Syksyinen kuvapostaus

sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Moikka! Nyt olisi luvassa kuvapostaus, vaikka kuvat eivät nyt kovin onnistuneita olekkaan muutamaa lukuunottamatta. Koitettiin kuvata tosi aurinkoisella säällä apuna sellainen auringonsuodatus kangas, jonka kanssa äiti aina heilui kuvien taustalla. Yleensä en tykkää kuvata tosi aurinkoisella säällä, koska kuvista ei vaan jollain tapaa tule yhtä kivoja kun pilvisellä, mutta kirkkaalla säällä.

Alla olevista kuvista voi muuten huomata, kuinka paljon tausta vaikuttaa. Joissain kuvissa on tosi tylsä ja laimee tausta, jolloin kuvatkin on sitten tylsiä, mutta esim. tuota pihlajaa vasten otetut kuvat on heti paljon kivempia, ainakin mun silmään. Harmi kun meidän pihassa ei ollut mitään kunnolla syksyistä taustaa. Pihlajankin perässä piti lähteä melkein naapurin pihaan ;)

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Mikä oli suosikkisi?

84 kommenttia

  1. Ihania kuvia nämä kaikki! Kiva tuo tausta näissä :3 Mun suosikki oli 5. :)

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia:)Mä tykkkäsin vähän kaikista,mutta jos pitäis sanoo paras niin vika:D

    VastaaPoista
  3. näytät jotenkin kauniimalta näissä kuvissa mitä aiemmin, wau!:)

    VastaaPoista
  4. 1,3,4,5,7, en osaa valita! :D

    VastaaPoista
  5. 5 ja 7 oli parhaita :) Mä en ollenkaan tykkää tosta bannerikuvasta, sä et näytä yhtään itteltäs siinä...

    VastaaPoista
  6. Ensimmäinen ja viides on ainaki mun suosikkeja noista:]

    VastaaPoista
  7. 1 ja 6 mun lemppareita, kiva postaus.. :)

    VastaaPoista
  8. Kaikki on kivoja mun suosikki myös maiseman takia 4 :)

    VastaaPoista
  9. Ihania kuvia! ❤️ 2 ja 5 oli mun lempparit! Mistä ootte ostanu sen suodatuskankaab?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Se on ostettu rajalasta. Täällä lisää tietoa http://www.lillivoitto.fi/2014/06/kuvauskaluston-esittely.html

      Poista
  10. Tykkäsin tosi paljon kuvista 3. Ja 4.
    kyllä ne muutkin kuvat silti olivat tosi kauniita! ♥

    VastaaPoista
  11. Ihania kuvia! 3 ja 7 olivat suosikit :)

    VastaaPoista
  12. Suosikit olivat ehkä 6 ja 4 kaikki olivat nättejä kuvia mutta nuo oli ehkä parhaimpia :)

    VastaaPoista
  13. Parhain on 3. Olen tässä blogissa uusi lukija, mutta heti huomasin, että tämä on mahtava! Hevoshullu-lehden tallinseinällä on ollut paljon kehuja Voitto kotiin-blogista, eikä syyttä! Tiia, kuinka kauan olet kirjoittanut tätä blogia?

    VastaaPoista
  14. Nättejä kuvia ja värejä, mutta mun mielestä noissa pihlajaa vasten otetuissa kuvissa tuo tausta on vähän liiankin epätarkka vaikka sehän siinä on tarkoituksena, että sinä ja Voitto erotutte kunnolla taustasta. Suosikit olivat kuitenkin 1 ja 6 :) Oot kaunis!

    VastaaPoista
  15. 3. kuva oli kyllä paras! :-)

    VastaaPoista
  16. Kaikki oli kyllä tosi kivoja, mutta kivoimmat 3. ja 6. :)

    VastaaPoista
  17. Tosi ihania kuvia! ♥
    Tykkäsin kyllä kaikista, mutta jos pitää suosikit sanoa niin 3 ja 4 :)

    VastaaPoista
  18. Toi 5 oli kyllä tosi kiva kuva niinkuin myös muutkin! :)

    VastaaPoista
  19. Nää kaikki oli tosi hienoja, mut mun lemppari oli 5 :)

    VastaaPoista
  20. Vau kun oot kaunis!:) Voittokin on hieno! Voisitko tehdä joskus postauksen , jossa kerrot lukiostasi esim. Ekat päivät, saitko helposti kavereita, miten nopeasti opit koulun yms. Ois kiva tietää millaista sulla on ollut lukiossa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.lillivoitto.fi/2013/11/lukio-aikaa-vieva-harrastus.html jos tuolta ei löytyny vastauksia niin kysele sit vielä erikseen :)

      Poista
  21. Miten sä osaat olla kuvissa noi hyvin?! :D Mulla on aina ongelmana se, että kun joku toinen kuvaa niin mun ilmeet on ihan järkyttäviä eikä kuvat onnistu.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, puolet kuvista meni kyllä pilalle just mun ilmeiden takia.. Nämä kuvat vaan osa totuutta :D

      Poista
  22. 1💗 ihana vote❤️❤️💖💕

    VastaaPoista
  23. 1 ja 4 oli hienoimmat:)

    VastaaPoista
  24. 3 oli mun lemppari :)

    VastaaPoista
  25. 4,5,6 oli parhaimmat kuvat musta!:) Kaikki oli kyl tosi kivoja.

    VastaaPoista
  26. Vau! Ihania kuvia, pidän varsinkin 3 ja 5 kuvista. Olet hyvin kaunis kun hymyilet. :)
    (olet siis myös muulloinkin kaunis, mutta varsikin hymyillessäsi)

    VastaaPoista
  27. 4 ja 5 on mun lempparit :) tämmönen samanlainen olis kiva saada sitt talvella! Kaikki kuvat oli kyllä ihania!<3

    VastaaPoista
  28. kaikki oli kivoja mutta ehrottomasti paras oli viitone...

    VastaaPoista
  29. 5. On paras!
    Hymysi ei mielestäni ole niin kiva.

    VastaaPoista
  30. Musta 5 kuva oli tosi kiva , siinä Voitto ihmettelee niinkun jotain ja sä sitten katsot Voittoa sillain hienosti :D

    VastaaPoista
  31. Parhaita oli ehkä 3,4&5 :)

    VastaaPoista
  32. 3 ja 5! Musta ne oli omalla tavallaan ns. omaperäisempiä ja hiukan tavallisesta poikkeavia. Kaikki kuitenkin oli ihan huikeita kuvia! Musta olis kiva jos voisit käydä kurkkaamassa mun blogin ainakin sillä tavalla ensisilmäyksellä!

    - Milka
    http://www.milkamatildas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  33. Kaikki kuvat ovat tosi hienoja, mutta lempparit oli ehkä 3 ja 5.

    VastaaPoista
  34. 5 ja 7 oli kaikki kyllä tosi ihanii

    VastaaPoista
  35. Tosi tosi tosi hienoja kuvia! Mun ehdoton lemppari oli 4, mutta muutkin oli kyllä tosi kivoja!

    VastaaPoista
  36. Mun suosikki on 3. koska oot niin nätti siinä (niinku kyl yleensä aina) ja noi värit ja Voittokin tosi onnistuneita♥

    VastaaPoista
  37. Ihania kuvia :3 Vote on ihana ja siä oot kaunis.Mun ehdoton suosikki kuva oli nelonen.Se pihlaja siinä takana toi siihen kuvaan jotenki sellasta tunnelmaa eikä se ollut niin tylsä,
    -Aada

    sepekiksu.blogspot.fi
    sepekiksu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  38. Viides oli ehdottomasti paras! :)

    VastaaPoista
  39. 3 paras =)! Oot nätti. Minkä rotuinen Voitto on? Entä Lilli? Mikä on Voiton paras kisatulos? Kisaatko vaan esteillä? T. Anna

    VastaaPoista
  40. Upeita kuvia :) paras oli mun mielestä 4

    VastaaPoista
  41. 3 & 6 oli mun lempparit, mutta tosi hienoja kyllä kaikki! :)

    VastaaPoista
  42. Vitonen on kivoin! :--)

    VastaaPoista
  43. Vitonen ehdottomasti, täydellinen kuva!! :o♥

    VastaaPoista
  44. Kaikki oli niin tasasen ihania, mutta paras oli sitten ykkönen, jos on "pakko" valita.

    VastaaPoista
  45. Kaikki oli nii ihanii, mut jos yks pitää valita nii ehkä 2. :)

    VastaaPoista
  46. 2 on paras, mutta muutkin kuvat on tosi kivoja! :)

    VastaaPoista
  47. Kaikki oli kivoja, mutta parhain oli ehkä 1. Miten jaksat joka viikko kirjottaa tänne? Onko joskus sellanen olo, ettei jaksais? Mulla on kerran ollut blogi, mutta en jaksanut kirjottaa sinne kun vaan pari kertaa=D! Kuinka kauan oot pitäny tätä blogia? Oot kaunis=). T. Anna

    VastaaPoista
  48. Lemppareita 4 & 7... Oot niin tavattoman kaunis Voten kanssa❤

    VastaaPoista
  49. Kaikki on tosi hienoja mut parhaat 3, 4 ja 5 :)

    VastaaPoista
  50. Mun mielestä kaikki parittomat. :D

    VastaaPoista
  51. Minun suosikki oli 3, mutta kaikkion tosi hienoja kuvia! :)

    VastaaPoista
  52. Itse en huomannut paljonkaan eroa eri taustoja vasten otetuissa kuvissa, mutta kiinnitin huomiota asentoon. Tykkäsin enemmän niistä kuvissa, joissa olitte vähän niin kuin sivuttain. Voittokin oli enemmän edukseen. :) Täytyy kyllä lisätä kehuihin, että Tiia olet kyllä kivannäköinen!

    VastaaPoista
  53. Kolmannessa on mielestäni paras tausta. Kaikissa kuvissa näytät kauniilta ja Voittokin hienolta mutta parhaat on vaan 3 ja 5:)

    VastaaPoista
  54. Voitto on jotenkin oudon näkönen kun siltä on käännetty otsaharja sivuille, mutta tykkäsin eniten 5 ja 7 ja olit joka kuvassa kaunis😊

    VastaaPoista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.