Videopostaus ja ekan päivän fiilikset Horse Showsta

lauantai 25. lokakuuta 2014


Moikka! Pikaterkut täältä hotellihuoneesta. Kohta lähdetään käymään taas Jäähallilla, jossa tehdään Aadan kanssa yks tosi mielenkiintoinen video teille! Sen tekemisen jälkeen lähdetään Pinjan kanssa Indiedaysin Inspiration tapahtumaan, joka sattui just kivasti samalle viikonlopulle Horse Shown kanssa, koska ei oltaisi sitä varten kyllä erikseen lähdetty Helsinkiin. Indiedaysin tapahtuman jälkeen sitten taas loppu illaksi areenalle.


Kotona ennen Helsinkiin lähtöä oli aivan upea auringon nousu! Meinasi tulla vähän kiire kun jäätiin Pinjan kanssa vaan kuvailemaan, pitää joskus yrittää ihan ajan kanssa ottaa hevosista kuvia tälläistä taustaa vasten! Me tosiaan ratsastettiin hepat ennen lähtöä, joten herätys oli yhtä aikaisin kun kouluaamuna. Jostain syystä ei kyllä väsyttänyt yhtään niin paljo...


 Moni varmaan jo tietääkin, että minä ja Aada Horse Shown kanssa yhetistyössä. Aada nyt pääsee muutenkin kiertelemään kulisseihin, kun on tapahtumassa töissä, mutta mä sain nyt myös huikean mahdollisuuden päästä kierrokselle mm. toimistoihin ja tallialueelle. Sain kuvata teillekkin, joten kunhan ehdin saatte tekin kurkistuksen kulissien taakse.


Yhteistyökumppanini PS of Swedenin ständi oli kyllä täynnä toinen toistaan ihanempia juttuja... Varsinkin heppanamit ja otsapannat oli aseteltu niin houkuttelevasti esille.  Tarttuiko teille jotain mukaa heidän osastoltaan? Yhden ostoksenkin jo tein, mutta se olikin sitten ainot ostoslistalla oleva asia.. Katsotaan tarttuuko muina päivinä jotain mukaan. Huppari ja sukat tulisivat tarpeen, mutta eilisellä pikakierroksella ei ainakan yhtään mielestä osunut silmiin. Mitä löytöjä te teitte?

Sitten videopostaus. Vielä kaksi päivää jäljellä, joten postaustoiveita ja videtoiveita ehtii viellä esittää!

55 kommenttia

  1. Mä ostin noita heppanameja PS of Swedenin osastolta :)

    VastaaPoista
  2. ihana videopostaus<3 lisää näitä:D

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva videopostaus ja postaus! :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva video! :)

    Ja on kyllä upea auringonnousu! Olispa meilläkin jossain lähellä järvi tai joku muu paikka mistä näkis hienosti auringonnosut ja-laskut, puiden välistä kun ei tahdo näkyä mitään... :(

    VastaaPoista
  5. Kuinka kauan sun mielestä kannattaa varata aikaa expon kiertelyyn?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua vaikee sanoo :D Ruuhkassa voi vierähtää melko pitkään, mutta jos menee jonku ohjelmanumeron aikana niin sit menee nopeemmi. Lisäks jos sovittelee yms. nii vie tietty lisää aikaa. Ehkä tunti?

      Poista
  6. Ihana video ♡
    Olisin halunnut tulla teitä moikkaamaan, mutta ei ollu lippuja! :(
    Ootte parhaita!

    VastaaPoista
  7. Olisin tullut jos mulla olis ollu kyyti ja rahaa :) Mutta toivottavasti pidätte hauskaa siellä! :)

    VastaaPoista
  8. Mä oon kans nähny Niit kuvii PS of Swedenin ständiltä, vitsi ku ois ostanu ees sen expo-lipun ni ihan varmasti olis lähteny nameja ja pari otsapantaa mukaan. Ne sun uudemmat suitsetki kieltämättä houkuttais, mut hinta on vähän turhan suolanen :\

    VastaaPoista
  9. Voitko sä tehdä sitten ostos videon kaikista sun HIHS ostoksiasta ja voisitko tehdä semmosen "kisafiiliksiä" videon sellasen samantapsen kun teit joskun kauan sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen ostosvideoo jos nyt ostan yhtä tavaraa enempää jotai..:)

      Poista
  10. Noi PS of Swedenin tavarat ja namit on ihania. Ostaisin ehdottomasti ponilleni tommoset suitset ja jonku söpö otsapannan, mutta kuten monella muulla meilläkään ei ole rahaa mihinkään huippuvarusteisiin. Oisin HIHSiinkin halunnu, mutta en päässyt:( Pitää tyytyä telkkarista tuleviin luokkiin. Oli muuten ihana postaus ja video.

    http://sarjaesteelle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Hei! Minä tyhmänä oon ihan sekaisin näistä lipuista.. Niin, että jos on lippu näytökseen, muttei expo:hon, niin voinko mennä tällä näytöslipulla expoalueelle, vai pitääkö sinne olla oma lippu?

    t. tyhmää tyhmempi

    VastaaPoista
  12. Mulla ei näytä tuota videota koneella blogin kautta eikä youtuben kautta... Kännykällä sama ongelma.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sen pitäisi näkyä tai ainakin mä ja muut on nähny, mitä se sit sanoo?

      Poista
    2. kännykällä näkyykin!

      Poista
  13. Taas hiukan ärsyttää/ihmetyttää kun tuossakin lilli vain tuli ihan oletettavasti ulos karsinasta ja ette reagoineet paljon mitenkään.. ��

    VastaaPoista
  14. Oletko käynyt Terhi Toikan ja Terhi Vartiaisen valmennuksissa? Jos olet edes jomman kumman, niin millaisia valmennuksia he/toinen niistä pitää? Olisin etsimässä valmentajaa minulle ja hevoselleni ja olisi kiva kuulla sinunkin mielipide :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terhi Toikka valmentaa mua tällä hetkellä eli tykkään kovasti :)

      Poista
    2. Okei, kiitos paljon! :)

      Poista
  15. Meilläki näkyy hyvin kaikki auringonnousut kun asutaan järven rannalla.:D Tosin ne on hienoja melkin joka päivä nii ei aina ehi kuvaa...XD

    VastaaPoista
  16. Onnistuisiko sinun selvittä HIHS:ssä minkä merkkinen tuo Satu Liukkosen käyttämä "pitkä" korvahuppu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyselenpä joltain joka tietää (eli Aada..:D)!

      Poista
    2. Kiitti näin etukäteen!

      Poista
  17. Mä olin kanssa eilen mun kavereitten kaa siellä horse showssa me nähtiin teijät mut ei kehattu tulla häitsemään teijän shoppailukierrosta :D ja tosi kiva video! :)

    VastaaPoista
  18. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kuvailtu, ku ei oltu lauantaina ollenkaa sillo ku ne ponit oli :/

      Poista
  19. Ostitteko niinkö jokapäivälle paitsi torstaille liput sinne? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ostettu vaan saatiin, kun Horse Show on mun yhteistyökumppani :)

      Poista
  20. Tosi kiva postaus! Odotan innolla "kurkistusta kulisseihin"! Olisi ollut kiva itsekin päästä paikalle (siis Horse Showhun yleisesti, ei välttämättä tutustumiskäynnille) :)

    VastaaPoista
  21. Meetko ens vuonna tampereen hevoset- messuille? :)

    VastaaPoista
  22. Ostin KL hupparin,raipan ja helosanin!:) Tulin moikkaamaan teitä aika lopussa,olin se tyttö jolla oli pisamia ja minun jälkeen tuli ne kaksi pinkkipipoista tyttöä kanssanne yhteiskuvaan (olin siis ennen heitä kanssanne yhteiskuvassa ja nimmaria pyytämässä) ja kaverinikin oli!:);)Oli kiva nähdä teidät!:)

    VastaaPoista
  23. Tehkää sunnuntailta super pitkä videopostaus viimesen hihs päivän kunniaks? (:
    Innolla ootan postausta talli/kanslia ym alueesta johon pääsit kiertämään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei varmaan sunnuntaina kuvata ollenkaa videpostausta, kun tänää kuvattii jo niin paljo..:) Mutta katsotaan mitä videoo keksittäis sille päivälle!

      Poista
  24. Voisitko tehdä joskus sellaisen postauksen missä vertaat hartwall-areenaa ja jäähallia horse showhun pitopaikkana esim. Kummassa oli parempi tunnelma yms. :)

    VastaaPoista
  25. Ihana toi auringonlasku(vai oliko se auringonnousu) ja video:). Oot tosi hyvä bloggaaja! Tietty sulla on kuitenkin jo hirveesti kokemusta. Tuliks Voitto ja Lilli mukaan vai jäiks ne kotiin?<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öhh luit postauksen ja videokin oli ihana, mutta etkö sitten sisäistä asiaa mitä olet lukenut? :D

      Poista
    2. Luin nopeasti, oli kiire tallille:). Videoakaan en kokonaan katsonut, en ehtinyt... No siis tuliks ne mukaan vai ei:D? :)

      Poista
  26. Oot oppinu sanomaan äiti? :D

    VastaaPoista
  27. Olin lauantaina ja oli kyllä ihan mahtava päivä! Horse Shown tunnelmassa on vaan sitä jotain. Tykkäsin tosi paljon jäähallista ja expokin oli ihanan iso. Tosin luokkien välissä oli niin paljon ruuhkaa, ettei expossa oikein pystynyt katselemaan rauhassa. Meinasin ostaa yhden Kingslandin hupparin kun oli alennuksessa, mutta sitten en raaskinutkaan ja nyt harmittaa... Ja se hevosten irtokarkki valikoima oli aivan ihana!
    Oli muuten mahtavaa, kun järjestitte sen Meet&Greet:in. Odotin sitä koko päivän ja olin varannut oman paperin nimikirjoituksia varten. Loppujen lopuksi päädyin pyytämään nimmarinne kuitenkin edellisen luokan lähtölistan taakse, koska siten siihen jäi se "tunnelma". Kun minun piti ottaa yhteiskuva teistä ja mun kaverista, kädet tärisivät hirveesti kun olin ihan täpinöissäni meidän yhteiskuvan jälkeen! :D
    Tämä saattaa kuulostaa pelkältä imartelulta, mutta vaikka näytätte kuvissakin todella kauniilta, niin kun näin teidät livenä ajattelin että te olette ihan oikeasti todella luonnollisen kauniita!
    Mutta nyt minä lopeta tämän pälpätyksen. On vain niin vaikea lopettaa kirjoittamista, kun olen vieläkin niin fiiliksissä eilisestä.
    Joka tapauksessa, oli aivan ihanaa että järjestitte tuon tapaamis jutun, koska mulle tästä jäi ikuinen muisto jonka muistan koko elämäni ajan. Olette ihan mahtavat siskokset ja toivon teille kaikkea hyvää! :) <3

    VastaaPoista
  28. Ostin itse ps of swedeniltä siis niin ihanan otsapannan! <3 ja ne kerto mulle (ruotsiksi) että Espooseen tulee ps of sweden liike niin tervetuloa käymään ja Aijon kyllä ostaa noita otsapantoja kun on niin ihania! :)

    VastaaPoista
  29. Ite ostin Ps of Swedeniltä noita heppanameja :) oli kyllä aika edullista. Muuta mitä tarttu mukaan oli Horzen talviratsastushanskat ja kumilenkkejä veljelle. Sain myös julisteen Martin Fuchsin nimmarilla :D
    Mä näin teidät lauantaina siinä psosin edessä, en sit kuitenkaam viittinyt tulla moikkaamaan kun teillä näytti olevan sen verran kiire ja oli niin paljon muita innokkaita ihmisiä sii ympärillä :D huomasin muuten et ootte aika lyhyitä, tai ainaki lyhyempiä ku mitä mä olin luullu. Kuitenki suunnilleen mun pitusia ootte :D

    VastaaPoista
  30. Miksei tule lisää videopostauksia viikonlopusta???

    VastaaPoista
  31. Kuvasitko ollenkaan Junior Touria :)?

    VastaaPoista
  32. Voi kun mäkin olisin päässy, ois ollu niin kivaa. Mua kiiinnostaa noi heppanamit! Ois voinnu vaikka hoitsulle ostaa!;) Ostitteko te noita heppanameja?:)
    heppaelamaani.blogspot.fi

    VastaaPoista
  33. Pakko kommentoida, kun pisti silmään tossa heppanamien hinnoissa että 3,5 litraa on 15e, mutta 2,5l (10 e) ja 1,2l (5 e) onkin sitten 3,7 l ja sama hinta 15 e?? :D mikä järki tuossa, vai laskettiinko vaan sen varaan ettei kukaan tajua? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan heilläkin ajatusvirhe, koska hinta oli muutettu lauantaina 12euroks :)

      Poista

KOMMENTTI JULKAISTAAN VASTA KUN OLEN HYVÄKSYNYT SEN! Vastauksen kommenttiisi saat varmiten kommentoimalla uusimpaan postaukseet. Luen kaikki kommentit, mutta joskus vastaaminen unohtuu, jos kysymys on tullut vanhaan postaukseen!

© Voitto kotiin by tiiavoitto. Design by FCD.