri on upee!!
    p.p.s. jos voisit sitten vastata noihin kysymyksiin??!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä, niitä on vain kertnyt.

      Ei oo sinillä :)

      Poista
  78. Meen sinne messuille.Oon ollu siel kahtena aikasempana vuonna ja kivaa oli=)

    VastaaPoista
  79. Minä viikonpäivänä meette? ite oon kans menossa, jokavuotinen must-reissu ;D

    VastaaPoista
  80. En ole ikinä käynyt messuilla, mutta tänä vuonna on ainakin valmistelut jo aloitettu hyvissä ajoin! Navetalle on lomittaja valittu ja kaveria infottu, että sinne mennään ;D Junareissu taitaa tulla, mutta pääasia että pääsee :D

    VastaaPoista
  81. Vois ittekkin piipahtaa noilla messuilla, kun aikaakin taitaa kyllä olla ihan rutkasti. Ei sinne täältä meiltä olis ees pitkä matka :D

    http://starshipintheuniverse.blogspot.fi/?m=0

    VastaaPoista
  82. Ois mahtava nähä se Agrimarket Tammer trophy ja esteklinikka (: Harmi, ku täältä on vaan niin hirveen pitkä matka :\

    VastaaPoista
  83. Mäkin olen sunnuntaina tulossa, kun on se Agrimarket Tammer Trophy –esteratsastuskilpailu , monté ja tuo kuntohaastejuttu !:-) Oletteko te siis molempina päivinä tulossa vai? :)

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.