Ihana Spooks!

tiistai 28. tammikuuta 2014




Tänään eksyin Spooksin nettisivuille, josta paljastuikin yllätykseksi tulevan kesän ja kevään uutuuksia. Spooksista on viime vuoden aikana tullut yksi mun lempparimerkeistä. Vaatteet on kivoja ulkonäöltään, sopivan simppeleitä, ihanan värisiä ja kivan mallisia. Kaiken huipuksi hinta ja laatusuhde on ainakin mun ostamissa vaatteissa ollut kohdallaan. Mitä kokemuksia teillä on tästä merkistä? Ja mitkä on teidän lempparivaatteet uudesta mallistosta?


Spooks Spring / Summer 2014  collection is out now. I love Spooks clothes! Lovely color, fit in nicely and the price is not so bad. What do you think? What is your favorite?

63 kommenttia

  1. Mulla ei oo mitään kokemuksia kyseistä merkistä, mutta mielellään kokeilisin, vaikuttaa hyvältä:) Kiva postaus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselläni on kokemusta spooksin clara polvipaikkahiusuista ja kyllä olivat paremmat mitä ennenkäyttämäbi jousut ja samalla net oli hyvät yllä. Hinta - laatu suhde kohillaan suosittelen sulle! Sopii varmaan sulle :)

      Poista
  2. Ihana postaus + paras spooks = )

    VastaaPoista
  3. Itselläni ei ole kokemusta näistä tuotteista, olisi kyllä kiva testata, mutta täältä ainakaan ei saa mistään! Mutta tää oli kiva postaus (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muuten, kun katsoo koneella niin näyttää että bannerin tausta on oranssihtava, ja muu tausta sinistä? T eka ano

      Poista
    2. Totta, blogger ana mössää taustakuvan laadun..:(

      Poista
    3. No mulla taas on tosi monesta spooksin vaatteesta kokemusta. Oon Tiian kaa ihan samaa mieltä et spooks on hyvä.

      Poista
  4. Ihania vaatteita! Ite tarvisin tollasen tumman kisapaidan :)!

    VastaaPoista
  5. Tosi kivan näköisiä vaatteita!! Onkos sulla mitä vaatteita tuolta merkiltä?:)

    VastaaPoista
  6. Hienoja vaatteita! Ja muuten, väri kirjoitetaan englanniks coloUr :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se kirjotetaan color ja colour, riippuu haluuko käyttää brittienglantia vai amerikanenglantia :)

      Poista
    2. Sen voi kirjoittaa kummin vaan, riippuen amerikan englannissa se on color ja briteillä colour.

      Poista
  7. Itsellä on paöjon kokemusta ja samaa mieltä oon sun kanssa Tiia!Tosi hyvät päällä ja tyylikkäät!Ite kävin Colorangessa katsomassa kaikki Spooksin mallistot ja talvi mallisto on aivan ihana!!!(Äitin kaveri Viktoria jälleen myyjä ja tuoja Venäjällä.)

    VastaaPoista
  8. Yhdet Spooksin ratsastushousut olen omistanut, vaan eipä mennyt aikaakaan, kun hevonen keksi heittää minut selästään, tietenkin suoraa polvilleni. Lopputuloksen voikin arvata - polvessa viiden sentin reikä ja veriläntti. Kyllä ärsytti, vaikuttivat niin hyviltä housuilta!
    Molemmat hupparit, sekä kolmos kuvan tummansiniset takit näyttävät oikein mukavilta! :) Polvipaikkaisista housuista en pidä ollenkaan, sama malli kokopaikkaisena olisi kiva.

    VastaaPoista
  9. Kokemusta ei ole tästä merkistä, mutta näyttää oikein kivalle. Tummansininen huopa on ihana, ja alimman "kuvan" tummansininen huppari ja kolmos kuvan keskellä oleva sininen takki ovat mun lempparit:)

    VastaaPoista
  10. Itse olen kanssa alkanut spooksista tykkäämään vaikkei minulla (vielä) ole sen vaatteita. Voisin sanoa että jopa ehkä kivempiä kuin KL ! :)

    VastaaPoista
  11. Oispa mullaki varaa ostella melkein kokoajan uusia vaatteita , mutta ei ole.Olen niin kateelinen , mutta samalla myös mietin , mihin käytät kaikkia ostamiasi vaatteita?Siis kun sulla on niin paljon ainakin blogin perusteella.Ei ole negatiivinen kommentti sitten , vaikka saattaa kuulostaa siltä xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ps.ihania vaatteita! t:sama ano

      Poista
    2. Käytän niitä ihan normaalisti koulussa jne ja tallvaatteta tetty tallilla:) Lisäksi lahjoitin juuri ennen joulua hyväntekeväisyyteen paljon vaatteita, joita en käyttänyt.

      Poista
  12. Yritätkö kalastella ilmaistuotteita kenties...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En, onhan mulla ollut aina uuden malliston tullessa tälläsiä mm. Kingslandista ja Hööksistäkin :)

      Poista
  13. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen voi kirjoittaa kummin vaan, riippuen amerikan englannissa se on color ja briteillä colour.

      Poista
  14. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  15. Mun suokilla on spooksin satulahuopa. Käytetään sitä ihan ykkös huopana, koska se on toimiva, hyvännäköinen ja todella kestävä. Suosittelen ainankin tämän huovan perusteella.:)

    VastaaPoista
  16. Voi vaatteet kyllä passais aika hyvin sulle! :)

    VastaaPoista
  17. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  18. Hööksillekki oli tullut vähän spooksin kamppeita ja niin haluttas ostaa spooksin toppaliivi ! Onko se sun spooksin toppa liivi lämmin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasin itsekkin saman ja onse ainakin mun mielestä, vakkei taida untuvaa olla?

      Poista
  19. Tykkään ite tosi paljon spooksin kisapaidoista ja muutenkin kaikki hupparit on tosi kivoja. Kiva postau:)

    VastaaPoista
  20. Spooks on ihana merkki! Kuolaan aina sen vaatteita mutta itellä ei ole varaa tuohon :/. Kotiin päästyäni tsekkaan nettisivut!;)

    VastaaPoista
  21. Spooks on aivan ihana merkki ! Mulla ei oo paljoa Spooksia, mutta silti ehdottomasti yksi lempimerkeistäni. Tuotteet ei kuitenkaan hirveen kalliita oo ja niinku sanoit, hinta-laatusuhde täysin kohdallaan. :)

    VastaaPoista
  22. Kaikki aivan ihania <3 Nuo siniset ridahousut on kyllä tosi kivat! :) Mulla ei oo Spooksin tuotteita mutta varmasti tulee olemaan mullakin :D

    VastaaPoista
  23. Vastaako Spooksin koot esim. Kingslandin ja Covallieron kanssa vai onko ne ihan eri mallia? Toki kaikissa merkeissä on pientä eroa mutta edes vähän?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on normaaleja kokoja, kun KL:n vaatteet on unisex mitotuksen takia melko suuria. Toppaliivi on mulla kokoa XS, tosin voisi olla kyllä S. Housut ovat M-kokoa.

      Poista
  24. Vastaukset
    1. Eikös tääkin mee britti ja am. enkussa eri tavalla? Ainakin muistelen molemmat vaihtoehdot on oikein.

      Poista
    2. Juu kyllä on. Me ollaan menty noita Amerikan ja brittienglannin juttuja läpi enkussa. ;) T:kutosluokkalainen

      Poista
  25. Ihania! Missä näitä myydään tai mistä voi tilata? Aika kohtuuhintaisiakin ovat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolta sivuilta voi + melko monesta suomalaisestakin kaupasta, en vain tiedä onko uutuudet vielä sinne tulleet. Googlaa:)

      Poista
  26. Vois käyä kattoon noita tuotteita vähän tarkemmin kun tarvitsisin uudet ratsihousut, varsinkin noi vaaleen siniset jäi mieleen. Aivan ihana väri! :) Voikko käyä kurkkaan mun blogin? http://rixunrakkaat.blogspot.fi/ Mulla meinas bloggaus jäädä vähemmälle ja innostus bloggauksee lopahti mut aina kun mää luen sun blogia nii mun tekee itekki mieli mennä kuvaileen ja kirjottaa blogiin, muokkaamaan banneria/ulkoasua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva kuulla, että musta on inspiraatiota omaan bloggaukseen:)

      Poista
  27. Aivan liian ihania vaatteita! Rakastan noita värejä ja yksinkertaisuutta. ♥ Harmi vaan kun minun kukkarolle taitaisivat olla vähän liian kovia paloja purtavaksi... :( Mutta jos on jossain vaiheessa mahdollista ja tarpeellista niin ostan kyllä, varsinkin noissa takeissa nuo persikanväriset ovat aivan uskomattoman ihania! :))

    VastaaPoista
  28. En ole viellä koskaan törmännyt tähän merkkiin,mutta onpa kivan näköisiä vaatteita. Täytyypä kokeilla joskus kyseistä merkkiä! :)

    VastaaPoista
  29. Mulla on spooksin ratsastushousut, en montaa kertaa oo käyttänyt kun koristekanttaukset oli lähtenyt purkautumaan ja vähän turhan löysää materiaalia. Jaloissa olevat resorit ovat rakkautta:) muuten ovat olleet ihanat. Vähän olin kuitenkin pettynyt, hintaakin taisi olla n.139,00e

    VastaaPoista
  30. Ihania noi spooksin vaatteet! <3 ja ihan kivastihan toi sun enkkukin sujuu, hyvin ymmartaa mita yritat sanoa! :) tietty pienia virheita esim. fit in nicely tarkoittaa enemmankin sopia sisaan mukavasti eli pelkka fit on ok ja Sita edeltavasta color sanasta puuttuu s, kun kuitenkin ilmeisesti tarkoitat useampaa varia :) ja sori kun kuullostaa tama teksti vahan tyhmalta, amerikkalainen kone niin ei loydy kaikkia kirjaimia :D

    VastaaPoista
  31. Onks teillä vielä se Bon Bon -kuvasivusto? :)

    VastaaPoista
  32. Moi tiia!Oon sun suurin fanisi!!Kävisikkö kattoo mun blogin sen osoite on Tervolablogrbot.fi

    VastaaPoista
  33. Millon seuraavat menkat?

    VastaaPoista
  34. Laitan nyt tähän uusimpaan että huomaat tän. Jollain oli kva ehotus kootuista ratsastusmokista videolla jossain vanhemmassa postauksessa, onko sellanen tulossa? Ois ihan superii jos tulee! Tää oli vähänniinku sen idean kannatus ja sulle muistutus että voisit sellasen tehä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu teen ehkä joskus, tuntuu että ne on vaan nähty niin monesti:D

      Poista
  35. enpä oo ennen kuullut tuosta merkistä, ja ihan mukavilta näytää. Mutta lähinnä mua naurattaa nuo mallien aurinkolasit. Oikeesti, miksi?! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan, ettei kiinitetä huomiota mallin kasvoihin vaan vaatteisin. Mun veikkaus, en tiedä oikeaa syytä:)

      Poista
  36. En oo ikinä ennen ees kuullu moisesta merkistä mutta taidampa ratsastushousut sieltä ostaa! Kiutti Tiia et esittelit tälläsenkin jutun!

    VastaaPoista
  37. Tuutteko 2014 vuoden apassionataan?:)

    VastaaPoista
  38. Spooks on kyllä ihana! Mun kakkossuosikki, KL on aina ykkönen :)

    VastaaPoista
  39. joo siis et oo vastannu mun kommentiin ja oot kaunis

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.