#126 voihan itku...

keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Moi! Nyt minulla on teille taas vaihteeksi huonoja uutisia.. Voitolla ihan kiva haava jalassa, ontuu + turvonnut. Tämän päivän estevalkku minun ja Voiton osalta jäi sitten siihen, mutta Martta tulee pitämään sen kuitenkin Pinjalle ja Lillille. Olen kuvaajana joten saatte pokkarilaatuista kuvaa tai videota.. No, kerron nyt kuitenkin eilisestä vähän tarkemmin.

Haava on tuossa jalan sisäpinnalla siis,
toden näkösesti huitassu omalla jalalla siihen.
Eilinen päivä meni ihan totaalisesti mönkään. Ekana huomattiin, että kaatosataiden johdosta kenttä on osittain romahtanut elikkä hiekat oli valunu veden mukana kentän ulkopuolelle. No, isi sen sitten onneksi sai ihan kondikseen. Lähettiin sitten laittaa heppoja. Otin Voiton ihan normisti käytävälle ja huomasin, että kävelee jotenkin oudosti. Rupesin sit niinku pyyhkimään sitä jalkaa kädellä ja tunnustelee et onko nesteitä niin sitte mun kädessä oli vaan verta.. Olin silleen et IIK! No, löysin sit ne haavat. Siinä yläpuolella oli vaan semmonen josta oli vähän lähteny nahkat ja tällee, mutta alapuolella oli semmonen vähän niinku viilto. Sitten se oli tosi turvonnut ja kova siitä haavan ympäriltä. Laitettiin betadine haude siiten sitten ja ootetaan nyt mitä mieltä Martta on. Tänä aamuna se oli vaan turvonnu lisää..En oikeen tajua mistä se on voinu tulla. Voitto ei ainakaan ontunu sillon kun hain sen sisälle, eli on voinu tulla myös ulkona..

Otin sit Voiton siihen kentälle mukaan, kun Pinja ridas Lillin. Voitto häiritsi mun kuvaamista pahasti, se koko ajan tökki ja härkki mua :D Pidin Pinjalle vähän niinku tuntia, tehtiin siirtymisiä, suoraan ratsastusta, sit laukassa loivaa kiemurauraa ja isolla ympyrällä tosi pieniä ympyröitä, jossa ottaisi takaosan kunnolla alle. Koska Lillin lauka on vähän tommosta töpöä ja hyytyy helposti. Oikeaan kierrokseen menikin ihan hyvin ne pikkuvoltit, mutta vasempaan ei jotenkin saanu sitä takaosaa alle. Sit Pinja antoki mun kokeilla, kun kerran osaan niin hyvin kun neuvon sitä koko ajan :'D Nojuu, menihän se sitten ihan jees ne miniympyrät, ei kuitenkaan yhtä hyvin kun toiseen suuntaan oli menny. Ravilin sit hetken Lillillä ja tuntu oikeesti tosi erinlaiselle Voittoon verrattuna..

Lilli on tosi vaikee saaha kulkeen rehellisesti oikein päin, tossaki suurin osa videon pätkistä se vaan roikottaa päätään alhaalla... Ei oikein taidot vielä riitä tommoseen, jota täytyy vähän niinku opettaa tai no kyllähän Lilli osaa, muttaku ei oikein jaksa :D Tossa video on huonoo ja heiluvaa, koska Voitto sabotoi sitä ;) Ja sitten nuo pikkuvoltit mitä tossa näkyy, niin siinä ei vielä käytä takaosaa silleen mitä välillä käytti. En saanu toisesta suunnasta niitä parempia videolle niin Pinja oli näköjään laittanu noita tuohon :D



minä nyt selässä säätmässä jtn :D



2 kommenttia

  1. Voitolle paranemisia,toivottavasti paranee pian! (:

    VastaaPoista
  2. Toivotaan parasta... Nyt ainakin näyttää huonolle, mutta jospas se siitä..

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.