#165 Erikoispostaus - Hevoseton elämä(kö?)

lauantai 8. lokakuuta 2011



Hei! Päätin nyt tehä tämmösen erikoispostauksen, jossa kerron vähän mun huoneesta, tärkeistä tavaroista, kavereista ja muustakin, joka ei liity niin suoranaisesti hevosiin :)

HUONE

Tässä tämmöstä kollaasia mun huoneesta, siivosin sen sitten ihan vartavasten näitä kuvauksia varten, kun se on yleensä ihan järkkyttävän sotkunen:DD


Tässä sitten kaikki heppakamat mitä mun huoneesta löysin (ts. ne mistä ei ole vielä kuvia tuolla ylempänä:D) tai siis oli pöydillä yms. Tästä puuttu vaan


TÄRKEÄT ELKTRONIIKKALAITTEET
Tässä mun puhelin ja tossa toisessa näkyy mun possutaustakuva♥



Tietokone on mulle ehkä liianki tärkee :D Tässä sivuja jolla käyn päivittäin


Canon EOS 550D, kantelen tätä aina kaikkialla mukana :D Nyt tuossa tuo lyhyempi putki, kun rikoin sen pitkän :s



KAVERIT

Tossa on mun koulu ja muitakin kavereita, toivottavasti kukaan ei puutu :D


Sitten vielä tähän mun kaverien blogeja;




KOULU
Tän jakson lukujärjestys. Mulla siis valinnaisina liikunta, kotsa ja tietotekniikka (:


 Joo, tän ois voinu laittaa tohon kaverit kohtaan, mutta ku tää on otettu koulussa niin laitoin nyt tähän:D

Lempiaineet: Kotsa ja liikunta. Sitten lukuaineet aina vaihtelee sen mukaan mitä käsitellään tunneilla :p
Inhokkiaineet: Enkku, koska en osaa sitä yhtään :D
MINÄ



Tossa nyt kuvia kun en ole tallivaatteissa:D

MUSIIKKI















5 kommenttia

  1. hukkanen♥ :D:D:D::D:D
    mut muutenki kiva postaus! :)

    VastaaPoista
  2. Tehkää pinjankin blogiin sen huoneesta tollanen?(::

    VastaaPoista
  3. Tää oli oikeesti tosi kiva! Oot nätti ja sulla on ihana huone ;) Kirjota enemmänki jotai muita juttuja ku vaan hevosjuttuja :p

    VastaaPoista
  4. Tehkää teijän talosta tollanen:D?

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.