Itse tehtyjä elokuvia!

perjantai 2. toukokuuta 2014

Moi! Tämä postaus on ajastettu, sillä olen lomamatkalla Espanjassa. Jos pääsen nettiin ja minulla on sopivasti aikaa koitan käydä hyväksymässä kommentit ja mahdollisesti vastailemassakin. Palaan lomalta maanantaina, joten sitten blogi alkaa taas pyöriä kunnolla..:) Lomakuulumisia voitte seurata mm. Instagramista @tiiavoitto ja blogien facebookeista!

Koska en pääse kunnolla bloggaamaan päätin nostaa lomani aikana muutamia vanhoja postauksia ja videoita. Vanhimmat lukijat ovat varmaan nämä nähneet, mutta ehkä joku jaksaa olla kiinostunut vielä toisenkin kerran. Tällä kertaa muistellaan uudestaan meidän tekemiä tallielokuvia!

Ensimmäisenä meidän vuonna 2012 tekemä Isityttö -elokuva. Tätä videota on katsottu youtubessa jo 70 000 kertaa, joka on ihan huikee määrä ainakin mulle! Linkki elokuvaan



Edellinen video on tehty kaverimme Ellan kanssa ja tämä viime vuonna kuvaamamme Irmelin opetus -elokuva on kuvattu Vekin ja Lokin kanssa. Kuten huomaatte, minä viihdyn enemmän tuolla kameran takana kuvaamassa ja ohjaamaassa. Linkki elokuvaan



25 kommenttia

  1. Noi on kyllä ihan parhaita! :) Oon kattonu molemmat ainakin 20 kertaa... ;)

    VastaaPoista
  2. Oon nähnyt jo kummankin ja kivoja ne oli

    VastaaPoista
  3. Oon nähnyt nämä! Oon ainaki kattonu yli 100kertaa ja keränny huimat katsojaluvut!!

    VastaaPoista
  4. Kaikki on kivoja videoita, olen katsonut monta kertaa! :)

    VastaaPoista
  5. Kivoja videoita!! Katoin tota isin tyttöö yhessä vaiheessa kokoajan. Aina vaan uudelleen ja uudelleen heti perään :))

    VastaaPoista
  6. Katoin nuo vasta ekaa kertaa, mutta oli tosi kivoja elokuvia!

    VastaaPoista
  7. Mahtavia! Millon teette sitte taas Irmeli elokuvia?

    VastaaPoista
  8. Oon kattonu molemmat aika monestikkin nimittäin noi on tosi hyviä :)
    Ootteko ajatellu kuvata uutta elokuvaa esim. kesällä?

    VastaaPoista
  9. Nää on kyllä niin mahtavia niin kun teijän joulukalenteritkin:D

    VastaaPoista
  10. Voitteko tehdä liisää elokuvia?:)

    VastaaPoista
  11. ei herranjumala ella :D nyt vasta tajusin, että ella on tossa

    VastaaPoista
  12. Noi on niin parhaitaaaa!!!!!! :D

    VastaaPoista
  13. Noi on niiiin hyviä:)!

    VastaaPoista
  14. Haha:D jaksaisitteko tehä jotai uusiaki:D?

    VastaaPoista
  15. Ihan supereita! Ja aina Pinja itkee karsinoiden edessä!:D..Katottu ainakin 5 kertaa muistan jo ulkoa.. Lisää!!:))

    VastaaPoista
  16. Noi on kyllä ihan parhaita elokuvia! Oon kattonu vrm 100 kertaa noi kummatki. :D

    VastaaPoista
  17. Noi on kivoi oon kattonu ainaki 50 kertaa

    VastaaPoista
  18. voitteko tehä toisen Irmeli elokuvan...????..

    mä rakastan niitä
    plliiisssss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin rakastan niitä! Lissää!!:) ootte hyviä Tiia ja Pinja!!:)

      Poista
  19. Ettekös te ole tehnyt niitä joulu elokuviaki? (:
    (lasketaanko ne elokuviksi ;DD)

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.