#179 I am back!

lauantai 29. lokakuuta 2011

wihii! Kone kielto päättyi ja pääsen taas normaalisti koneelle. Olikin jo ikävä tätä blogia :D Kerron tässä nyt lyhyesti mitä on viikon aikana tapahtunut, ei hirveästi edes olla otettu kuvia, koska en oo niitä blogiin tarvinu (:

Huomasin tuossa muuten, että se mun HIHS postaus on kadonnut jonnekkin? Oottehan te kumminkin nähneet sen?


HIHSsissä olo aikanamme Voitolle oli kertynyt hieman ylimääräistä virtaa. Yritin laittaa sitä valmiiksi tarhassa ja hepuli tuli kesken suojien laiton, siksi vain toisissa jaloissa suojat :D

Juoksuttaessa se sitten oli kumminkin ihan laiska:D Juoksuttelin poikkeuksellisesti tosi isoilla ympyröillä ja välillä koko kentällä, siis kävelin sen liinan kanssa silleen että tuli iso ympyrä.


Tässä kuva ongelma-asennostani. Silloin kun jään vähän jälkeen tai jotain muuta sellaista, niin asentoni on tälläinen. Jalat siis eessä ja mukatuminen huono, näette varmaan itsekkin :D

Kun sen pitäisi olla enemmän tämän tapainen. Yleinen vikahan on, että jalka on liian takana, mutta minulla se on usein liian edessä:D



Torstaina oli Sannan valkku Pikkupihalla. Tehtiin paljon sarjoja ja linjoja. Meni ihan jees, ei oikein sattunu paikat ja puuttui se "fiilis", jota nyt harjoitellaan sitten hyppämällä ihan itsenäisesti. Ongelma on siis se, etten oikein osaa regoida ja toteuttaa mitään itse, vaan tekisin tosi mielellään vaan opettajan ohjeiden mukaan, joka sitten kostautuu kun ei ole opettajaa neuvomassa tai jos opettaja ei mitään sanokkaan. Tarkoitus siis itse harjoitella pienillä esteillä, sitä että minun on ihan pakko itse oppia regoimaan ja toteuttamaan asiat niin että tulee hyvä lähetyminen, ilman että kukaan on neuvomassa vieressä.

Sunnuntaina olen menossa siis Kimmon tallille alue-estekisoihin 80 ja 90cm (:


Sitten vielä vähän muuta hevosohjelmaa (: Oltiin torstaina kattomassa (=lue minä kuvasin koko ajan:D)  Siilin ratsastuskeskuksella kaveriemme Vekin ja Lokin tuntia. En ole ennen käynyt Siilissä, paisti muutamissa kisoissa, mutta siis en tallissa sisällä saatikka tunteja seuraamassa. Oli aika kivan olonen paikka. tosi pätevän olonen opettaja, hyvät ja selvät ohjeet kaikkialla, ei tunkeilevia hoitajia ja kivoja hevosia. Talli oli vähän sekava ja maneesi pihmeähkö, mutta muuta moitetta ei ekalla kerralla kyllä tullut (: Siiliähän on kehuttu ihan suomen laajuisestikkin ja en kyllä ihmettele! Olen muuten tosi tyytyväinen noihin kuviin, kun sain todella piemässä otettua noin laatukuvia:D Pikkuhiljaa alan oppimaan tuon kameran käytöstä jotain ;D

11 kommenttia

  1. emmä ainakaa oo nähny mitään HIHS-postausta ?

    VastaaPoista
  2. nohei, onhan toi sun istunta 10 kertaa parempi ku mun! :D Mut onnee sinne kisoihin! (:

    VastaaPoista
  3. onnee kisoihin ! :)
    Luulin että tos ekassa kuvass ois joku varsa ku pää näytti niin pikkuselta ja kaula jotenki kans mut sehän tais olla Voitto :D

    ja ps, mä ainaki oon nähny HIHS postauksen (:

    VastaaPoista
  4. Mä en oo nähny HIHS postausta, laittaisitko sen uudestaa? :)

    VastaaPoista
  5. minäkään en ole nähnyt hihs postausta! miksi sinulla oli kone kielto?:)

    VastaaPoista
  6. Se HIHS-postaus ei ole missään välissä näkynyt tässä etusivulla, mutta lukijoille se näkyi siellä.. öö.. no siis bloggerin siinä paikassa missä näkyy aina uudet kirjotukset seuraamistasi blogeista :D
    Toivottavasti joku tajus?

    VastaaPoista
  7. miekää en oo nähnykkää horse showsta postausta, oon ihmetellykkin miks ei oo postausta sieltä kun pinjallakin on ja monilla muillakin ketkä siellä oli ::D

    VastaaPoista
  8. Mulla tulee välillä myös tuollainen olo, että jää vaan ns. matkustamaan sinne hevosen selkään ja odottamaan valmentajan ohjeita. Todella raivostuttavaa. Mutta kyllä siitä pikku hiljaa eroon pääsee.. ehkä ;)

    VastaaPoista
  9. Mistä noi sun ratsastushousut on? Voitto on hieno <3

    VastaaPoista
  10. Mä ratsastan tuolla Siilissä! :)

    VastaaPoista
  11. 2 viimestä kuvaa on tallilta missä ratsastan!
    Sanni ja Donna:)
    Sanni on jo myyty mut joo:D

    Sanni ylempi.Jaa Donna alempi!!

    T. Hanne

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.